Klematis Skrevet 27. juni 2011 #1001 Del Skrevet 27. juni 2011 Og bedre lykke med PP2, forresten! Bra at du ikke tar det så tungt at det ikke klaffa i denne. Blir jo spennende med fullt testekjør da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 27. juni 2011 #1002 Del Skrevet 27. juni 2011 Kjipern med både kvalme, kviser, negativ test og mensen... ahh.. Men du har jo snuppa da, og kjære, og god tålmodighet.. Så da er alt vel. Snart drar hun tilbake til Bloksberg, and then u can rock all night again Ha en herlig kveld! Håper du føler deg bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #1003 Del Skrevet 1. juli 2011 Svare tidligere i uka, men PC`en gikk tom for strøm helt plutselig og da forsvant alt... Heldig du som får korps og hornmusikk. Jeg får bare besøk av de kjipe fra Blokksberg jeg, de som steller i stand massaker og blodbad (de er så ille at jeg vurderer å være hjemme fra jobb ved neste besøk og bare ha avtale med porselenet) Jaja, hun kom i allefall ikke alene! :gjeiper: Her er det alvorlige greier innimellom også. Håper bare jeg ikke blir som min mors side av slekten! Så kjipt med omgangssyke! Kvalme er jo det aller værste som finnes Jeg tror fremdeles det var et hakk i testen den dagen, hehe. Det ble noen helt blendahvite tester før det kom supersvake streker frem fredag kveld. Spennende med testing hos svigers Tror ingen mistenkte noe. Ikke at det hadde gjort noe om de fikk vite, men siden det var feiring av et annet familiemedlem den helga så var det jo greit å holde fokuset der. Jeg tror ikke det var omgangssyka for jeg kastet opp bare den ene gangen. Og hva det har vært med snuppa kan jeg ikke helt forstå heller, men hun spiser godt igjen og har ikke kasta opp siden bilturen nedover. Var fin på hjemturen, så bilsyk tror jeg ikke hun var. Tenker meg det var spennede med testiig hos svigers! Jeg MÅ heller ikke vente de "magiske 12 ukene", men det var like greit at hovedpersonen fikk all oppmerksomheta. Og bedre lykke med PP2, forresten! Bra at du ikke tar det så tungt at det ikke klaffa i denne. Blir jo spennende med fullt testekjør da Takk! Nei, det gikk bedre enn jeg trodde. Men denne prøverunden er jo anderledes enn forrige, så det er sikkert derfor. Vi har jo fått det til en gang før. Da brukte vi 9 mnd, og kanskje må det til denne gangen å, selv om jeg håper og tror at vi greier det raskere siden kroppen har vært igjennom det før. Testing ja! En stor pakke tester er på vei nå. Jeg skal ta over som testetøs nå! Kjipern med både kvalme, kviser, negativ test og mensen... ahh.. Men du har jo snuppa da, og kjære, og god tålmodighet.. Så da er alt vel. Snart drar hun tilbake til Bloksberg, and then u can rock all night again Ha en herlig kveld! Håper du føler deg bedre snart Ja, det er liksom ikke nok alene med den "freshe" mens-følelsen! Jeg har snuppa og kjære, og det er fantatisk! Hadde den rareste mensen den her runden. Bare to dager med blødninger komibinert med kvalme, magekramper og oppkastet som kom samtidig som TR. Ikke akkurat som normalen, men det gikk heldigvis over raskt. Kjenner litt på kvalme og rar smak i munnen enda, men det er ikke så fremtredende. Har hatt ei travel uke og gleder meg til fellesferien, et roligere tempo og at snuppa og kjære skal være hjemme. Har ikke lagt noen spesifike planer, men skal en tur til svigers igjen og kanskje på hytta. Har egentlig nok å gjøre her hjemme også. På morgenen i dag har jeg skiftet tre bæsjebleier! Og det kan nok forklare hvorfor snuppa hadde et halvtimes raserianfall i natt. Hun våknet og gråt når vi la oss og roet seg ikke, så jeg tok henne opp av senga for å trøste. Men istedet for å roe ned grininga ble det bare værre. Hun var helt hysterisk og hoppet av sinne og hylte, hvis jeg satte henne ned. Hun holdt på en halv time og jeg måtte gi meg og ta henne med ut av soverommet og prøve å tilby henne litt vann. Det er så grusomt når trøst