Gå til innhold

Trondheimstreff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal vi gå og spise sushi da?

Skrevet

Hvor skal vi gå og spise sushi da?

Skrevet

Jeg foreslår Sushi-bar eller Kyoto. :)

Skrevet

Jeg holder en knapp på Kyoto, med mindre noen har veldig lyst til å gå på Sushi-bar :)

Skrevet

Jeg har hørt at Kyoto skal være veldig bra:)

Skrevet

Da blir det kyoto kl 20 i dag da? :)

Skrevet (endret)

*borte*

Endret av Synne-Marie
Skrevet

Oi, jeg glemte helt av det i dag! :sjenert: Jeg har gått og tenkt i hele dag at det var onsdag.

Håper det kan gjentas senere, for jeg vil være med :jepp:

Skrevet

Det var veldig koselig i går- og god maki :jepp:

Vi må absolutt gjenta det!

Skrevet

Fikk desverre ikke til å være med da jeg ikke var helt i form :tristbla: . Men det hadde vært koselig å treffes igjen i snart :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Noen som har lyst til å prøve seg på et nytt treff? Jeg er litt fantasiløs for tiden, men kanskje noen har en idé? Ut og spise er jo alltid hyggelig da :jepp:

Endret av Synne-Marie
Gjest Unknown
Skrevet

Jeg har også tenkt på at vi burde møtes igjen :)

Er litt opptatt denne uka, travelt med fadderuke, men jeg klarer kanskje å presse inn ett kg-treff også :Nikke:

Skrevet

Hei. Jeg kan på dagtid nå på fredag dersom noen kan møtes på Krem, men neste uke kan jeg vel når som helst på ettermiddagene/kveld med unntak av fredag.

Skrevet

Akkurat denne uka er jeg og litt bizzy, mannen min reiser bort, og jeg er alene med J, så da blir det vanskelig på kveldstid. Og skolen begynner igjen også, så da er dagene ganske fulle. Men jeg er gjerne med neste uke, da kan jeg alle dager (ettermiddag) unntatt tirsdag.

Det kunne vært hyggelig å ta et glass vin på mormors f eks. Eller hva som helst annet :) Og nå er vi ikke så opptatt med flytting lenger, så denne gangen skal jeg huske det også ;)

Skrevet

Ser ut til at det kan bli vanskelig for meg denne uken. Mannen er jo megler og har lagt beslag på de fleste kveldene + at han helt sikkert skal på Lerkendal i uka her og....

Dagtid blir uaktuelt siden jeg starter i ny jobb på onsdag!

Men neste uke kan jeg sikkkert bli med:)

Skrevet

Jeg kan også alle dager unntatt tirsdag neste uke. :)

Skrevet

Gratulerer med ny jobb effy :blomst: Et glas vin på mormors er ok for meg. Hva med torsdag neste uke da?

Skrevet

Torsdag neste uke passer bra :)

Skrevet

Ingen flere som kan på torsdag? :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...