Gå til innhold

Stay-Ups? WTF?


Gjest KateW

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lurer_*

Hei, blander meg litt inn i emnet siden det va"oppe" på listen nå..

Jeg er ei jente på snart 21, jeg har samboer, og kler meg egentlig ganske sexy for han i senga osv, men har aldri brukt stay-ups.. synes det ser sexy ut, men selv har jeg langt ifra perfekt kropp, og fæle lår. Skal jeg på byen bruker jeg noe så usexy som holdin strømpebukse under tights, fordi jeg ikke vil se ut sånn som andre feite med tights, der lårene rister når en går...

Folk ser kanskje ikke på meg som feit, men føler selv det... Hvordan blir det med stay-ups om du har litt ekstra på kroppen? Er det kun slanke som bruker dette? Og hvor kjøper dere fra? Skjønte heller ikke forskjellene dere snakket om, strømper osv.. haha, føler meg dum nå.. men vil jo såklart være sexy for kjæresten min jeg å! :lur:

Så bare for å presse inn et spørsmål i diskusjonen, så håper jeg på svar ;) (og om du har litt store lår, vil det ikke da bli "gnagsår" mellom beina?? :ler:

Takk for eventuelle svar!

Jeg synes ihvertfall det ser sexy ut.. men har aldri liksom giddet å kjøpt sånne kjipe på HM.. dessuten er jeg redd det ser teit ut på kroppen min....? svaaaar?:)ærlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, blander meg litt inn i emnet siden det va"oppe" på listen nå..

Jeg er ei jente på snart 21, jeg har samboer, og kler meg egentlig ganske sexy for han i senga osv, men har aldri brukt stay-ups.. synes det ser sexy ut, men selv har jeg langt ifra perfekt kropp, og fæle lår. Skal jeg på byen bruker jeg noe så usexy som holdin strømpebukse under tights, fordi jeg ikke vil se ut sånn som andre feite med tights, der lårene rister når en går...

Folk ser kanskje ikke på meg som feit, men føler selv det... Hvordan blir det med stay-ups om du har litt ekstra på kroppen? Er det kun slanke som bruker dette? Og hvor kjøper dere fra? Skjønte heller ikke forskjellene dere snakket om, strømper osv.. haha, føler meg dum nå.. men vil jo såklart være sexy for kjæresten min jeg å! :lur:

Så bare for å presse inn et spørsmål i diskusjonen, så håper jeg på svar ;) (og om du har litt store lår, vil det ikke da bli "gnagsår" mellom beina?? :ler:

Takk for eventuelle svar!

Jeg synes ihvertfall det ser sexy ut.. men har aldri liksom giddet å kjøpt sånne kjipe på HM.. dessuten er jeg redd det ser teit ut på kroppen min....? svaaaar?:)ærlig ;)

Det funker bra også for litt store lår. Prøv ut litt for å finne riktig størrelse. Anbefaler deg å finne noen med litt bred silikonkant øverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Caron_*
Hei, blander meg litt inn i emnet siden det va"oppe" på listen nå..

Jeg er ei jente på snart 21, jeg har samboer, og kler meg egentlig ganske sexy for han i senga osv, men har aldri brukt stay-ups.. synes det ser sexy ut, men selv har jeg langt ifra perfekt kropp, og fæle lår. Skal jeg på byen bruker jeg noe så usexy som holdin strømpebukse under tights, fordi jeg ikke vil se ut sånn som andre feite med tights, der lårene rister når en går...

Folk ser kanskje ikke på meg som feit, men føler selv det... Hvordan blir det med stay-ups om du har litt ekstra på kroppen? Er det kun slanke som bruker dette? Og hvor kjøper dere fra? Skjønte heller ikke forskjellene dere snakket om, strømper osv.. haha, føler meg dum nå.. men vil jo såklart være sexy for kjæresten min jeg å! :lur:

Så bare for å presse inn et spørsmål i diskusjonen, så håper jeg på svar ;) (og om du har litt store lår, vil det ikke da bli "gnagsår" mellom beina?? :ler:

Takk for eventuelle svar!

Jeg synes ihvertfall det ser sexy ut.. men har aldri liksom giddet å kjøpt sånne kjipe på HM.. dessuten er jeg redd det ser teit ut på kroppen min....? svaaaar?:)ærlig ;)

Du lurte på forskjellen på "strømper osv.."

Her kan du se hvordan ekte strømper, med hofteholder, ser ut. Alt annet er kun dårlige erstatninger :-)

http://www.touchable.co.uk/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten avsporing; jeg satt på aker brygge i går i sola, og på nabobordet satt det to jenter, alder ca 17-19 år, som hadde korte denimskjørt og med strømper av type stayups hvor halve strømpekanten viste når de satt.. :goodbye::ler:

Akkurat det syntes jeg var vel harry.

Jannemor

Dette har kanskje litt med kjønn å gjøre...

Som gutt har jeg ingenting imor å få et glimt av strømpekanten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har kanskje litt med kjønn å gjøre...

Som gutt har jeg ingenting imor å få et glimt av strømpekanten!!!

Som jente synes jeg det ser litt "horete" ut i det offentlige rom :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stay-ups funker overhodet ikke på mine store lår - dessverre.

Det irriterer meg at det ikke er mulig å kjøpe vanlige strømper og strømpeholder i vanlige undertøysbutikker. Synes ofte det blir feil når man kjøper på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stay-ups funker overhodet ikke på mine store lår - dessverre.

Det irriterer meg at det ikke er mulig å kjøpe vanlige strømper og strømpeholder i vanlige undertøysbutikker. Synes ofte det blir feil når man kjøper på nett.

På Lindex og Kappahl mener jeg de har vanlige strømper, og strømpeholder (dog slik med kjipe gummifester) har jeg funnet både i de vanlige kleskjedene som har undertøy og i egne undertøysbutikker i Oslo, som f.eks den i andre etg. på Byporten. Men husker ikke helt hva den heter...

Skulle gjerne funnet gode strømpeholdere med metallfester i butikk også.. :sukk: Liker å kjøpe ting i butikk fremfor nett, så sant det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, blander meg litt inn i emnet siden det va"oppe" på listen nå..

Jeg er ei jente på snart 21, jeg har samboer, og kler meg egentlig ganske sexy for han i senga osv, men har aldri brukt stay-ups.. synes det ser sexy ut, men selv har jeg langt ifra perfekt kropp, og fæle lår. Skal jeg på byen bruker jeg noe så usexy som holdin strømpebukse under tights, fordi jeg ikke vil se ut sånn som andre feite med tights, der lårene rister når en går...

Folk ser kanskje ikke på meg som feit, men føler selv det... Hvordan blir det med stay-ups om du har litt ekstra på kroppen? Er det kun slanke som bruker dette? Og hvor kjøper dere fra? Skjønte heller ikke forskjellene dere snakket om, strømper osv.. haha, føler meg dum nå.. men vil jo såklart være sexy for kjæresten min jeg å! :lur:

Så bare for å presse inn et spørsmål i diskusjonen, så håper jeg på svar ;) (og om du har litt store lår, vil det ikke da bli "gnagsår" mellom beina?? :ler:

Takk for eventuelle svar!

Jeg synes ihvertfall det ser sexy ut.. men har aldri liksom giddet å kjøpt sånne kjipe på HM.. dessuten er jeg redd det ser teit ut på kroppen min....? svaaaar?:)ærlig ;)

Først og fremst: tynne lår er ikke sexy!

Jeg vet jo ikke hva du mener med at du har tykke år, men jeg tror det er en fordel for deg meg strømper og strømpeholder fremfor stayups. Disse kan kanskje bli litt stramme og ekle! Dessuten er jo strømper med strømpeholder mye mere sexy.

Viktig at du får store nok strømper. Størrelsen går vel både på lenge og vidde. Du bør kanskje ha 10+ eller XL. Det finnes endel strømper i store størrelser på nett. Dette kan jo være et alternativ.

Ellers synes jeg det er fint at du vil kle det sexy for typen din! Jeg setter pris på jenter som deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig forskjell på strømper og stay ups ??

Jente som spør her..

Har prøvd en av delene, men de bare gled nedover lårene.. Har ikke så store lår.

SEr noen skriver at tynne lår ikke er no fint :( Jeg har ikke no særlig store lår, syns dere gutter det er stygt da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig forskjell på strømper og stay ups ??

Jente som spør her..

Har prøvd en av delene, men de bare gled nedover lårene.. Har ikke så store lår.

SEr noen skriver at tynne lår ikke er no fint :( Jeg har ikke no særlig store lår, syns dere gutter det er stygt da ?

Strømper festes til strømpeholder eller korsett mens stayups (i prinsippet) skal holde seg oppe av seg selv. Har du tynne lår er nok strømper med strømpeholder best. Du har sikkert forsøkt stayups...

Jeg vet ikke hva du mener med "store" lår, men normalt slanke og veltrenede lår er vel helt o.k. Imidlertid har mange modeller altfor tynne lår (og utsående knær) etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Åsane

Skal møte pulekompis etter jobb i dag for en deilig økt før han skal ut på fotballpub med gutta. Har med strømper og hofteholder i veska som jeg skal ta på under buksen før jeg drar dit. Gleder meg til å se reaksjonen hans... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Heihei :) Jeg har også som dere andre brukt strømper og strømpeholer/hofteholder et par ganger. Men problemet mitt er at festene popper opp hele tiden! de er sånn gummi greier man ska trykke på strømpene, men det ta evig tid!!

hva er trikset deres??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal møte pulekompis etter jobb i dag for en deilig økt før han skal ut på fotballpub med gutta. Har med strømper og hofteholder i veska som jeg skal ta på under buksen før jeg drar dit. Gleder meg til å se reaksjonen hans... :jepp:

Du mener vel ereksjonen....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei :) Jeg har også som dere andre brukt strømper og strømpeholer/hofteholder et par ganger. Men problemet mitt er at festene popper opp hele tiden! de er sånn gummi greier man ska trykke på strømpene, men det ta evig tid!!

hva er trikset deres??

Dette er vel neppe snakk om triks, men dersom du bruker stayups kombinert med plaststropper er nok dette en temmelig mislykket kombinasjon. Det kan også hende at du bruker strømper seo er litt korte. Da vil de lett sprette opp.

Det sikreste er vanlige strømper, lange, og strømpeholder med metallklips. Dette skulle være ganske safe (og i tillegg råsexy!).

Kom igjen - ikke gi deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt feil å bruke strømper med strømpeholder under bukser?

Bruker nesten aldri skjørt til hverdags, men liker strømper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt feil å bruke strømper med strømpeholder under bukser?

Bruker nesten aldri skjørt til hverdags, men liker strømper...

Feil er det ikke; det er jo opp til deg selv.

Jeg bruker av og til litt formelle dressbukser på jobb, og da bruker jeg evt stayups eller strømpebukser og til nød knestrømper. Hempene på strømpeholderen vil nok av og til kunne vise gjennom buksen, spesielt når du sitter, og jeg vet ikke om jeg ville følt meg komfortabel om så skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et ONS på et hotell i byn i natt. Gigabonus når hun hadde sorte stayups under kjolen. Hun fikk streng beskjed om å beholde de på.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...