Gå til innhold

Niques bryllupsdagbok


Nique

Anbefalte innlegg

så langt;

Kjole er kjøpt

Dato er satt

Sted er bestemt (CL)

Må gjøres;

Selve vielsen (må se om presten som er med CL kan reise på den aktuelle datoen, og foreta vielsen, evt finne annen løsning?)

Møte med CL og lage div avtaler (pris, mat/kaker/drikke, oppdekning, generelt opplegg) - 25.aug er møte.

Invitasjoner (fixes etter at avtalle er i boks med CL)

Dress til mannen

Sko til oss begge

Bukett

Bestille frisør

Fotografering

Ja,og kanskje titte litt på muligheter for en bryllupsferie for oss

føler jeg har glemt noe her, men kommer nok på det underveis.

omg, ringene må ordnes, lol.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takker :) første jeg prøvde, og det var ikke aktuelt å prøve andre, den bare måtte bli min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På onsdag skal kjolen hentes :hjerter_rundt:

Heldigvis kommer den i en kjolepose, så sambo, som må kjøre meg, ikke får se den.

så blir det bare å smøre seg med tålmodighet til den 25.aug., da blir det møte med konsulenten vår for feiringen, så da kan man vel aknskje får et prisoverslag, samt hva de kan ordne for oss, og hva vi må ordne på egenhånd. Håpet mitt er at de også kan ta hånd om kakelagingen :) og pyntingen osv-osv.

Også står jeg dønn fast på hva jeg skal gjøre med håret mitt. Men det haster ikke så mye ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

I går hadde vi møte med CL, hvor bryllupsfesten/helgen skal arrangeres.

Det var helt utrolig. Konsulenten vår og hovmesteren var så engasjerte og "med", det var skikkelig gøy :)

Masse forslag til opplegg, forskjellige løsninger, hva de kan gjøre for oss (nesten alt), hva vi må ordne selv (nesten ingenting), hvordn ting og tang kan legges opp osv.

Det er planlagt bryllupsmarsj i Promenaden, vals etter hovedshowet m.m

Her skal alt legges opp skikkelig har vi skjønt.

Men vi må bli enige om kake, meny o.l

Prismessig blir det ikke så ille som først antatt (virker det som ihvertfall)

Både jeg og sambo gikk og smilte resten av dagen

:rødme: :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde vi møte med CL, hvor bryllupsfesten/helgen skal arrangeres.

Det var helt utrolig. Konsulenten vår og hovmesteren var så engasjerte og "med", det var skikkelig gøy :)

Masse forslag til opplegg, forskjellige løsninger, hva de kan gjøre for oss (nesten alt), hva vi må ordne selv (nesten ingenting), hvordn ting og tang kan legges opp osv.

Det er planlagt bryllupsmarsj i Promenaden, vals etter hovedshowet m.m

Her skal alt legges opp skikkelig har vi skjønt.

Men vi må bli enige om kake, meny o.l

Prismessig blir det ikke så ille som først antatt (virker det som ihvertfall)

Både jeg og sambo gikk og smilte resten av dagen

:rødme: :yvonne:

Så deilig at de hadde så masse ideer :) Er sikkert gøy for de på CL og arrangere også :jepp:

De båtene er så fine, dette blir nok et bryllup som gjestene husker resten av livet!

*og med det meldte jeg meg som leser av dagboka di*

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å få ordnet løst oppsatt hår, med litt krøller, og noen blomster i, som kontrast. Har helt lyst, glatt langt hår, så å sette i noe sølv/hvit pynt, da forsvinner det helt synes jeg.

Er kanskje litt tidlig å ordne frisør ennå, hmm. Sminke kan jeg nok ordne selv, men hår er håpløst å få til på egenhånd. Forloveren min har ytret ønske om å være med og bruke samme frisør som jeg skal bruke, for det ville bli koselig synes hun :klem: godjenta si.

Tenkte å spandere på henne det, men det får jeg ikke lov til av henne, så da får jeg finne på en liten overraskelse til henne på siden istedet.

Tenkte å ordne invitasjoner etter nyttår, når ny meny kommer hos CL, så vi kan ordne ønskeliste på mat samtidig. Da vet vi også mer om hvilke type lugarer gjestene våre får, og kanskje programmet er litt mer satt sammen.

Vi prøver å få til et lite hefte med bilder og presentasjon av alle gjestene, siden det er 2 familier som aldri har truffet hverandre før, og noen snakker ikke engelsk heller, så da virket det veldig smart.

Oh, og så må vi ordne tolk til selve vielsen. Ambasaden kan kanskje kommer med tips der?

Og en dag må vi ut og se på ringer, sambo har ikke lyst å bestille på nett, for han vil prøve først. Så da gjør vi det.

Da mangler bare sko (til begge) og dress til ham, samt en bukett.

Og selvfølgelig selve vielsen, som det ser ut som at vi må ha på land, da blir det nok tinghuset.

Kommer stadig på mer, undertøy og strømper. søster tipset meg om en fin butikk, SecretsinLace.com, der de har mye å velge mellom, også i større størrelser. Passer meg utmerket, ikke var de så ille dyr heller, når man først skal finne noe utenom Lindex/Kappahl.

Da har jeg litt å jobbe med frem til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjole

her er samme kjolen, fra hovedforhandleren i danmark

Så flott den var! :jepp:

Du har beveget deg bort fra å ha rødt i altså? Det hadde jeg på min kjole i bryllupet tidligere i sommer, og jeg høstet masse skryt både for hvor fin den var og for at jeg faktisk valgte farge i kjolen.

Det skal sies at vi holdt dåp for datteren vår samtidig, så det var vel klart bevis for at jeg ikke burde stå hvit brud. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den første kjolen, den med rødt, vel, når det ikke kunne garanteres for at hverken farge eller mønster ville bli slik som på bildet,og hvis det måtte justeringer til, så må det betales ekstra for det og, så ombestemte jeg meg. Jeg vil ikke betale flere tusen for en kjole som syes i Asia og ikke kan reklameres på.

Men denne hvite satt som et skudd :) Og jeg er veldig fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er en nydelig kjole! Prøvde den jeg også, men kledde den ikke så godt siden jeg er så kort. Men leste tidligere i tråden at du er lang, så den blir sikkert nydelig på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er en nydelig kjole! Prøvde den jeg også, men kledde den ikke så godt siden jeg er så kort. Men leste tidligere i tråden at du er lang, så den blir sikkert nydelig på deg!

Jeg er 176, så den satt veldig bra ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her må jeg også følge med :goodbye:

Synes dere har kommet langt gitt at bryllupet skal stå om ett år. Jeg var forøvrig å prøvde kjoler i dag, og fikk beskjeden om at jeg var "ALT for tidlig ute".. Moodkiller den damen der ja..

Kjolen din var forresten kjempenydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den damen skal representere butikken du var i?

Noe av moroa er jo å se på kjoler jo, og skulle man være så heldig å finne "The Perfect Dress" så langt i forkant, så må man bare kjøpe den, ser ingen grunn til å vente. Moodkiller den damen der da.

Ett eller annet må man jo finne på for å få tiden til å gå så lenge før bryllupet.

Jeg synes konsulenten vår tar seg god tid med å gi oss prisoverslag, (ventet i 2 uker nå) men jeg skjønner jo at jeg kanskje er en smule utålmodig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk hun kanskje eier /er sjef i butikken... :skratte: Håper virkelig det bare var fordi hun hadde en dårlig dag eller noe, for jeg fant en kjole jeg tror kan være "the one".. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...