Gå til innhold

Niques bryllupsdagbok


Nique

Anbefalte innlegg

den første kjolen, den med rødt, vel, når det ikke kunne garanteres for at hverken farge eller mønster ville bli slik som på bildet,og hvis det måtte justeringer til, så må det betales ekstra for det og, så ombestemte jeg meg. Jeg vil ikke betale flere tusen for en kjole som syes i Asia og ikke kan reklameres på.

Men denne hvite satt som et skudd :) Og jeg er veldig fornøyd

Skjønner. Det er jo litt rart da. :klø: Men helt forståelig. Dumt å kjøpe kjolen man vil ha, og risikere å få en som ikke er som forventet. Kan jo ikke bli stort dummere! :roll::fnise:

Men den du har valgt er jo utrolig flott da! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner. Det er jo litt rart da. :klø: Men helt forståelig. Dumt å kjøpe kjolen man vil ha, og risikere å få en som ikke er som forventet. Kan jo ikke bli stort dummere! :roll::fnise:

Men den du har valgt er jo utrolig flott da! :jepp:

jepp :)

Leste det som stod med veldig liten skrift i en alt-for-lang garantierklæring de hadde.

Fine kjolen min.

Nå titter vi på ringer, men sambo synes alt er så dyrt, jeg prøver å få ham til å forstå at når du vil ha 2 fargede ringer, så koster det gjerne litt, og at 3000 svenske kr pr stykk ikke er så altfor ille for en giftering. Har funnet billigere som jeg liker, men de er ensfarget gull (båre rødt gull og gult gull)

Men se det har han ikke lyst på nei :snurt:

Litt oppgitt nå ja.

Men kan skjønne at når du ført vil ha en type ting, så vil du ikke slå det til ro med noe annet, men da må han også være villig til å betale kostnaden.

Ellers får han være villig til å se på andre alternativer.

Dagen lille hjertesukk fra meg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp :)

Leste det som stod med veldig liten skrift i en alt-for-lang garantierklæring de hadde.

Fine kjolen min.

Nå titter vi på ringer, men sambo synes alt er så dyrt, jeg prøver å få ham til å forstå at når du vil ha 2 fargede ringer, så koster det gjerne litt, og at 3000 svenske kr pr stykk ikke er så altfor ille for en giftering. Har funnet billigere som jeg liker, men de er ensfarget gull (båre rødt gull og gult gull)

Men se det har han ikke lyst på nei :snurt:

Litt oppgitt nå ja.

Men kan skjønne at når du ført vil ha en type ting, så vil du ikke slå det til ro med noe annet, men da må han også være villig til å betale kostnaden.

Ellers får han være villig til å se på andre alternativer.

Dagen lille hjertesukk fra meg :sukk:

Hehe... Det er en gal, gal ring-verden der ute. :ler: Det er ikke bare bare å tilfredsstille hverandres perfekte ønske nei. ;) Du skal se at dere kommer til enighet til slutt! :jepp:

Men bare så det er sagt; 3000 pr stk er BILLIG!!! Og ihvertfall om det er svenske kroner! :regler:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt å kjøpe ringer fra Sverige, da får man jo utnyttet kursen også :) Bor dere i nærheten av grensa, eller har dere isåfall tenkt til å bestille over nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skjer, bestiller vi på nett, og får det sendt poste resterante til strømstad og henter så der.

Fullt lovlig, og da slipper vi moms/toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott kjole du har kjøpt! Blomster i håret er nydelig, vurderer det samme selv, Særlig til et vår/sommer-bryllup passer det det godt :) Skal følge med på dagboken din, er spennende med andres bryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stund siden sist jeg var innom her nå.

Jeg hadde en plan klar om noen mørkerøde sko til kjolen, samt rødt i buketten, og noe røde detaljer som pynt i håret (fortrinnsvis blomster e.l)

Men nå tviler jeg, for min kjære mor, som fikk se kjolen og skoene sammen, uttalte så fint at dette passet bare ikke, for rødfargen var for mørk :(

Så nå tviler jeg da. Arg..

Det hadde vært så greit med de skoene, for de passer meg, og jeg sliter med å finne pensko som passer i bredden, da jeg ikke er velsignet med smale føtter. Fanden og hans oldemor sier jeg bare.

Men på den positive siden; ser ut som om vi ordner oss de ringene jeg nevnte tidligere, de fra Sverige. Kjære er da (forsåvidt) enig i at det ikke er for dyrt, og at siden det er den type ringer han vil ha, så bør det gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men alle har jo forskjellig smak?? :klø: Forhør deg med litt flere par øyne før du legger deg ned og dør nå da. :) Kanskje det er bare din mor som ikke liker kombinasjonen?

:klem:

PS Det er sikkert så fint atte! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg kjøpt andre sko/sandaler.

Forhørte meg med søsteren min, og som hun sa, jeg kan bruke de røde skoene, men jeg kunne godt finne noe penere.

