Gå til innhold

Niques bryllupsdagbok


Nique

Anbefalte innlegg

Så.

Da fikk vi prøvepapirer forrige uke, og vielsen er nå bestilt.

Frisør er bestilt, med prøvetime, da søster ba meg bestille, siden hun ikke på noen som helst måte følte hun fikk til å ordne håret mitt. Hun ble litt lettet da bestillingen gikk igjennom.

Kjolen og dressen er klare, og skoene mine gåes inn hjemme :gjeiper:

Nå må det bestilles ringer, og vi må fremdeles finne sko, mansjettknapper og slipsnål til sambo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringer er bestilt, og klare til henting, slipsnål, mansjettknapper og sko til sambo er kjøpt, vielsen er i boks, også måtte det dukke opp en ny ting som må ordnes.

Selvfølgelig måtte det det.

Det har seg slik, at nevøene til sambo skal ha med seg sine respektive kjærester, ene er 16 og den andre er 18. Aldersgrensen for å reise uten foresatte er 23. Så nå må vi søke om aldersdisp for disse to jentene, og vi er visstnok ikke garantert godkjennelse.

Men hva vi gjør da, den bekymringen får vi ta hvis det ikke blir godkjent.

Så på mandag mailes det skjema med underskrifter fra oss, så håper vi på snarlig svar.

Kontaktpersonen vår osm styrer alt lovet å legge ved ett godt ord, samt info om at det er en bryllupsfeiring det er snakk om.

*krysser fingre og tær for at det går bra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det ordnet seg ift vielsen! :) Får virkelig dere får disp da, for det er kjedelig om de ikke får være med. Håper ikke de er altfor rigide!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det ordnet seg ift vielsen! :) Får virkelig dere får disp da, for det er kjedelig om de ikke får være med. Håper ikke de er altfor rigide!

Mvh Yvonne :heiajente:

Mulig hun som er kontakten vår tok en liten spansk en, for den orginale søknaden gikk ikke igjennom virket det som. Skal komme svar i løped av de neste dagene.

Ellers har vi hentet ringene, de er fine :)

3 uker til nå :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker er ingenting! Tror dere kommer til å få en veldig fin bryllupsdag/weekend :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre uker er absolutt ingenting, det er riktig det Møffi :)

Da fikk jeg svar fra kontaktpersonen vår, aldersdisp'en er godkjent :jepp:

Nå prøver jeg å tenke om det er noe jeg har glemt, men det eneste jeg må ordne er bukett, og så må jeg sammen med frisør bestemme frisyre, og prøvetime for det er 3 dager før bryllupet.

Har litt tanker, så regner med at det går bra.

Dette har jeg gått og ventet på i over ett år nå, og det har gått fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da her jeg vært på telefon med ene sjefen min, og igjen purret på at de ikke har klart å få feriedagene mine riktig iforhold til bryllupet. Så nå har jeg da måtte sende ny mail med påminnelse, så de får ordnet det i morgen tidlig. Jeg kommer ihvertfall ikke på jobb, så klarer de ikke ordne det nå, så får de takke seg selv :fnise:

Får ringe dem mandag og få en bekreftelse sendt på mail tror jeg. Skriftlig er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da er jeg behorig drukket ut :)

Ble hentet hentet lørdags morgen og kjørt ut til en kai i Sandvika, hvor jeg fikk beskjed om at her skulle jeg bade. Jeg slapp det heldigvis, og fikk istedet bind for øynene, og så bar det videre.

Etter en halvtimes tid, med forskjellig vitsing om div steder vi skulle og hva vi skulle gjøre, bl.a bading i ballrommet på IKEA, etterfulgt av middag der, så stoppet vi opp, og jeg ble geleidet inn på et sted.

Der måtte jeg skifte til badetøy, fremdeles uten å se noe, og fikk på en badekåpe.

Jentene hadde da tatt meg med på spa, med tilhørende aromamassasje og salatlunsj. Det var fem herlige timer, inkludert bading i kaldtvannskulp. For de som ikke har gjort det; det er bikkjekaldt. :fnise:

Etterpå ble det samling på bar, for så å spise på en thai-restaurant, Ya-Ya tror jeg den heter, og avluttet kvelden med drinker på Barfly. Fine dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ordne bukett. Og veske. Veske hadde jeg glemt. Totalt.

Da kommer det godt med at jeg har noen fridager nå. Alt annet er vel i boks. Kommer ikke på noe. 10 dager...fått litt nerver nå. Ikke for selve vielsen, men at ting ikke skal gå i orden. Aske meg her og flykanselleringer meg der. Vi krysser fingrene for at luftrommet er åpent neste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukett er bestilt, og veske er kjøpt. Lilla veske faktisk.

Nå er det ikke stort mer å gjøre enn å bestemme seg for sminke, og bli enig med frisøren.

Ah, og bestille taxier, burde muligens forhåndbestilles ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phu..lettere stresset nå.

Alt er i boks, men jeg begynner å få nerver kjenner jeg.

Taxi'er er bestilt, buketten hentes torsdag, frisøren skal jeg til om en time, og jeg har fri fra jobben hele uken.

På fredag blir vi gift :yvonne: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk telefon i dag, fra blomsterforretningen som lager buketten min.

Blomstene jeg skal ha, er nå kommet, men de er mørkere en hva jeg ble vist når jeg bestilte.

Hvor mye mørkere, det er litt uvisst. Jeg er bittelitt engstelig, skal hente buketten i morgen, så da får jeg se.

2 (1) dag igjen :hoppe::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag;

Først får jeg telefon fra arrangøren; har sendt restregning på opplegget som vi trodde var ferdig betalt når vi fikk regning sist, det var det tydeligvis ikke :( , men det lar seg ordne. Men helt ærlig, når jeg fikk regning sist, så kunne de gitt beskjed om at ikke alt var tatt med likevel...ikke komme dagen før og si at de må ha 2,500 innen vi reiser i morgen, helst..

Så får jeg telefon fra frisørsalongen, (ca 2 min etter forrige telefon); frisøren min er blitt syk, kommer ikke i morgen....jeg får en annen frisør, møter opp kl 07:30 så vi kan få til noe. Kjenner jeg begynner å bli veldig stresset nå.

Tusler så avgårde til blomsterbutikken, og ser buketten min.

BLomstene er en hel fargenyanse mørkere en det som jeg bestilte, min konklusjon er at de har bestillt feil, men jeg har ingen andre altenativer nå, så det må bare aksepteres. Blomtene er pene de, virkelig, bare litt mørke.

Gud bedre sier jeg bare. Skjer det noe mere nå, så får det bare være. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen! Dagen kommer til å bli fantastisk selv om det er en annen frisør, og blomstere er litt mørke :) Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...