og kos ikke funker, spesielt nå når hun er for lita til å si ifra hva som er galt selv. Hun er hjemme fra barnehagen i dag. Hun ble oppspist av knott og mygg i helga, og har dessverre mange, kløende prikker i fjeset enda, nesten ei uke etter. I morrest oppdaget jeg fire nye prikker (dvs. det er mer som små, røde "områder") i ansiktet og en på ryggen, og det er ikke knott/myggstikk (de er ikke aktive der hun har vært de siste dagene), så jeg lurer på om det kan være vannkoppene... Er ikke sikker og synes det er vanskelig å se om det er det. Jeg har ikke sett det før og husker ikke selv at jeg hadde det. Er vaskelig å se om hun klør seg på stikkene eller om det evt. er vannkoppene som klør. Har henne hjemme just in case og for å følge med. Tror egentlig ikke at det er det, men synes prikkene er litt merkelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #1004 Del Skrevet 2. juli 2011 Ingen flere prikker på snuppa og de hun fikk natt til i går har ikke forandret seg, så vi satser på at det ikke er vannkoppene. Hun er i supert humør! Prater, synger og leker seg på gluvet framom meg nå. Etter en telefon til "forvaltningen" i går har vi funnet ut at vi har to PP`er å få det til på før vi må ta en pause for å være sikker på at vi ikke mister retten på sv.sk.penger, foreldrepenger og pappaperm. IT SUCKS BIG TIME! Men regelene er vel der for en grunn, det er bare så toskete at vi må "svi" for at tingene er som de er! Jeg har jobbet hardt for å slippe og jeg kan ikke gjøre noe med at andre ikke har gjort jobben sin eller at kroppene til kjære og meg ikke er helt bra. Kunne tenkt meg at legen min, sykehuset og Nav hadde gjort jobben sin, i tide. Skulle ønske at kroppen min funket nok til at jeg kom meg på jobb, og at jobben min ikke var fullt så krevende fysisk og psykisk. Og at pappa ikke hadde død og etterlatt seg så mye arbeid og bekymringer. Det hadde vært lettere om jeg hadde mindre ansvarsfølelse (spesielt pappas rot) og ikke hadde slitt sånn med dårlig samvittighet for at jeg ikke har blitt bedre og er sykemeldt enda. Og sist med ikke minst, jeg skulle ønske at kjære slapp å begynne på cellegiften, som ikke akkurat gjør underverker for svømmerne! Men nå sitter vi fint i det og får vel bare gjøre det beste ut av det! Jeg trodde aldri jeg skulle havne i en sånn situasjon at jeg er avhengig av Nav (annet enn forelderpenger ol., men det er det arb.giver som ordner for oss). Jeg er liksom ikke en sånn person som "bare sitter hjemme og hever trygd", vant til å ordne opp selv og tidligere arbeidsnarkoman, som jeg er. Må si at jeg har vært rimelig oppgitt det siste døgnet! Jeg har det ikke travelt med å bli gravid, for å bli gravid, men det blir så mye styr og prøvestopp, hvis vi ikke får til en liten spire før sommeren er over. Så da blir jeg stresset likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #1005 Del Skrevet 4. juli 2011 Begynte testing etter EL idag og fikk en svak positiv test (som etter retten er en negativ test... ). Jeg har hatt EL-murringer siden i går og er litt "stiv" og oppblåst i magen idag. Synes kanskje det er litt tidlig (CD11), men det er kanskje ikke det. Får fortsette testingen med mine nyinnkjøpte strips, som var like kjekke som stavene, i morgen. Håper bare vi ikke har misset den! Skulle vel ha hatt litt i helga, men det har bare ikke passet seg sånn. Får ta det igjen i kveld! Hadde planlagt å male og pusse litt på soverommet disse dagene, men det var jo en tåpelig idè. Den siste veggen og de stygge gardinene står seg! Her er det som gjelder de neste dagene og da kan vi ikke ligge på den litt ubehaglige og knirkete ekstrasenga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. juli 2011 #1006 Del Skrevet 4. juli 2011 Spennende med EL-testing denne syklusen! Jeg tror nok ikke du har misset den, det er fremdeles tidlig i syklusen. Jeg vet ikke hvor mye du har satt deg inn i El-tester, men her er litt kjapp info: - De aller fleste får to streker hele syklusen. - Strekene må være like sterke eller teststreken sterkere for at den er positiv. - LH-produksjonen er høyest utover dagen, og toppen er ofte kortere enn en hel dag. Man skal derfor helst teste rundt lunsj eller på ettermiddagen, ikke om morgenen slik som med graviditetstester. - De fleste har EL 12-48 timer etter første positive test (litt uenighet her om man skal bruke første eller siste test dersom man får positivt flere dager, men de fleste sier første). Min erfaring er at teststreken var veldig svak helt til jeg plutselig fikk en positiv test. Dagen etter var den helt på grensen til å være positiv, dagen etter der klart negativ. Andre vet jeg får gradvis sterkere strek til den blir positiv, og noen kan ha positiv test flere dager på rad. Lykke til! Krysser fingrene for at du får klare svar fra testene og ikke minst at en liten spire flytter inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. juli 2011 #1007 Del Skrevet 4. juli 2011 Lest litt i dagbokda di nå, Missiw! masse klemmer til deg, jeg skjønner du har litt av hvert og stri med. Uff... Heldigvis er du flink på å se lyspunktene også men sykdom, død, pengestress, jobb osv osv sliter jo masse, du har all min sympati. Håper det bare går bedre og bedre fremover... Pust dypt og gi det tid, så skal du se at med ukene og månedene så er du over den vanskelige tida (håper jeg) Ha en fin mandag! Nyt lyspunktene. PS: store lillejenta di høres så herlig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #1008 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Takk, for infoen, Klematis! Den kommer godt med! Da skal jeg i allefall ikke stresse med å teste om morgenen, som i dag hvor jeg nesten tisset på meg før jeg hadde tatt opp snuppa og ordnet med tisse-teste-kopp og kommet meg på do! Jeg testet etter EL et par PP`er forrige runde og mtp menstermin og UL-termin på snuppa, har jeg nok EL litt senere enn "standaren". Men ting kan jo endre seg etter en graviditet, så det blir kjekt å prøve å finne ut når i syklusen EL`en min er. Jeg surfet masse og leste ALT jeg kom over om prøving og graviditet forrige gang. Rakk over mye på 9 PP`er! Men mye er glemt og denne gangen er det ikke så farlig med å sette seg inn i alt igjen. Jeg vet at jeg kan få barn, og er enn så lenge ganske avslappet til prøvingen. Har senket skuldrene ang å få klaff på de to neste førsøkende også. Det finnes positive ting med evt prøvestopp; jeg får bedre tid på å få bekken/rygg på plass og kommet meg tilbake i jobb. Begge deler vil nok gjøre meg godt! (Og kjære vil da måtte ta mere ansvar på hjemmebane (mere enn hage og bil), og det har han godt av! :gjeiper: ) Edit: Sjekka starten på dagboka og ser at jeg hadde EL på CD 17 og 18, samt en på CD 12 samtidig som omgangssyka. Endret 4. juli 2011 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #1009 Del Skrevet 4. juli 2011 Lest litt i dagbokda di nå, Missiw! masse klemmer til deg, jeg skjønner du har litt av hvert og stri med. Uff... Heldigvis er du flink på å se lyspunktene også men sykdom, død, pengestress, jobb osv osv sliter jo masse, du har all min sympati. Håper det bare går bedre og bedre fremover... Pust dypt og gi det tid, så skal du se at med ukene og månedene så er du over den vanskelige tida (håper jeg) Ha en fin mandag! Nyt lyspunktene. PS: store lillejenta di høres så herlig ut.. Hei, du hadde "lurt" inn et innlegg, mens jeg satt å skrev selv! Det har vært litt å stri med de siste årene,ja. Men heldigvis har jeg kjære og snuppa! Og en kan bare ikke sette seg ned å kjenne på alt det vonde. Det vil da ordne seg! De fleste løse trådene etter pappa vil bli ordnet opp i snart, og det vil hjelpe masse! Savnet etter han vil alltid være der, men de ubesvarte spørsmålene vil sikkert blekne. Og det er bare å vente, som du sier. Så får vi se til høsten om jeg skal krype under trappa å hente jobbklærne eller mammaklærne! Er ganske positivt innstilt til begge deler om dagen (får bare håpe at akkurat det og formen holder seg!