Gå til innhold

Stay-Ups? WTF?


Gjest KateW

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Hei igjen.

Jeg må bare si meg fullstendig enig med deg, igjen... Stay-ups er og blir en dårlig, enkel og billig erstatning til ekte saker. Vil heller kalle det "latmannsstrømper" (latkvinnsstrømper hørtes så teit ut, unnskyld), da de sannsynligvis er laget kun med tanke på enkel bruk for å slippe styret med stropper osv...

Dette er helt riktig! PÅ travle hverdager, som idag f eks, gidder jeg ikke å stresse med strømpeholderen om morningen. Passer heller ikke til litt tettsittende skjørt. Så da blir det stayups. Men når jeg f eks skal forføre mannen min, er det ekte saker som kommer på, gjerne strømper med silke i og søm bak :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Strømpebukser river man opp... Det er jo noe av det som er sexy med det, stort nok hull til knull.... MEN nå snakker ikke jeg om strømpebukser men om:

Strømper med strømpeholder, som fungerer i alle stillinger, og vel så det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
Dette er helt riktig! PÅ travle hverdager, som idag f eks, gidder jeg ikke å stresse med strømpeholderen om morningen. Passer heller ikke til litt tettsittende skjørt. Så da blir det stayups. Men når jeg f eks skal forføre mannen min, er det ekte saker som kommer på, gjerne strømper med silke i og søm bak :jepp:

Nettopp, og det er da jeg bruker pene strømpebukser, til hverdags, altså, fordi stay-upsene bare sklir ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så spekualtiv her, jeg er ganske rund når det kommer til slike ting, samme for meg om en jente bruker pippilangstrømper eller slagsstøvler så lenge det går an å knulle henne inntil veggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Men det er ikke det denne tråden handler om, den handler om hvorfor så mange syns Stay-ups er sexy?

Hvis du puler uansett benklær, så trenger du vel strengt tatt ikke svare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver bare å påpeke at gutter flest er fornøyde med at dama har noe på beina.

Årsaken til at stay-up er sexy er vel at når man ser at jenta har på seg stay-up så er man et hakk nærmere sexen. Plagget er jo skjult for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så spekualtiv her, jeg er ganske rund når det kommer til slike ting, samme for meg om en jente bruker pippilangstrømper eller slagsstøvler så lenge det går an å knulle henne inntil veggen.

Signere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Denne tråden ble startet (som jeg har presisert) med bakgrunn i flere tråder hvor kvinner spør: "Hva skal jeg gjøre for å gi mannen en natt han aldri glemmer?"

Nesten alle svarer: "Ta på deg Stay Ups!"

Jeg sier, still opp naken med parfyme, høye hæler og kåpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg ikke bruker strømper er vel rett og slett fordi jeg ikke har funnet skikkelig hofteholdere enda. Har ikke helt lyst til å bestille fra internett, og jeg har lyst på de med clips og ikke de med sånne gummi knotter som man må skyve inn i plastikdelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Grunnen til at jeg ikke bruker strømper er vel rett og slett fordi jeg ikke har funnet skikkelig hofteholdere enda. Har ikke helt lyst til å bestille fra internett, og jeg har lyst på de med clips og ikke de med sånne gummi knotter som man må skyve inn i plastikdelen.

Clips? Bilde?

Jeg leter og leter og ender alltid opp med disse pokkers gummiknottene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Caron_*
Dette er helt riktig! PÅ travle hverdager, som idag f eks, gidder jeg ikke å stresse med strømpeholderen om morningen. Passer heller ikke til litt tettsittende skjørt. Så da blir det stayups. Men når jeg f eks skal forføre mannen min, er det ekte saker som kommer på, gjerne strømper med silke i og søm bak :jepp:

Joa, jeg kan skjønne at hverdagen ikke innfrir til altfor mye innsats på undertøysfronten, og det er vel strengt tatt heller ikke på jobben vi menn forventer å finne dere iført deres mest raffinerte undertøy. Samtidig er jo typisk kontorantrekk pent på damer da, noe det også eksponeres en del på innenfor diverse "officegirls"-sider på nettet bl.a.

For min del synes jeg det er spennende å f.eks. gå på shopping sammen med dama mens hun er "dressa opp" under stakken, eller restaurant, cafè osv, i det hele tatt være ute i offentligheten blant folk. Gir et kick å benytte et ubeskuet øyeblikk til å la hånda gli oppunder skjørtet og kjenne litt på henne da ;o)

Og hva er vel råere enn å komme hjem fra en bytur, kåte og gærne etter å ha befølt, kjælt og fingra utover kvelden, mmm...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Caron_*
Clips? Bilde?

Jeg leter og leter og ender alltid opp med disse pokkers gummiknottene.

Dere MÅ på internett for å finne skikkelige hofteholdere med metallfester. I Norge på kjedebutikkene har de kun plastfester, og de er mildt sagt dårlige.

På f.eks. Touchable UK i England har de alt, fra ekte nylonstrømper med og uten søm, til hofteholdere og korsetter med 4-6-8 stropper. Disse holder sakene på plass, garantert, og kan til og med bestilles etter mål.

Det finnes massevis av seriøse nettsteder som fører sånt undertøy, både i England, Frankrike, USA og Italia, og de jeg/vi har handlet hos har alltid innfridd kvalitetsmessig.

Ingen fare å handle på disse nettbutikkene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Caron_*
Denne tråden ble startet (som jeg har presisert) med bakgrunn i flere tråder hvor kvinner spør: "Hva skal jeg gjøre for å gi mannen en natt han aldri glemmer?"

Nesten alle svarer: "Ta på deg Stay Ups!"

Jeg sier, still opp naken med parfyme, høye hæler og kåpe...

Jepp, sto valget mellom stay-ups og naken med parfyme, høye hæler og kåpe er valget definitivt det siste, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Dere MÅ på internett for å finne skikkelige hofteholdere med metallfester. I Norge på kjedebutikkene har de kun plastfester, og de er mildt sagt dårlige.

På f.eks. Touchable UK i England har de alt, fra ekte nylonstrømper med og uten søm, til hofteholdere og korsetter med 4-6-8 stropper. Disse holder sakene på plass, garantert, og kan til og med bestilles etter mål.

Det finnes massevis av seriøse nettsteder som fører sånt undertøy, både i England, Frankrike, USA og Italia, og de jeg/vi har handlet hos har alltid innfridd kvalitetsmessig.

Ingen fare å handle på disse nettbutikkene :-)

Dette må jeg sjekke ut. Takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Nettopp, og det er da jeg bruker pene strømpebukser, til hverdags, altså, fordi stay-upsene bare sklir ned...

Skjønner ikke dette med at stayups sklir ned..... Hvilket merke har du forsøkt? Har aldri opplevd det, og synes egentlig at det er behagelig - i alle fall ift strømpebukser som er klamme, sklir opp/ned osv.

Er singel nå, men de fleste jeg har vært sammen med har likt at jeg har brukt strømper. Men må fortelle at jeg var ute på byen her for et par uker siden, og så et par jenter på ca 20+ som gikk i korte skjørt, støvletter og stayups hvor kanten viste når de satt... Det var for meg litt tacky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...det funker så absolutt det også.

Henger meg på her: Er helt enig! Og din oppfatning Kate om hva som er sexy er helt sammenfallende med min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke dette med at stayups sklir ned..... Hvilket merke har du forsøkt? Har aldri opplevd det, og synes egentlig at det er behagelig - i alle fall ift strømpebukser som er klamme, sklir opp/ned osv.

Er singel nå, men de fleste jeg har vært sammen med har likt at jeg har brukt strømper. Men må fortelle at jeg var ute på byen her for et par uker siden, og så et par jenter på ca 20+ som gikk i korte skjørt, støvletter og stayups hvor kanten viste når de satt... Det var for meg litt tacky.

Må være så ærlig å innrømme at jeg ikke vet hva "tacky" betyr, men jeg ville i hvertfall ha tent umiddelbart hadde jeg sett dette. Selv om jeg også foretrekker strømper og strømpeholder......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes stay-ups er mer classy enn tradisjonelle strømper+hofteholder.

Men jeg jeg har ikke tynne nok lår til at det funker - bulk + sklir ned, dessverre.

Det kan umulig være mange som bruker strøper + holder når man ser på tilgjengeligheten? Finner ikke noe til utvalg i det hele tatt i ordinære undertøysbutikker - det synes jeg er rart.

Det er jo greit å bestile på nett, men foretrekker å prøve i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...