Så det ble noen hvite sandaler/sko, som vi var heldige å finne på salg.(700 -> 300, absolutt å leve med) Behagelig og pene med litt hæl. Dansesko egentlig, så det blir innesko, men siden vi bare kommer til å være inne, så er det utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hei!

Titter innom litt jeg! :)

Får ikke opp noe kjole på linkene dine...:(

Poste en link til? :sjenert:

Kjole

Vet ikke hvor lenge linken fungerer, kjolen er ikke i produksjon lengre, Lilly.dk har allerede fjernet den fra sine sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her er det jo ikke oppdatert på evigheter :sjokkert:

Har kommet lenger med oppsett av feiringen nå, priser,begynner å komme i boks, og antrekket til mannen er planlagt kjøpt denne måneden. Ringer må muligens vente til etter bryllupet.

To do; invitasjoner...har ikke kommet et hakk lengre, men nå vet heldigvis alle om det som skjer, at det blir en hel helg, betalt, osv.

Ønskelisten blir mulig litt kjip, men nødvendig for oss, økonomuisk tilskudd, siden vi flytter etter bryllupet, og ikke vet helt hva vi kommer til å trenge.

Mine søstre har sagt de vil ordne håret mitt :), snille og flinke er de, sminken ordner jeg selv, og bukett setter jeg og søster sammen selv. Blir en del innsparing i henhold til den orginale planen, men hvis det er det som må til for å få gjennomført alt, uten at vi må sette oss i gjeld for å få det til, så sparer vi der vi kan. Da må vi bare ordne sko til mannen, og ordne siste tilpassingen av brudekjolen måneden før selve bryllupet.

Ble litt av en oppdatering dette her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dress til kjære er kjøpt, og tror jeg kan glemme å få se ham i vest med kravat (tror det er det det heter), for han har lagt sin elsk på et slips som han fikk velge med dressen. Prøvde å hinte om at vest kan bli fint, men den kom jeg ikke langt med :fnise:

(kjole; mitt valg, dress; hans valg, ser den)

Ja-ja, han vet hva han vil ha, og råflott ble han også :)

Nå beynner ting virkelig å komme i boks.

Skal prøve å få ut invitajsoner i løpet av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med antrekk til mannen :) Min er fremdeles helt :vetikke:

Alt blir plutselig så mye mer virkelig når man får ut invitasjonene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er litt skeptisk til min forlover og hennes tanker om utdrikningslaget hun planlegger.

Jeg har lagt fram forsiktig at jeg ikke ønsker flatfyll bytur med heidundrande festing, men jeg snakker til døve ører virker det som.

Hun har hintet om festing, bytur, oppkledning osv :(

Dette er en jente som er glad i å feste på byn, ikke det at hun gjør det mye, men når hun får sjanse, mens jeg er typen som liker en rolig middag, med koselig samvær etterpå, gjerne med god drikke.

Jeg er ikke bare litt skeptisk kjenner jeg :frown:

Min søster, som jeg har luftet problemet med, har lovet å snakke med min forlover for å være med og planlegge, jeg er bare redd for at forlover skal føle seg overkjørt, arg, problemet med å være så forbasket hensynsfull hele tiden. Men det er trossalt min beste venninne, selvom vi er såpass forskjellige.

Dette er kanskje å ta sorger på forskudd, men alle signaler hun har sendt ut, tilsier at dette blir etter hennes smak, ikke etter min, og jeg vet ikke hvor mye jeg vil klare å "spille med" på noe slikt :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
:goodbye: Det ER jo snart! De siste månedene kommer til å fly avgårde ... Plutselig står du der, og så er det en mnd og 20 dager igjen, f.eks. Når det gjelder utdrikningslag er det mye bedre at du engasjerer søster litt også, enn at du skal få et utdrikningslag skreddersydd til forloveren din, og ikke til deg ... Selv om hun kanskje vil føle seg litt overkjørt til å begynne med, vil jeg tro at hun etterhvert vil huske hvem du er og hva du liker, og dermed synes at det er helt OK. Jeg er helt lik deg, forresten- hvis jeg skal kle meg ut og drite meg ut på byen, så går jeg- det er laaangt fra noe jeg synes er morsomt. Heldigvis er forloveren min helt lik.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må finne mansjett-knapper og slipsnål til mannen, men har ingen anelse om hvor begynne å se etter det. Gullsmed kanskje?

Også må han ha sko, det kan jo bli morro, de peneste skoene jeg har sett ham gå i er jobbskoene, som er en type boots :fnise:

ellers går det i sneakers og hicker-boots.

Men han er da innstilt på at det skal bli pensko, og han vil ha litt såle på dem, siden jeg er ett par cm høyere enn ham (ca 8) og har hæl på mine sko, liten hæl riktignok.

Og jeg som var så sikker på at jeg ikke skulle finne meg noen som var lavere enn meg :rødme: Sånn kan det gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...