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. juli 2011 #1010 Del Skrevet 5. juli 2011 Spennende med el testing Håper testen blir positiv veldig snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 5. juli 2011 Forfatter #1011 Del Skrevet 5. juli 2011 Satser på to (forskjellige) positive tester i løpet av et par uker nå, Lucky! I dag er snuppa 1 år og 5 mnd! Det har skjedd mye i løpet av de siste ukene: Jeg hører klart at hun synger/nynner på samme sang. Hun har begynt å like bøker, og har litt mere ro i rompa til å sitte å bla i ei bok eller se Drømmehagen, men hun sitter ikke i ro lenge. Det har blitt greit å pusse tennene, men hun protesterer på hjelp innimellom. Fluortabletten er stooor stas. Hun synes plutselig det er greit å bli tørket av etter måltider, ikke alltid. Ofte spør hun selv om å bli tørket av (holder frem hendene). Hun tørker av munnen sin og bordet om hun får en klut. Hun er et lite matvrak, men er ikke glad i kokt fisk, selv om røykelaks og oliven går ned på høykant. Vi har kuttet ut tåteflasker og drikkekopper og hun drikker nå av vanlig glass og kopp. Hun er veldig facinert av lastebiler og motorsykler som lager mye lyd og hærmer etter lyden. Selv om hun blir litt redd hvis de kommer for nærme. Hun kikker og peker på fugler og fly i lufta. Hun sier mye "se", og det er litt morsomt for hverken kjære eller jeg sier "ssseee" på vår dialekt. Hun har ikke lært seg så mange flere ord som er forståelige, men hun babler nesten konstant når hun er i rette humøret. Hun elsker å gå og springe på forskjellige måter, danse og turne. Hun gjør mange grimaser og er til stor underholdning for mor og far! Hun sover fra 19 til 07-09 og har en dupp på 1,5-2t på formiddagen. Jeg har vært på min muliges siste bekkentrening med flinke bekken-fysioterapeuten i dag. Litt trist, men jeg regner med jeg begynner på til henne når jeg blir gravid igjen. Hun vet om planene våre og kom med et stort smil og spent mine, og lurte på om det hadde skjedd noe. Jeg skjønte ikke hva hun mente og begynte å legge ut om at sykehuset hadde utsatt timen min igjen og den tragiske rådgiveren jeg har hos Nav. Det var ikke det hun lurte på, men om jeg hadde blitt gravid! Det ser ikke ut til at det blir noe av coaching-greiene Nav fikset. Jeg er for frisk (i hodet ), samt at noe av opplegget er likt det jeg forhåpentligvis skal begynne med på sykehuset etter ferien en gang. Hadde en ok samtale med ei som så ut som hun var 14 og tok en personlighetstest som viste at jeg er normal. Den fantasktiske Nav-rådgiveren min hadde skrevet i henvisningen at hun i samråd med legen min henviste meg på grunnlag av mine psykiske plager. Problemet er at hun ikke har snakket med legen min og jeg har heller ikke sagt noe om at jeg sliter psykisk. Det var arbeidsgiveren min som pushet på og ønsket at Nav skulle gjøre noe for meg siden jeg har gått sykemeldt så lenge og tilrettelegging på arbeidsplassen er utelukket. Vi tre ble da enige om at det kanskje ikke var så dumt med dette (private) senteret som driver med bl.a. coaching for å kanskje får sortert ut litt tanker om helsen og det som har skjedd de siste snart to årene, samt fokusere på jobbstart. Det hørtes så flott ut, men det var visst ikke noe for meg... Lurer på om jeg skal klage på rådgiveren min som først bestemte at oppfølgingmøte (som de selv krever) var unødvendig siden jeg var "svanger" (over ett år etter snuppa kom til!), så glemte å gjøre det hun hadde lovt, og det at hun påberoper seg å ha bestemt sammen med legen min at jeg har "lettere og sammensatte psykiske plager". Jeg vil jo ikke at det skal stå i papirene mine når det ikke en gang er i nærheten av å være sant, og det er jo heller ikke riktig at hun skal få ture fram og gjøre (dvs IKKE gjøre) ting uten at noen klager på henne. Skal ta en liten pause på sofaen nå før jeg hiver meg over symaskina og soveromsgardinene! Snuppa startet dagen litt for tidlig i dag og jeg la meg altfor sent i går, så holder jeg på å sovne her jeg sitter! Negativ EL-test i dag, forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 6. juli 2011 #1012 Del Skrevet 6. juli 2011 Så koselig at dere prøver på nr. 2! Og så utrolig skjønn jenta di høres ut Det er så utrolig herlig med alt det de små finner på! Jeg så forresten i en litt gammel tråd at du var på utkikk etter sko til barnehage (tror det var deg da? ble plutselig litt usikker...). Hvis det var deg, har du fått ordnet det? Jeg kom over siden www.kavat.com, og bestilte både ute- og innesko derfra. Bedre utvalg enn de norske sidene, og mye billigere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #1013 Del Skrevet 8. juli 2011 Så koselig at dere prøver på nr. 2! Og så utrolig skjønn jenta di høres ut Det er så utrolig herlig med alt det de små finner på! Jeg så forresten i en litt gammel tråd at du var på utkikk etter sko til barnehage (tror det var deg da? ble plutselig litt usikker...). Hvis det var deg, har du fått ordnet det? Jeg kom over siden www.kavat.com, og bestilte både ute- og innesko derfra. Bedre utvalg enn de norske sidene, og mye billigere! Det er utrolig herlig disse småttisene! Fant ut at det var greit å begynne prøve på en liten en nå. Har egentlig drømt om å ha de litt tett, men bekkenløsningen ble en stor strek i regningen. Men nå når kjære fikk beskjed om ny medisin som ikke er så bra for svømmerne, var det bare å sette igang! Fikk tak i disse Kavat sandalene til en veldig ok pris, og ble superførnøyd! Kikka inn på Kavat.com og fikk ikke noe lyst til å dra på outletshopping , men det blir vel litt langt og dyrt å dra dit for spare noen kroner! Tusen takk for tipset! Ellos har forresten masse Kavat til halv pris nå! Negativ EL test i går, men jeg synes at streken var sterkere uten at det trenger å bety noe. (Rakk ikke å ta i forrigårs.) CD 15 idag. Det blir Ryggskole til høsten! Ikke før i september, og det er litt sent siden jeg bør være tilbake i jobb i løpet av oktober. Men jeg er positiv! Var hos en streng, men humøristisk lege på sykehuset i går og han spurte om alt mulig og teste rygg og ben, samt kikket på MR-bilder. Han mente at jeg burde bli helt bra uten at han kunne love når. ENDELIG SKJER DET NOE! Snuppa var veldig urolig i går kveld. Hun var veldig trøtt og kosete før hun skulle legge seg og jublet nesten når hun så senga. Men to ganger før klokka ti våknet hun og gråt noe veldig. Hun fikk komme opp og fikk kos, trøst og litt vann før det gikk helt greit å legge seg igjen. Natta gikk greit. Hun kom hjem fra bhg med små røde prikker overalt, nesten som utslett, og vi mistenker at det er et uskyldig varmeutslett. Det er nesten borte idag. Hun er snørrete og sikler godt innimellom, så jeg tror vi kommer til å se en hjørnetann eller to om ikke så altfor lenge. Siste dag i bhg før hun har tre uker ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 8. juli 2011 #1014 Del Skrevet 8. juli 2011 Blir koselig med ferie fra barnehagen da Jenta mi starter i Aug, og jeg gruer meg noe helt vanvittig. Kommer til å savne henne så veldig Ja ville ha de sandalene jeg og, men fikk ikke bestilt igjennom ellos av en eller annen grunn! Men bestilte fra kavat sin hjemmeside så det ordna seg Stakkars de små når de får tenner! Her er det to jeksler på gang, og det har vært mye gråting og feber. Men hun er tapper og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #1015 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Blir koselig med ferie fra barnehagen da Jenta mi starter i Aug, og jeg gruer meg noe helt vanvittig. Kommer til å savne henne så veldig Ja ville ha de sandalene jeg og, men fikk ikke bestilt igjennom ellos av en eller annen grunn! Men bestilte