*Enigma* Skrevet 27. mai 2010 #101 Del Skrevet 27. mai 2010 Oi ... Krysser fingre, tær, bein og alt som kan krysses for at ting ordner seg til det beste uansett. Det viktigste er jo tross alt også at dere får hverandre (klisjé, I know!). Masse, masse lykke til, de aller beste ønsker til dere begge to på dagen deres. Kommer til å tenke på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #102 Del Skrevet 28. mai 2010 :rødme: Hepp, søvn er oppskrytt altså. Vekkerklokken har ikke ringt engang, og jeg har vært våken siden 5. Frokost og en kopp te nå, så løper jeg til frisøren (les: går) Det blir en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. mai 2010 #103 Del Skrevet 28. mai 2010 Masse lykke til på den store Dagen, Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. mai 2010 #104 Del Skrevet 28. mai 2010 Gleder meg til referat fra den store dagen Tillykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. mai 2010 #105 Del Skrevet 30. mai 2010 Gratulerer så mye, håper dere hadde en flott helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #106 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Da er det på tide å avslutte denne boken, med et referat Fredag morgen var det da først til frisør, så hjem og ta på pen-tøyet. Plutselig hadde vi veldig god tid før bilen skulle komme og hente oss. Var ikke verre enn at man sto utenfor og ventet i finværet, for så å oppdage, i det man sette seg inn i bilen, at man har glemt kortlommen i leiligheten. Søster trådde til og løp 4 etasjer, i høyhælte sko. Resten av folket møtte oss på tinghuset, og ansiktet til mannen var verdt all den tid jeg har klart å holde tett om kjolen min :rødme: Sermonien gikk fint for seg, med et aldri så lite latterutbrudd når jeg ikke klarte å få ringe på fingeren til kjære. (sol og varmt, kan være ugreit til tider) Turen vår ble kjempefin, vi hadde da med alle gjestene 2 dagers tur Oslo-Kiel, med ColorLine. Vi fikk champange og lunsj når vi kom ombord, og en suite hadde de satt av til meg og mannen. Etter lunsj kom søster og fikk alle gjesten med seg over i ett annet rom, hvor musikkspilte opp til en liten brudevals (vi trodde vi skulle slippe unna den, men neida ) Gjestene fikk hvilt seg en et par timer, så møttes hele selskapet for en parademarsj langs hele gågaten. Der hadde mannskapet stilt seg opp i uniformer, med fakler, og Mendelsonh ble spilt. Det var show, både for oss og de andre gjestene virket det som Middag, 2 retter, spansk skinke på bruchetta, med tomat/løk blanding, biff og urtebakte poteter. Brodern forsov seg til middagen, og var rimelig utilpass når han dukket opp på slutten av hovedretten. Men jeg var bare glad til for at han kom i det hele tatt. Fine kaken som var laget til oss. En sjokolade, og en vanlig sukkerbrød, begge dekket med fondant, og pyntet med lilla og blå småblomster. Ja, vi hadde med felles kakekutting, og foret hverandre med kake, mannen fikk litt mer enn han regnet med. Kransekaken fra mor kom på bordet, og ifølge skikken skal brudeparet ta av toppringene, alt ettersom hvor mange barn det ønskes inn i ekteskapet.Vi er da tydeligvis ikke helt enig (men vi er ikke langt unna hverandre) til fornøyelse for gjestene. Urk, bildetagning etter maten. Her har man smilt hele dagen, men å smile på kommando på så mange bilder, da blir man gåen i ansiktet :gjeiper: Klokken 22 sa vi takk for oss og tuslet tilbake til suiten vår, og det var fantastisk deilig å få av seg kjolen, skoene, og alle flisespennene i håret , og ta en lang dusj med mannen, og bare slappe av. bilde fjernet igjen Endret 3. juni 2010 av Nique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. juni 2010 #107 Del Skrevet 1. juni 2010 Så fine dere var! Koselig å høre om dagen deres, høres ut som en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg