Gå til innhold

Stay-Ups? WTF?


Gjest KateW

Anbefalte innlegg

Både hyggelig og pirrende å lese om alle dere (med lange ben!) som bruker både stayups og strømper. Dette er jo ekstra flott på lange ben og helst ikke altfor tynne (ja, jeg er kresen - uten grunn). Både lange stayups (nei, de må ikke skli ned) og lange strømper er utrolig sexy. Jeg kan ikke gi noen god forklaring på hvorfor, men det er bare sånn det er (og det har jeg ment siden jeg var 12-13 år gammel!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker både strømper med strømpeholder og stay ups. Har noen stay ups som ikke vil sitte og sklir ned, og de ligger nederst i skuffen - bruker dem ikke! Har også bare slike vanlige strømpeholdere med gummiknotter på, men de funker! Liker vel strømpeholder og strømpe best, men bruker stay ups av og til. Blir litt ekkelt og klamt under silikonkantene..

I dag har jeg på matchende bh, truse og strømpeholder med delikate strømper til, under skjørtet og venter på at sambo skal komme hjem.. :)

Heldiggrisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du det vettu! Bodylotion gjør at stay-upsene ikke sitter.

Og når det gjelder sexy....

Det er så mye mer som gjør en kvinne sexy enn strømpene!

En kvinne kan være like så sexy i stay-ups som hofteholder/strømper som vanlige strømpebukser som... osv. osv. Det er innstillingen til kvinnen og hva hun utstråler som gjør henne sexy.

Får man rundt og tenker at man ikke er sexy fordi man har feil strømper, ja da er man ikke sexy uansett.

Vi snakker jo her om prikken over i-en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flere stay-ups som går langt opp på låret, og jeg forstår godt at menn liker det, men så liker jeg det selv også. Synes det er ganske sexy, men det synes jeg om strømper og strømpeholder også, når det er sagt. Hvorfor? Nei, det er litt vanskelig å svare på, synes bare det er sexy rett og slett. Og min kjære liker det, så why not? Hvorfor han liker det? Er nok pirrende tenker jeg, i tillegg til at det er litt "ulikt" meg, samtidig som det ikke er det. ;)

Hver sin smak med andre ord. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Håper typen din virkelig setter pris på dette. Han er heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å gå med stayups, jeg elsker å føle meg sexy, og har jeg på det, ingen truse og et skjørt som akkuratt dekker kanten, så har jeg en veldig god dag, og stråler sexy! Jeg føler meg sexy uten også, men det å vite at man har en liten hemmelighet som ingen andre enn jeg og mannen vet, det er deilig det:)

Jeg har foresten veldig lange ben (så lange at jeg ikke kan bruke strømpe bukser, for de er i hvertfall aldri lange nok....) og har ikke noe problem å bruke/finne stayups (eller strømper med holder) som er lange nok! Hvis man har problemer med å få strømpene til å sitte (noe jeg slet med før...) så får man på www.stockinghq.com kjøpt noe som heter stayputs, og det er som et lim for stayups, helt genialt!!

Det første avsnittet ditt tente meg skikkelig (i positiv betydning). Deilig å lese et innlegg fra en kvinne som virkelig har forstått dette! (Selv om jeg selvsagt hadde foretrukket at det var strømper med strømpeholder du hadde under skjørtet!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillestrøm

Hos oss er det jeg som tenner på strømper og pent undertøy. For mannen kunne det nok vært det samme - han vil helst ha meg naken... :lur:

Men jeg liker veldig godt å føle meg sexy, og får en helt spesiell følelse når jeg f eks tar strømper på. Og da er det egentlig det samme om det er med holder eller ikke. Det kommer litt an på sette/antrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
I dag har jeg på matchende bh, truse og strømpeholder med delikate strømper til, under skjørtet og venter på at sambo skal komme hjem.. :)

Dette er min plan for ettermiddagen også; han skal oppfylt en av sine drømmer når han kommer hjem fra skituren... :sengekos:

Jeg planlegget i tillegg å supplere med noen deilige vibrerende egg mens jeg går og venter på ham, men det er nok mest for min egen del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dette er min plan for ettermiddagen også; han skal oppfylt en av sine drømmer når han kommer hjem fra skituren... :sengekos:

Jeg planlegget i tillegg å supplere med noen deilige vibrerende egg mens jeg går og venter på ham, men det er nok mest for min egen del!

Mission completed!!!!!

Stor suksess :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Caron_*
Mission completed!!!!!

Stor suksess :yvonne:

WOW... jeg kan nesten se dere for meg ;o))

Tips for "videreutvikling": skaff deg en butterfly med trådløs styring, kle deg opp i samme sexy bekledning med denne påmontert. Så drar dere på shopping, cafè eller restaurant, og så gir du diskret fjernkontrollen til ham....

Garantert en helt vill opplevelse ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vårkåt

Jeg kan for ordens skyld opplyse om at stayups er særdeles praktisk når to single ansatte ("ute for å røyke vennner") i samme bygning på Lysaker plutselig får et innfall om at "la oss stikke på handicapdassen og knulle" sånn ved lunsjtider på en solfylt onsdag i mars... :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vet ikke helt hvorfor, men gutten min tenner også sykt mye på at jeg har på stayups! Digger å se uttrykket hans - det lyser kåtskap lang vei!

Har aldri hatt problemer med at strømpene ikke holder seg opp, men det er vel ganske basic at bodylotion gjør at silikonstripen ikke fester seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lurer_*

Begge deler er sexy, men hofteholder er klart mer pirrende. Liker også jenter med knesokker jeg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hva vi dekker beina med engasjerer vist veldig. Men det virker som jeg har en veldig utypisk mann. Han liker best når jeg går i tykkere strømpebukser i ull eller bomull. Liker å ta opp skjørtet og kose med rumpa mi. Og så liker han "over kneet sokker".

Så for å pirre han en kveld jeg kom ut av dusjen tok jeg på lange sorte sokker fra Kiwi under nattkjolen med pumps til. Han ble ganske vill og det ble en deilig runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro fram stay-ups'ene mine etter å ha lest/skrevet i denne tråden, og nå når jeg prøver dem så blir det visst ikke en så stor valk ved kanten som jeg huska.. hehe. :) Kanskje lårene mine har blitt sprekere. Så da kan det jo hende at de kommer til å bli litt flittigere brukt i vår/sommer! :jepp: Må bare skaffe med noen skjørt med bittelitt lengde på... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Elsker å se kjæresten min i stayups. Vanskelig å forklare hvorfor, men jeg tenner sykt mye på å ha sex med henne når hun har strømper på.

DIGG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Papirkurven

Jeg foretrekker stay-ups av 2 grunner

1) Jeg finner ikke strømper uten silikon. Strømper med silikon får jeg ikke til å feste med hofteholder. Mulig det finnes i de ultraekslusive butikkene, men der har jeg ikke råd til å handle

2) Med strømper og hofteholder blir det ikke akkurat sexy, men keitete, å kle av seg. Med stay-ups får man direkte tilgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En litt søt greie mange gutter har. En eks av meg var så "ivrig" at han ofte kjøpte inn strømper til meg........ Faktisk så har jeg ennå et lite lager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Caron_*
Jeg foretrekker stay-ups av 2 grunner

1) Jeg finner ikke strømper uten silikon. Strømper med silikon får jeg ikke til å feste med hofteholder. Mulig det finnes i de ultraekslusive butikkene, men der har jeg ikke råd til å handle

2) Med strømper og hofteholder blir det ikke akkurat sexy, men keitete, å kle av seg. Med stay-ups får man direkte tilgang :)

1) Neivel, men har du sjekket på nettet? Masse rimelig og bra der. Og forøvrig har du helt rett, du finner ikke skikkelige strømper på kjedebutikkene her til lands, der har de bare ubrukelige jukse/liksomstrømper.

2) Hvem har sagt at at man ikke får direkte tilgang med strømper og hofteholder? Og litt av meningen er jo for mange at tøyet (eller ihvertfall strømpene og holderen) skal være på, så hva du mener med keitete å kle av seg skjønner jeg ikke.

Tipper det dreier seg om truseproblematikken hos deg også...? Vel, trusa skal altså sitte utenpå hofteholderen, bare så det er sagt ;o)

Jeg fatter ikke at det er mulig å lage så utrolig mange unødvendige problemer rundt noe skarve undertøy. Og enda rarere er det jo at det er vi menn som må forklare damer hvordan de skal bruke dameundertøy riktig, øhh...

Jaja, når jeg tenker meg om, og for å unnskylde dere litt, snakker vi jo tross alt om undertøy som var moderne på bestemors/oldemors tid, så det er kanskje ikke så rart noen sliter litt med det ;o)).

MEN... Guuud så herlig det er når dere får det til, og virkelig legger sjela i å skaffe dere de ekte varene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven
Tipper det dreier seg om truseproblematikken hos deg også...? Vel, trusa skal altså sitte utenpå hofteholderen, bare så det er sagt ;o)

Seriøst? Hvor har du det fra? Har sett utrolig mange bilder av hofteholdere og da har de alltid vært utenpå. Er ikke rart vi tror de skal være det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...