Gå til innhold

Svipas bakeri

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig rart ja, men du ventet nok på den "rette" babyen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, jeg vet ikke helt hva jeg kjenner jeg :fnise: Noen ganger er det nok liv.. Tror jeg :fnise:

Ja, det er litt slik :) Jeg også har det litt sånn.. hmm..., nå har jeg ikke luft i magen.. hva var det nå da tro... ? :fnise:

Skrevet

Men nå er jeg sikker på at jeg har kjent liv :hoppe:

For nå har jeg kjent det utenpå :nigo: Og mannen også, jeg måtte vekke han i natten så han skulle få kjenne også :fnise: Han var veldig skeptisk først, men ble veldig glad når han fikk en dult midt i handa :rødme:

Bare tre dager til UL :strix:

Og før det er det både 17 mai og Grand Prix :fnise:

Skrevet

Så gøy å kjenne liv, helt sikkert! :babysmokk:

Ha en fin helg :flagg:

Skrevet
Men nå er jeg sikker på at jeg har kjent liv :hoppe:

For nå har jeg kjent det utenpå :nigo: Og mannen også, jeg måtte vekke han i natten så han skulle få kjenne også :fnise: Han var veldig skeptisk først, men ble veldig glad når han fikk en dult midt i handa :rødme:

Bare tre dager til UL :strix:

Og før det er det både 17 mai og Grand Prix :fnise:

:hoppe: for liv, og :hoppe: for at det nå er bare 150 dager igjen! :)

Snart halvveis du;)

:klemmer:

Skrevet
:hoppe: for liv, og :hoppe: for at det nå er bare 150 dager igjen! :)

Snart halvveis du;)

Morsomt at du er akkurat 30 dager etter :)

Skrevet

oi, hjelpes, det så jeg ikke. Men da veit vi jo det! :)

Skrevet

Gratulerer med dagen damer!

Selv har jeg funnet fram gamle krefter og vært å feiret Grand Prix og 17 mai i natten. Jeg sover jo vanligvis etter 12, men i går tok jeg på meg superkvinnedrakten og gikk ut. For en stemning!

Skrevet

Hei, og gratulerer med dagen! :)

Må ha vært litt av en stemning i går! :) Hadde vært gøy å vært ute, men jeg måtte bruke superkvinnekreftene i natten på å bake kake og stryke duk og bunadskjorte. Ikke så verste å høre i bakgrunnen: And 12 points go to Norway, i eningen! :D

Tenk at du skal på UL i morgen! :):hjerte:

Skrevet

Håper du har hatt en fin dag i dag :flagg:

Og lykke til på UL i morgen! :babysmokk:

Skrevet

Så herlig med bevegelsar. :rødme:

Lykke til på UL i morgon! Det må vera herlig å "møta" den lille i magen igjen. :hjerte: Legg gjerne ut bilder etterpå. :sjarmor:

Skrevet

Alt var vel i underetasjen :nigo:

Boxfreshe bilder i bloggen ;)

Skrevet

Så flott :)

Nå skal jeg inn i bloggen din og se UL-bilder :jepp:

Skrevet

Burde vel gi et livstegn ;)

Det er ikke så mye nytt her, er fortsatt mye trøtt og har fortsatt vondt i bekkenet. Prøver å være flink å lese til eksamen, men det er vanskelig å konsentrere seg merker jeg. Har forresten vært litt småkvalm de siste morgenene, håper det går over igjen. Men ellers er alt vel :)

Skrevet (endret)

I matveien er det forresten litt endringer, merker godt at ting smaker anderledes, og at jeg har lyst på andre ting enn før. Og plutselig ut av det blå kan jeg få kjempelyst på ett eller annet. En ting jeg innimellom får VELDIG lyst på er cola. Da er det akkurat som om det er det beste verden kan by på.

Ellers kan jeg melde at leverpostei, som er favoritten over alle favoritter, nå gjør meg litt kvalm, mens vanlig hvitost som jeg aldri har likt, så smaker heeeelt smashings :ler: Noe annet som jeg spiser en del av er peanøttsmør, det har jeg heller aldri hatt noe forhold til før. Merkelige saker altså!

Ja, også er jeg mye mer var ovenfor salt. Jeg har aldri vært den verste på å salte maten, men nå er det helt ekstremt. Piffi er helt uaktuelt, for det blir så salt at jeg ikke hæler å spise. Kim's potetgull med salt og pepper er også alt for salt for meg blitt.

Endret av Svipa
Skrevet

Å! Nå ble det plutselig masse bevegelse her :rødme:

Skrevet

Bare inne og legger deg til på "Mine innlegg" igjen. :klemmer:

Skrevet
Å! Nå ble det plutselig masse bevegelse her :rødme:

:hjerte: Gleder meg til den tiden kommer! :)

Blir spurt stadig vekk av tanter o.l om jeg har kjent liv nå;) Hehe.

Skrevet
Bare inne og legger deg til på "Mine innlegg" igjen. :klemmer:

:hjerte: Gleder meg til den tiden kommer! :)

Blir spurt stadig vekk av tanter o.l om jeg har kjent liv nå;) Hehe.

Sikkert ikke så lenge igjen nå :klem:

Skrevet

Nytt magebilde ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...