fra kavat sin hjemmeside så det ordna seg Stakkars de små når de får tenner! Her er det to jeksler på gang, og det har vært mye gråting og feber. Men hun er tapper og da Vi skal kose oss i ferien ja! Skjønner at du gruer deg! Men du skal se det går bra! De (aller fleste) stortrives i bhg. og jeg tror de har godt av det på mange måter. Hos meg er terskelen ganske lav for å holde henne hjemme en ekstra kosedag i ny og ne! Snuppa startet rett etter ettårsdagen og vi fikk plassen bare et par uker før, så jeg rakk ikke å grue meg, bare tenke på ting hun ville trenge. Men hun går bare 4 dager i uka og har korte dager, så det har vært en myk start. Tror ikke det blir fullstilling før til neste høst, men hun vil nok få lengre dager etter sommeren. Enn så lenge nyter vi late morgener og minst mulig stress på ettermiddagen! Jeg har fått sansen for Kavat og tror i allefall skoene til de minste barna er gode for dem. Hadde et par gode, støttende skinnsko i våres, men hun vokste ut av dem så altfor fort. Men det blir innkjøp av nye par nå! Det er helt utrolig hva småttisene tåler! De er kjempeflinke! Endret 8. juli 2011 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #1016 Del Skrevet 8. juli 2011 Negativ El-test i dag også... Vil veldig gjerne ha en positiv test snart, skjønt det er bedre med en annen type positiv test om noen uker enn en positiv EL-test! Har bra med stikkinger i eggstokkene. Kanskje jeg skal begynne å be til baby-feen snart? Det funket jo sist! Fant litt inspirasjon i dag og har laget tre par øreringer. Ett par skal gies bort i kveld. Vi skal på bursdagsfest og jeg tror det er lurt å ta det litt med ro , både med tanke på egg svømmere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. juli 2011 #1017 Del Skrevet 9. juli 2011 Så bra du skal på ryggskole og at legen mener du kan bli helt frisk igjen Håper dere hadde en fin bursdagsfest i går og at øredobbene falt i smak Baby fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. juli 2011 #1018 Del Skrevet 9. juli 2011 Så bra at du har fått plass på Ryggskolen, om enn litt sent Snuppa begynner å bli stor nå, koselig med sang/nynning og babling God helg og god ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 10. juli 2011 #1019 Del Skrevet 10. juli 2011 Be til baby-feen ja Skal be litt til den for dere jeg også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #1020 Del Skrevet 10. juli 2011 Så bra du skal på ryggskole og at legen mener du kan bli helt frisk igjen Håper dere hadde en fin bursdagsfest i går og at øredobbene falt i smak Baby fe En lettelse å ha kommet så langt, endelig! Det ble en bra fest! og før vi kom oss i seng! Mao ikke en bra dag i går... Og øredobbene falt i smak og ble tatt på med en gang! Så bra at du har fått plass på Ryggskolen, om enn litt sent Snuppa begynner å bli stor nå, koselig med sang/nynning og babling God helg og god ferie Håper jeg kan snike meg inn på et tidligere kurs. Det hadde vært noe det! Ja, hun vokser og vokser! Og er blitt et lite menneske med egen vilje og egne meninger. Med mye sang! Takk! Det er godt med sommer og andres ferier. Kommer litt i feriemodus jeg også. Be til baby-feen ja Skal be litt til den for dere jeg også da Jeg skrev en fortvilt bønn til baby-feen i 9.pp forrige gang, og det funket! Alle bønner mottas med takk! Ble ikke så veldig rolig på fredag, men vi hadde en liten kosestund før vi dro, så jeg håper det gikk bra. Var innmari bakrus i går og det var akkurat som for to år siden når jeg gikk gravid. Kvalmen er noe jeg ikke akkurat ser fram til! Fikk en klart negativ EL-tes i dag, mens den i går er jeg litt usikker på. Teststreken var nesten like sterk som kontrollstreken, men den skal vel helst være like sterk eller sterkere. Hadde bra med EL-stikkninger i går, men i dag har de avtatt. Ja,ja, får bare prøve på mandag (på CD 18) og se da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå