Gjest Ulva35 Skrevet 3. april 2009 #61 Del Skrevet 3. april 2009 Takk for klemmen! Har ikke hatt det helt greit i dag, dessverre, fatter ikke at folk kan være så råtten. Men snille kjæresten min støttet meg når han kom hjem i alle fall. Huff da. Håper det retter seg og at du slipper å ha noe med råtne folk å gjøre. Så bra du har en kjæreste som støtter deg. Håper dagen i dag blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. april 2009 Forfatter #62 Del Skrevet 3. april 2009 Ja.. hittil er dagen bedre i alle fall! Begynner på jobb om en time da, så om 7 timer er det endelig helg! Dvs. jeg må jobbe i morgen også, menmen! Kose meg litt med diggestivekjeks og brunost før jeg må dra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. april 2009 Forfatter #63 Del Skrevet 5. april 2009 Hadde en veldig grei dag i går. Dro på joggetur i skogen med hunden min, så dro jeg på jobb, og dermed til ei veninne. Men så ringte kjæresten for å høre om jeg ville komme der de var og drakk, så vi dro dit. Veldig koselig. De er så koselige de vi var hos. Dro ikke ut på byen heller, så det var litt koselig/uvant. Nå slapper vi av med pizza, potetgull, sjokolade og junk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. april 2009 #64 Del Skrevet 5. april 2009 Hei Teriyaki Husker ikke om du har sagt det jeg, men isåfall har jeg glemt det Hvordan hund er det du har da? Høres ut som en koselig kveld. Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. april 2009 Forfatter #65 Del Skrevet 5. april 2009 Hei! Har en fantastisk liten voffs som er blanding mellom papilon og yorkshire terrier! Har bilder av han, men vil ikke legge dem rett ut på nett, fordi det er bilde av meg der også. Riktig nok bare som 14-åring, men likevel! Kan sende link til deg på pm.. Ha en fin kveld du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. april 2009 #66 Del Skrevet 6. april 2009 Hei! Har en fantastisk liten voffs som er blanding mellom papilon og yorkshire terrier! Har bilder av han, men vil ikke legge dem rett ut på nett, fordi det er bilde av meg der også. Riktig nok bare som 14-åring, men likevel! Kan sende link til deg på pm.. Ha en fin kveld du også! Kan jeg også få se bilde av søte vofsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 6. april 2009 #67 Del Skrevet 6. april 2009 Hei! Har en fantastisk liten voffs som er blanding mellom papilon og yorkshire terrier! Har bilder av han, men vil ikke legge dem rett ut på nett, fordi det er bilde av meg der også. Riktig nok bare som 14-åring, men likevel! Kan sende link til deg på pm.. Ha en fin kveld du også! Tusen takk for pm Teriyaki. Både vofsen og du er nydelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. april 2009 Forfatter #68 Del Skrevet 6. april 2009 Tusen takk. =) Føler vel ikke at jeg viser meg fra min beste side der, men det er jo egentlig uvensentlig. Plingo: Kan sende pm ja =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. april 2009 Forfatter #69 Del Skrevet 7. april 2009 I dag skal bilen vaskes! Det blir bra for nå er den så skitten etter årets skittensesong. 24 var kjempespennende i går! Blir helt gal. Bil Buchanan ble drept! Er det muulig? Nei huff! Men det gikk i alle fall bra med Jack Bauer, bortsett fra at han nå er mistenkt for å ha drept en fyr. Men det var ikke han så klart! Eneste serien jeg følger med på er 24. Har lyst å møte Jack Bauer, men samtidig ikke, fordi skuespilleren er sikkert en helt annen person enn rollen Jack Bauer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. april 2009 Forfatter #70 Del Skrevet 12. april 2009 Jaja, da var mesteparten av påsken over! Har vært ei ganske grei påske med fjelltur, og hyttetur med kjæresten og familien. Lillebabyen er kjempesøt! Hun ene som har ditcha meg skal vist begynne å snakke drit om meg og spre rykter. Kjempemodent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. april 2009 #71 Del Skrevet 12. april 2009 Hun ene som har ditcha meg skal vist begynne å snakke drit om meg og spre rykter. Kjempemodent. Hva er problemet hennes? ARGH. jeg blir så sint! det finnes virkelig ingen som er så ondskapsfulle mot hverandre som kvinnfolk. Føler med deg. Det er vanskelig å heve seg over sånt, men ut i fra det jeg har lest av det du har skrevet har du IKKE fortjent en slik behandling. Du er så utrolig mye bedre enn de to drittjentene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. april 2009 Forfatter #72 Del Skrevet 12. april 2009 Hva er problemet hennes? ARGH. jeg blir så sint! det finnes virkelig ingen som er så ondskapsfulle mot hverandre som kvinnfolk. Føler med deg. Det er vanskelig å heve seg over sånt, men ut i fra det jeg har lest av det du har skrevet har du IKKE fortjent en slik behandling. Du er så utrolig mye bedre enn de to drittjentene.. Har ikke peilig på hva problemet hennes er...Jeg har prøvd å spørre hvorfor, men de sier lite. Senere har de påstått jeg har gått rundt og snakket drit og anklaget dem, men jeg har ikke gjort det. Når jeg har spurt om å få et eneste eksempel, har de bare sagt at det gidder de ikke å gå inn på. Når jeg sa i stad at jeg ikke gidder å svare mer, så svarte hun tilbake at det gidder hun, fordi hun får så mye energi av spydightene mine, med et smilefjes. Hvilke spydigheter?? Har i alle fall bestemt meg for å ta vare på meldingene på mobilen min slik at hvis noen kommer til meg og spør meg om et eller annet som hun evt. har sagt som ikke stemmer, så kan jeg bare vise dem meldingene, slik at de skjønner at det ikke er sant. I tillegg gidder jeg ikke å slå tilbake på samme mynt, til tross for at jeg vet nok om henne til at kjæresten dumper henne tvert. Menmen. Noen folk har seriøse problemer. Tror hun er en sånn person som MÅ ha et vist nivå av drama i livet sitt. Jeg er det motsatte. Drama er faktisk noe som er veldig uvvant for meg. Dette er første gang jeg er blandet opp i noe sånt. Noe som forsåvidt kanskje også kan bevise litt det at jeg er ikke en slik person jeg har blitt anklagd for. Menmen! Nå ligger min fine kjæreste og snorker på sofaen med munnen på vidt gap! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 13. april 2009 #73 Del Skrevet 13. april 2009 Teriyaki Bra du hever deg over sånne folk. Og så er det lurt å lagre enkelte meldinger ja, for enkelte "glemmer" både hva de selv og andre har skrevet. Jeg har en bror som velger å "glemme" ettersom det passer han, og noen av hans meldinger lagrer jeg. Men historen om han og resten av familien er en helt annen og laaang historie, så den skal jeg ikke snakke om. Kom bare på det når du snakket om å lagre meldingene fra de jentene. Og så må jeg bare gjenta at du virker som en klok og fin jente. Har vært inne hos Lissi nå og lest hva du skrev til henne. Imponert Ha en fin dag Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. april 2009 Forfatter #74 Del Skrevet 13. april 2009 Ja, skal nok ikke bite på henne. Gidder ikke være med på sånt drama, men har i alle fall bevis på mobilen hennes at det bare er tøv det hun eventuelt skulle finne på. Tusen takk. Veldig smigrende når folk sier sånt, for jeg setter stor pris på at omverdenen oppfatter meg som mer dyp en visse personer nevnt ovenfor f.eks. Du har også veldig mange kloke ord synes jeg! Uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 13. april 2009 #75 Del Skrevet 13. april 2009 Mulig jeg har det Teriyaki, men jeg er 45 og burde jo ha tillært meg litt erfaring. Du er vel ikke fylt 18 ennå, og jeg tar meg stadig i å tenke på tanteungene mine som er 20 og 17(de eldste) når jeg leser innleggene dine. De er herlige og jeg er utrolig glad i de, men har ikke opplevd at de er så dype og kloke som du virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. april 2009 Forfatter #76 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Har rukket å bli 18, fyller 19 i desember. Det er nok store forskjeller på modenheten på 45-åringer også tror jeg. Det er jo dem som ikke har vokst av seg den grunne oppførselen. Akkurat det der tror jeg har veldig mye med hva man opplever. Hvis man ikke opplever noen som helst motgang i livet, så tror jeg det blir litt vanskeligere å reflektere over ting, og å sette seg inn i andres situasjoner. Men jeg tror også det har litt med personligheten å gjøre, og også oppdragelsen i forhold til hvilke normer og verdier man får gjennom foreldre. Vet ikke helt, jeg. Er i alle fall trivelig at du oppfatter meg som klok og dyp! Endret 13. april 2009 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 13. april 2009 #77 Del Skrevet 13. april 2009 Vet du, det har du helt rett i. Kjenner folk som har seilet gjenom livet i medvind, og de har et helt annet syn på livet enn meg, som faktisk har hatt en god del motgang i livet. Men motgangen er borte nå da, og det har den vært siden jeg traff min kjære Ulvemann :rødme: Men erfaringene er jo der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. april 2009 Forfatter #78 Del Skrevet 13. april 2009 Skikkelig bra at du har funnet deg en ordentlig mann nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. april 2009 Forfatter #79 Del Skrevet 14. april 2009 God morgen! I de siste dagene har jeg begynt å tenke på at kanskje det beste for meg ville vært å ta et jobbår før jeg hiver meg på skolebenken igjen på høyskolen. Er så lei og motløs nå, at jeg ser ikke for meg at jeg klarer å gjøre en god nok innsats. Sykepleien er jo et tøft studie, føler meg egentlig ikke helt klar for det. Tenker at det kan være godt å ta et år med avkobling og jobbe inn litt penger, for så å begynne i 2010 i stedet for. Storesøsteren min tok et friår før hun begynte, og det var nok det beste hun kunne gjort for hennes del. Har tenkt veldig mye for og i mot, så setter opp en liten liste her. Er rett og slett usikker på hva jeg skal gå for. Har søkt på studie da, så trenger ikke bestemme meg før i juli om jeg skal takke ja eller nei. For å ta et friår: * Jeg får en pause fra lesing og presset om å levere hele tiden * Jeg får jobbet inn såpass mange penger at jeg kanskje kan få råd til drømmeferien, som er Thailand * Jeg får enda mer jobberfaring, selv om jeg allerede har hatt jobb ved siden av skolen fra jeg var 15 * Jeg og kjæresten får med stor sansynlighet mulighet til å flytte fra denne leiligheten og ned til et område som koster 100 000 mer, men er mye bedre * Mot å ta et friår: * Utdanningen blir et år forsinket, men det er egentlig ikke så viktig for meg * Det å få barn kan evt. bli et år utsatt, men igjen, det er jo bare et år * Risikoen for å ikke finne seg jobb hvis det ikke er en ledig stilling der jeg allerede jobber til høsten * Det er alltids en risiko for å bli lei av jobben, men jeg er vant til slike type service-jobber, så tror egentlig det skal gå bra Det er vel det jeg kommer på akkurat nå. Litt vanskelig dette her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. april 2009 #80 Del Skrevet 14. april 2009 Teriyaki Lista di for og i mot viser nok en gang at du er en reflektert og klok ung kvinne Jeg har hørt flere som har vært skoleleie og tatt et friår sånn som søsteren din, og vært veldig fornøyd med det. Men skjønner godt at det er et vanskelig valg. Godt du har god tid til å tenke gjenom det, og jeg er sikker på at det du velger tilslutt blir bra for deg Ha en fin dag Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå