Gå til innhold

Drømmejenta har endelig kommet! <3

Drømmeren

Anbefalte innlegg

Det kommer full raport når vi har vært der i dag ja :) så koselig at du tror det blir en gutt! :) jeg aner ikke hva det kan bli jeg... selv om det ikke syns bakfra, så er den likevell ganske go og rund..! :gjeiper:

må få høre hvordan det gikk hos JM i dag da! :) er alltid så koselig å lese om JM besøk :)

:klemmer:

Hehe, ja det kan jeg fortelle om med en gang. Jeg hadde nemlig time i går og ikke i dag viste det seg. Neste ledige time var 12 oktober :sjokk: Fikk ringt legen og ordna kontroll i morgen da. Men nå ser det ikke ut til at jeg trenger den timen likevel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja det kan jeg fortelle om med en gang. Jeg hadde nemlig time i går og ikke i dag viste det seg. Neste ledige time var 12 oktober :sjokk: Fikk ringt legen og ordna kontroll i morgen da. Men nå ser det ikke ut til at jeg trenger den timen likevel :ler:

OJOJOJ!!!!! følger spent med deg nå Svipa! :)

UL ble konkludert med det at lille så absolutt ikke kommer til å bli for stor :) fikk ikke sett så mye av H*n, men koslig likevell :) JM mente at h*n var meget gjennomsnittlig :) og ligger på ca 3000g nå, som de gjennomsnittelig er i uke 37 :) så ikke noe å bekymre seg for der :) nå vil jeg bare at ting skal begynne å skje snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå murrer det sannelig meg veldig i magen her ja...! nesten sånn at jeg tror jeg skal få TR..! haha!

var hos jordmor i dag på kontroll :) hun fant nesten ikke symfysebenet mitt.. vi kan si det slik at jeg er ganske hoven "nedentil".. og det kan jeg tenke meg, for det er ganske ømt i området til tider... ellers så virket alt fint :) Lille har lagt seg godt til i bekkenet, men ikke festet seg :) hjertefrekvensen lå på 138 i dag i forhold til 156 for ei ukes tid siden... Nei, nå er det bare å komme lille venn! selv om rommet ditt ikke er ferdig enda! :) men vi har fått begynt nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

står alt bra til med dere?

jeg holder på å kjenne på det at lille godt kan komme nå, selv om alt ikke er ferdig til h*n kommer.. jeg må si at det ikke er plass til lille i magen mer! ligger å trykker på ribbeina.. spesielt på høre sida, og det er så skrekkelig ubehageligt! :(

det som er litt morsomt da, er at jeg nå av og til kjenner en fot eller en arm, som stikker ut.. :fnise: sambo synes dette er ganske morsomt han også, og enda morsomere å se på.. :gjeiper:

det murrer godt i hele magen, men hva det er, er jeg ikke helt sikker på.. Har ikke noe spesielt med kynnere. tror jeg da.. har liksom ikke helt vært klar over hva det har vært for noe.. :gjeiper: har hele tiden trodd at det er lille som har snurret rundt eller lagt seg til og trykket seg utover.. haha :) jaja :) nei, slik går dagene her i gården :)

Sambo har ferie og det er ganske deiligt å ha han hjemme :) ferdig med en uke nå da, men det er enda to igjen og for alt vi vet så kan det jo plutselig bli to uker med velferdspermisjon :) om han får det da... :) det får vi se :)

det skal i allefall bli deiligt å få ferdig alt her i huset :) få vasket det og hilst på lille :) :rødme:

mange :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart skjer det! :)

Dere får nyte hverandre og å være kjærester den siste biten dere har igjen. Kanskje dere kan dra ut på restaurant på date, eller på kafe, det er jo noe som ikke blir like tilgjengelig om litt! :)

Blir spennende å vite sorten. Håper nesten det blir en jente, er jo så skrekkelig mange gutter som kommer i høst (slik jeg ser det da, alt av kjentfolk, og svært mange på gravidtreff).

Kos deg med mannen heime på perm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart skjer det! :)

Dere får nyte hverandre og å være kjærester den siste biten dere har igjen. Kanskje dere kan dra ut på restaurant på date, eller på kafe, det er jo noe som ikke blir like tilgjengelig om litt! :)

Blir spennende å vite sorten. Håper nesten det blir en jente, er jo så skrekkelig mange gutter som kommer i høst (slik jeg ser det da, alt av kjentfolk, og svært mange på gravidtreff).

Kos deg med mannen heime på perm! :)

Ja, kanskje det blir resturant tur en dag :) det hadde vært koselig :) ikke noe vi gjør til det daglige i allefall :) kanskej en kveld med kino også? :) hvem vet :) vi koser oss så mye som mulig :) Vi har faktisk malt litt i kveld :) VI har malt :) det er somoftest han som gjør det, men vi er i allefall sammen :)

hehe :) Jeg kan ikke si at jeg vet hva det er som lurer i magen, men det er i allefall en liten :babysmokk: hehe :fnise: av og til sier magen at det blir en gutt og det er liksom det som har festet seg i hodet i det siste, men alle rundt oss tror det blir jente da :) min svigermor kan ikke si annet.. :gjeiper: hun har nemlig spådd sambo til å få fire jenter!! og da orket hun ikke spå mer, for da var det nok jenter mente hun..! haha! :gjeiper: andre ganger sier magefølelsen at det blir jente, så for å si det slik så er det 50-50% sjans for hva det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være så spennende å ikke vite kjønnet! Hvordan har dere gjort det med innkjøp og farger på klær og sånn?

Restauranttur tror jeg kan være koselig, det må vi forresten huske å få gjort her i huset og! :) Plutselig er det mindre tilgjengelig (fordi vi har fått noen gull som gjør at vi storkoser oss hjemme, og i grunn ikke savner anledninga å dra ut... Men, er nå kjekt å gjøre det vi kan nå før barna kommer, om ikke anna for å ha småting å glede oss til før miniene begynner å bane seg vei).

Håper søndagen blir fin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Restaurant og kinotur høres ut som en god plan! Vi var masse på kino rett før lillemannen kom, og hadde inntrykk av at han også syns det var underholdende (Høye lyder og blinkende lys, nærmest fosterdisko :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være så spennende å ikke vite kjønnet! Hvordan har dere gjort det med innkjøp og farger på klær og sånn?

Restauranttur tror jeg kan være koselig, det må vi forresten huske å få gjort her i huset og! :) Plutselig er det mindre tilgjengelig (fordi vi har fått noen gull som gjør at vi storkoser oss hjemme, og i grunn ikke savner anledninga å dra ut... Men, er nå kjekt å gjøre det vi kan nå før barna kommer, om ikke anna for å ha småting å glede oss til før miniene begynner å bane seg vei).

Håper søndagen blir fin! :)

søndagen har vært helt ok.. ikke noe mer enn det.. vbært sliten i dag.. veldig sliten.. lå helt til 12 i dag. og det er ikke helt vanlig til å være meg.. :/

når det gjelder klær så har vi gått for veldig nøytrale farver :) mye beigt, brunt offwhite, gult, grønt og hvitt.. kanskje ikke så mye gult og grønt, men det er litt :) hehe :fnise: så det meste går i disse farvene, mens vogna vår faktisk er lilla :) mørkelilla da :) verken jeg eller sambo syntes det gjorde noe at vogna er lilla, selv om det kanskje blir en gutt :)

nei, må mase litt på sambo.. :) kinokos og resturantkos hørtes meget fristende ut! :)

Restaurant og kinotur høres ut som en god plan! Vi var masse på kino rett før lillemannen kom, og hadde inntrykk av at han også syns det var underholdende (Høye lyder og blinkende lys, nærmest fosterdisko :ler: ).

:ler: fosterdisko! :) den var god svipa! :) ja, det er ikke så ofte vi er på kino eller på resturant.. kanskje enda sjeldnere vi er på resturant enn på kino.. :) men ikke så veldig mye på kino heller.. spesielt ikke nå etter at vi har fått opp 50" i kjellern :) koslig det også, men likevell ikke helt det samme som kino :)

----------------------------------------

Da er vi faktsik snart ferdig med det som skal males på lillerommet vårt :) Så da skal jeg rive opp gulvbelegget i morgen.. det tar litt tid når man sitter og varmer det opp med en hårføner for å ikke "ødelegge" sponplatene det er limt fast i.. så er det noen som har andre forslag enn å varme det opp med en hårføner? så tar jeg med glede imot! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ferdigmala rom! Lykke til med gulvfiksing, jeg vet nada om det!

Ønsker deg en fin uke! :)

Tusen takk Estrella! :) kjenner at jeg trengte litt fin uke ønskninger i dag! :)

Er mer som oppgitt.. det er sikkert bare helt latterlig da, men blir mer som oppgitt, nærmere sint når sambo takker nei til :sengekos: men ja til vedkapping!!

Ligger i senga og jeg så nær som spør! men INGEN reaksjon, men når telefonen ringer og det er snakk om vedkapping så er han ut dørene fortere enn jeg klarer å blunke..!!

så her sitter nå jeg.. helt mutters alene med lille i magen.. lurer virkelig på hvordan dette skal gå hvis det fortsetter slik.. For å si det slik, så er det ikke akkurat første gangen..! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Drømmeren!

Lenge siden vi har hørt noe fra deg, har det skjedd noe spennende kanskje?

Skjønner du blir frustrert. Her har det vært veldig rolig på :sengekos: fronten, noe begge har vært veldig komfortable med.

Det blir på en måte veldig rart når vi prøver på det, så nå går det mer i kos.

Men skjønner det føles ille når han er lite entusiastisk på :sengekos: og rett etter har masse energi til vedjobbing.

Jeg tror det bare går litt i daler, akkurat nå er vi lite aktive på den fronten, men det vil nok komme seg igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Drømmeren!

Lenge siden vi har hørt noe fra deg, har det skjedd noe spennende kanskje?

Skjønner du blir frustrert. Her har det vært veldig rolig på :sengekos: fronten, noe begge har vært veldig komfortable med.

Det blir på en måte veldig rart når vi prøver på det, så nå går det mer i kos.

Men skjønner det føles ille når han er lite entusiastisk på :sengekos: og rett etter har masse energi til vedjobbing.

Jeg tror det bare går litt i daler, akkurat nå er vi lite aktive på den fronten, men det vil nok komme seg igjen! :)

hei! :) her hjar det ikke skjedd noe særlig, skal på en CTG undersøkelse i dag, bare for å være på den sikre siden.. lille har vært ganske så rolig i det siste... har vært på bursdag til min morfar i helga, og travet lørdag og i går på IKEA for å få tak i et garderobeskap til lillerommet vårt. ikke bare. bare det skal man si.. vært hos jordmor i dag, og som sagt blitt henvist til CTG. når vi kjørte fra Trondheim i går hadde jeg så skrekkelige tak i magen og delvis rygg.. da snakker jeg virkelig hele magen.. :/ startet i fire tiden, men det gav seg når jeg la meg.. klarte ikke å siitte i ro, måtte være i bevegelse for at det ikke skulle være så vondt. JM mente at det var modningsrier. jeg aner ikke jeg, har ikke vært igjennom dette før.. :) så nå venter jeg spent :)

som jeg sa så er lille svært rolig og reagerer lite på søtsaker og kald drikke.. har stappet i meg litt sjokolade i dag, men ingenting.. er spent på å se.. hva som nå skjer videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg så at du hadde posta noe her fikk jeg :hjerte: i halsen, og styrta inn, trodde overstått fødsel skulle bli annonsert ;)

Spennende med takene og at det er modningsrier på gang!

Det står respekt av å dra på IKEA i så gravid tilstand!

Håper alt er bra, selv om :baby: ikke gjør så mye ut av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare ei uke igjen til termin :omg::hoppe: blir spennende å se om lille har tenkt å melde sin ankomst snart :):babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespennende! Du er så mye sjeldnere her inne for tida, så jeg tror hele tida fødselen er i full gang for deg!

Hvordan er det med formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kjempespennende! Du er så mye sjeldnere her inne for tida, så jeg tror hele tida fødselen er i full gang for deg!

Hvordan er det med formen?

formen er forsåvidt grei den.. Er ganske sliten, og det er ikke så skrekkelig godt å trave rundt hele tiden... :/ kjennes ut som om jeg har noe litt større mellom bena.. :fnise:

kunne godt tenkt meg at ting kunne begynne å skje nå ja, men jeg aner jo ikke om jeg er "moden".. lest på et annet forum, og der blir de sjekka ang åpning og strippa og div.., men jeg er ikke sjekka for noe som helst.. jaja.. :gjeiper:

Nå er rommet til lille så godt som ferdig :) får litt hjelp fra min mor med å legge opp gardinene, få dit senga å re opp den så er det i allefall klart til at en liten e* kan ligge der :)

Nå blir det husvasking og dandere på plass vugga på stua og på vårt soverom :) badet er forsåvidt klart, men trenger en liten støvtørk og vask :)

nå koser vi oss med taco og firestjernes middag på TVNorge :) morsomt, men får Mira Craig litt mer som oopi halsen.. ugg.. hadde faktisk problemer med å sove i natt pga henne.. aner ikke hvorfor, men hver gang jeg lukket øynene suste hun forbi... IIIIIK!!! vil sove ifred! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig kveld! vi måtte også ha taco her ein dag, digg! :)

Lykke til i dagene fremover, bra å høre at rommet er så godt som ferdig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss.. da kan jeg telle ned dagene med bare en hånd :) nå kan du godt komme lillegull!!! :) 5 dager til termin :) tida har mer eller mindre løpt fra oss, selv om alt er så godt som klart :)

litt skuffa i dag egentlig.. fikk hjem vuggene og senga med madrass, men madrassen passer ikke.. senga er ganske slitt og har mange ripeskader.. den MÅ males og den er ganske vinglete.. den er 55cmx155cm og madrassen er ett sted mellom 55x115 og 60x120.. dessuten var det en skumgummimadrass med et litt tykt trekk utenpå..

mente når man lånte ei seng innad familien at man ikke trengte å måtte male den før bruk..

nei, det spørs om det blir å invistere i en ny seng og en skikkelig madrass.. er ikke så glad i disse skumgummi madrassene.. fikk høre at den madrassen vi fikk låne var en skikkelig god svanemadrass, men det viser seg å være en skumgummimadrass det også..

ikke særlig begeistret over svigers akkurat nå.. rettere sagt ganske skuffet.. de har nesten ikke vist noe interesse.. det er nå, rett før at de har begynt å mase om alt og ingenting.. Nei, av og til får jeg faktisk lyst til å flytte hjem til min mor og far igjen.. :)

nei, nå ble det mye sutring, men det må ut en plass. og i dag ble det her..

nå tar jeg kveld :)

go' natt jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattings! :)

Vi har også arva sprinkelseng, med litt riper, men vi har vaska den pent og grundig, og den ble jammen ikke så verst til slutt.

Det blir ikke til at vi pusser den ned og maler den nå, men mulig vi gjør det til nestemann kommer, og vi fremdeles ønsker flere etter at vi vet hva det innebærer;)

Jeg regner med svigersene kanskje trodde det var bedre stelt med soveutstyret enn det var, men de kunne kanskje sjekket dette bedre.

Håper dere finner en løsning og ikke blir alt for stresset! Husk smågullene trenger oss og varme, jeg tror ikke de lider under omsorgsvikt selv om sengen har litt riper ;)

Natta :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...