Gå til innhold

Stay-Ups? WTF?


Gjest KateW

Anbefalte innlegg

Tror jeg hadde fått problemer med å holde meg alvorlig om mannen hadde kommet med strømpebukse med hull til penis...

Han er mer enn glad for å se meg i strømper!

Ja hver sin lyst, men la oss være enige om at strømper med strømpeholder er utrolig sexy. at de som foretrekker stay-ups kommer på en god annenplass, mens de som bruker strømpebukser (som tross alt ikke hører hjemme i denne tråden) satser på andre ting enn å fremstå sexy. Dette må jo være lov, selv om det er synd når jenter/damer ikke selv forstår hvordan de kan tenne oss menn med relativt enkle midler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Hehe, du får ha meg unnskyldt, men det du skriver får virkelig fram synet av trauste "Kari Trestakk", med felleskjøpet-dressen godt opp i rævsprekka, og grønne slagstøvler, på vei ned i fjøset....

Kvinner av ditt kaliber er ikke i stand til å se saken fra annet hold enn sitt eget, der hva som er praktisk og behagelig er det eneste ene som teller.

Med andre ord, K-J-E-D-E-L-I-G, zzzzzzzzzzzzzzzzzzz......

Og ja, det finnes folk som deler din oppfatning, men takk og lov, vi som foretrekker litt spenning mellom "fjøsstellet" behøver heldigvis ikke å ha noe som helst med dere å gjøre :jepp:

Det der er så langt fra sannheten som du kan komme. På bygdefester osv er det sikkert sexy med strømper, men her i den urbane storbyen er det stilletter, hold-in og korte kjoler som er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gutt_*
Ja hver sin lyst, men la oss være enige om at strømper med strømpeholder er utrolig sexy. at de som foretrekker stay-ups kommer på en god annenplass, mens de som bruker strømpebukser (som tross alt ikke hører hjemme i denne tråden) satser på andre ting enn å fremstå sexy. Dette må jo være lov, selv om det er synd når jenter/damer ikke selv forstår hvordan de kan tenne oss menn med relativt enkle midler.

Tror du bommer en god del Strømpe Elsker. Det langt fler som syns at strømpebukser er sexy enn hofteholder med strømper og stayups. Stikk en liten tur innom Yahoo gruppene og sjekk. Der får du det bekreftet at det finner du langt flere som foretrekker strømpebukser enn noe annet. Og trådstarter spurte spesifikk også om strømpebukser så det hører naturligvis hjemme i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gutt_*
Det der er så langt fra sannheten som du kan komme. På bygdefester osv er det sikkert sexy med strømper, men her i den urbane storbyen er det stilletter, hold-in og korte kjoler som er tingen.

Ikke bry deg om ham. Når han sammenligner normale kleskoder med felleskjøpdressen ville jeg ikke ta han alvorlig. Kle deg komfortabelt og føl deg vel. Ingen ting er mer sexy enn kvinnen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stockins4all

Nå sier tråden "Stay-Ups WTF" så strømper hører ikke hjemme i denne tråden faktisk.

Uansett, vil bare nevne for de som vurderer å kjøpe fra Touchable så er det helt trygt og greit, men handler du på stockingshq.com slipper du unna engelsk moms. Utvalget i strømper er mye større enn hos touchable og du får varene hjem i postkassen i løpet av en god uke. De yter skikkelig god service, anbefalles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harstad

For meg er det akkurat det samme om strømpene kommer fra England eller Norge...! Uansett er det rådeilig når kjæresten min kler seg opp og inviterer til sex.. Vi var i et bryllup sist helg, og hun teaset meg gjennom hele kvelden ved å la meg kjenne stayupskanten osv. Hos oss tenner hun nesten mer på dette enn meg. Når vi kom tilbake til hotellet knullet vi i flere timer og hun hadde da på seg strømpene hele tiden :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW
Nå sier tråden "Stay-Ups WTF" så strømper hører ikke hjemme i denne tråden faktisk.

Uansett, vil bare nevne for de som vurderer å kjøpe fra Touchable så er det helt trygt og greit, men handler du på stockingshq.com slipper du unna engelsk moms. Utvalget i strømper er mye større enn hos touchable og du får varene hjem i postkassen i løpet av en god uke. De yter skikkelig god service, anbefalles!

*presiserer* Jeg, i egenskap av å være TS, syns ikke tråden har mistet tråden... Personlig syns jeg ikke stay-ups er sexy, og lurer på hva som gjør at menn foretrekker det i forhold til strømper og til og med også strømpebukser, som jeg syns er mye flottere enn stay-ups, som på meg sklir og er ekkelt å gå med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A.Caron
Det der er så langt fra sannheten som du kan komme. På bygdefester osv er det sikkert sexy med strømper, men her i den urbane storbyen er det stilletter, hold-in og korte kjoler som er tingen.

Hahahaha.... ler meg skakk her!

Med "den urbane storbyen" antar jeg det er puslete Oslo du henviser til?, hoho...

Well, damer med stil trenger for det første ikke hold-in, og for det andre burde du ta deg en tur ut i den store verden og se på forholdene i en skikkelig storby, for så å skjønne hvor "bygdeaktig" Oslo er i forhold.

Det du beskriver gir meg assosiasjoner til jenter i 15-16 årsalderen, ikke voksne feminine damer som vet hva vi menn tenner på.

Men som sagt, du har sikkert dine beundrere, raffinerte sexy kvinner har sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coarvi

Hmm, nå ble jeg også nysgjerrig på dette (siden jeg er laangt nordfra er jeg bare vant til ullongs, gjerne over tykke strømpebukser :ler:. Ikke helt det mest sexy å ta på seg når man har klart å flykte sørover;)). Men jeg må spørre dere "eksperter", hvor får man tak i skikkelige og ikke minst fine hofteholdere? Er det bare de som går oppover magen som duger? I så fall må jeg vel nøye meg stay-ups, da kroppen min ikke helt kler disse som går oppover magen - de bare skjuler timeglassfiguren og gjør meg tjukk...=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hahahaha.... ler meg skakk her!

Med "den urbane storbyen" antar jeg det er puslete Oslo du henviser til?, hoho...

Well, damer med stil trenger for det første ikke hold-in, og for det andre burde du ta deg en tur ut i den store verden og se på forholdene i en skikkelig storby, for så å skjønne hvor "bygdeaktig" Oslo er i forhold.

Det du beskriver gir meg assosiasjoner til jenter i 15-16 årsalderen, ikke voksne feminine damer som vet hva vi menn tenner på.

Men som sagt, du har sikkert dine beundrere, raffinerte sexy kvinner har sine :)

Strømper er på ingen måte stilfullt, og de aller fleste damer med stil velger hold-in eller vanlige nylonstrømper. Nå kler jeg meg heller ikke for å være sexy eller tenne menn da, men for å se pen ut. Jeg har inntrykk av at strømper handler mer om fetisjer og mindre om stil. For meg er det viktigere å være pen og delikat, enn sexy og vulgær. Når det gjelder å tenne menn er dette foresten noe jeg klarer lett uten tåpelige hjelpemidler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Strømper er på ingen måte stilfullt, og de aller fleste damer med stil velger hold-in eller vanlige nylonstrømper. Nå kler jeg meg heller ikke for å være sexy eller tenne menn da, men for å se pen ut. Jeg har inntrykk av at strømper handler mer om fetisjer og mindre om stil. For meg er det viktigere å være pen og delikat, enn sexy og vulgær. Når det gjelder å tenne menn er dette foresten noe jeg klarer lett uten tåpelige hjelpemidler.

Uten at jeg skal ta stilling til den lite interessant diskusjonen mellom deg og den andre mannen, vil jeg gjerne få sagt at jeg som kvinne definitivt oppfatter strømper som stilfullt, og at det for meg er snakk om finish og stil; ikke fetisj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Satt ved siden av ei dame på trikken i går som hadde hudfargede strømper med holder. Kunne ane konturene av stroppene gjennom skjørtet når hun satt. Hun hadde litt sånn businesslook og var virkelig sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lottelise

Jeg er transe. Så man skulle jo tro at jeg foretrakk stay ups til skjørt og kjole. Men dengang ei. Har alltid brukt strømpebukse. Mest fordi jeg ofte bruker litt tjukkere strømpebukser. Da jeg fryser så lett. Har stay ups og vanlige strømper med hofteholder i skapet. Men de blir liggende. Eneste grunnen til at jeg tar på de må være hvis jeg skulle få kjæreste. De gjør lite for meg, sånn god følelse messig. Synes egentlig det er litt vulgært. Sikkert pga assosiasjonene som er med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A.Caron
Strømper er på ingen måte stilfullt, og de aller fleste damer med stil velger hold-in eller vanlige nylonstrømper. Nå kler jeg meg heller ikke for å være sexy eller tenne menn da, men for å se pen ut. Jeg har inntrykk av at strømper handler mer om fetisjer og mindre om stil. For meg er det viktigere å være pen og delikat, enn sexy og vulgær. Når det gjelder å tenne menn er dette foresten noe jeg klarer lett uten tåpelige hjelpemidler.

Jaha, og hva er så din definisjon på "vanlige strømper" da? Vet du hva, jeg tror faktisk ikke du har den ringeste anelse, og famler i den villeste tåkeheim her med dine vaklende påstander om det ene og det andre.

Men, jeg merker meg det du skriver om å ikke kle deg for å tenne menn eller være sexy, akkurat den ene setningen avslører veldig mye om dine holdninger rundt det å være litt generøs overfor oss menn (uten at jeg skal kritisere noen av den grunn, da vi alle selvsagt har frihet til å velge selv).

Og til slutt, jeg synes både kirketjeneren og den kvinnelige søppelkjøreren her i kommunen er pene begge to, men i festlig lag kledd i skjørt og strømper hadde de jammen vært sexy også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Jaha, og hva er så din definisjon på "vanlige strømper" da? Vet du hva, jeg tror faktisk ikke du har den ringeste anelse, og famler i den villeste tåkeheim her med dine vaklende påstander om det ene og det andre.

Men, jeg merker meg det du skriver om å ikke kle deg for å tenne menn eller være sexy, akkurat den ene setningen avslører veldig mye om dine holdninger rundt det å være litt generøs overfor oss menn (uten at jeg skal kritisere noen av den grunn, da vi alle selvsagt har frihet til å velge selv).

Og til slutt, jeg synes både kirketjeneren og den kvinnelige søppelkjøreren her i kommunen er pene begge to, men i festlig lag kledd i skjørt og strømper hadde de jammen vært sexy også :jepp:

"Vanlige strømper" var skrivefeil fra min side. Det jeg mente var Vanlige STRØMPEBUKSER. Jeg kler jeg meg ikke for å være sexy, men det betyr ikke at jeg ikke er sexy. Det siste jeg vil er å kle meg for å tenne menn, menn er såpass kåte at dette ikke er noe jeg har behov for å fremprovosere ytterligere , helle tvert i mot :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjernedryss
Neivel, ikke engang typen/samboeren/mannen din?

Hvilken type/samboer/mann? De guttene jeg har møtt sier i hvertfall at jeg er sexy når jeg går i helt vanlige klær, og en type med ekle fetisjer er uaktuell for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A.Caron
Hvilken type/samboer/mann? De guttene jeg har møtt sier i hvertfall at jeg er sexy når jeg går i helt vanlige klær, og en type med ekle fetisjer er uaktuell for meg.

Oh well oh well, ekle fetisjer ja???

OK lady, var nettopp dette jeg venta meg, hoho...

Hver sin smak, men hva du gjør inne på denne tråden blir mer og mer et mysterium spør du meg.

Ha det godt, no further questions :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på konferanse i Stavanger nå i uken. Fikk god kontakt med ei som var der. Avtalte "date" på rommet hennes etter middag siste kveld. Hun hadde sorte stayups under kjolen. Utrolig tennende, og hun beholdt de og skoene på under den første delen av sexen. Vakkert å se og føle på. Møter henne igjen i august og vi har avtalt å ta opp tråden!

J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...