Gjest Mann 37 Skrevet 18. august 2009 #301 Skrevet 18. august 2009 Nei det er sikkert ikke noe nytt og det som står i Predikerens bok er riktig Til og med jeg visste hva et underskjørt var allerede da jeg var ung (på 70- og 80-tallet), da dette ofte ble omtalt blandt eldre kvinnelige slektninger og venner. Men spm. er vel heller om det er i ferd med å bli foreldet?? Underskjørt/underkjoler altså.... Kan liksom ikke tenke meg at den yngre garde jenter har så veldig mange underskjørt i klesskapet. Synd i såfall, jeg synes det er et ultrafeminint og fint plagg (selv om det helst ikke skal synes). Glatt og deilig stoff som ser lekkert ut.
Stocking lover Skrevet 18. august 2009 #302 Skrevet 18. august 2009 Dette "ultrasexy" undertøyet du snakker om, var helt vanlig da jeg var veldig ung, nylonstrømper og stay-ups i forskjellige varianter, også. Som det står i Predikerens bok i bibelen: Det er intet nytt under solen. ...og ei eller under kjolen ---------- eller kanskje underkjolen! God natt!
Gjest A. Caron Skrevet 18. august 2009 #303 Skrevet 18. august 2009 Dette "ultrasexy" undertøyet du snakker om, var helt vanlig da jeg var veldig ung, nylonstrømper og stay-ups i forskjellige varianter, også. Som det står i Predikerens bok i bibelen: Det er intet nytt under solen. Nå vet jo ikke jeg hvor gammel du er, og hvilket ti-år vi befant oss i når du var veldig ung, men ut fra det som har blitt skrevet av jentene i denne tråden fremgår det tydelig at "peilinga" begrenser seg til det man finner på Lindex, H&M osv... Nevner jeg f.eks. "FF med Cuban heel, European heel og Contrast-seem" eller "RHT" er det nok de færreste som kan svare på hva det er (uten å sniklese mine tidligere innlegg i denne tråden først). Og legg merke til at mange til og med kaller strømpebuksa for "nylonstrømper"
Gjest Mann 37 Skrevet 18. august 2009 #304 Skrevet 18. august 2009 Nå vet jo ikke jeg hvor gammel du er, og hvilket ti-år vi befant oss i når du var veldig ung, men ut fra det som har blitt skrevet av jentene i denne tråden fremgår det tydelig at "peilinga" begrenser seg til det man finner på Lindex, H&M osv... Nevner jeg f.eks. "FF med Cuban heel, European heel og Contrast-seem" eller "RHT" er det nok de færreste som kan svare på hva det er (uten å sniklese mine tidligere innlegg i denne tråden først). Og legg merke til at mange til og med kaller strømpebuksa for "nylonstrømper" Du ser ut til virkelig å ha peiling på dette..... Bare bra det. Jeg deler også noe av den interessen med deg, helt klart.
Gjest A. Caron Skrevet 18. august 2009 #305 Skrevet 18. august 2009 Du ser ut til virkelig å ha peiling på dette..... Bare bra det. Jeg deler også noe av den interessen med deg, helt klart. Jupp, som mangeårig fetisjist og interessert i temaet (sammen med damen) har jeg utforsket mye om dette opp gjennom årene. Og det er jo litt artig å diskutere og pludre litt med jentene, og prøve å få tilbake den herlige bekledningen damene brukte under stakken for 40-50 år sia Godt å se at flere menn har sansen også
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 12. september 2009 #306 Skrevet 12. september 2009 Elsker stayups, men de fleste kjolene jeg bruker er så korte at de krever strømpebukser. Men når jeg skal til gutten min på kosekveld, er sexy strømper ofte med eller på.... hoho
Gjest Ylva Virvla Skrevet 12. september 2009 #307 Skrevet 12. september 2009 Mitt inntrykk er at menn ELSKER strømper og hofteholdere. Tror det er lårhøye strømper som er greia for dem. Om de holdes oppe av hofteholdere eller "lim" tror jeg ikke springer noen rolle.
Gjest A. Caron Skrevet 13. september 2009 #308 Skrevet 13. september 2009 (endret) Mitt inntrykk er at menn ELSKER strømper og hofteholdere. Tror det er lårhøye strømper som er greia for dem. Om de holdes oppe av hofteholdere eller "lim" tror jeg ikke springer noen rolle. Dette må da være det mest motsigende innlegget jeg har sett i denne tråden, hehe... At menn ELSKER strømper og hofteholdere? Jepp! Om det spiller noen rolle om de holdes oppe av hofteholdere eller "lim"? For svært mange av oss, JA, det spiller definitivt en rolle...!! Endret 13. september 2009 av A. Caron
Gjest Ylva Virvla Skrevet 13. september 2009 #309 Skrevet 13. september 2009 Dette må da være det mest motsigende innlegget jeg har sett i denne tråden, hehe... At menn ELSKER strømper og hofteholdere? Jepp! Om det spiller noen rolle om de holdes oppe av hofteholdere eller "lim"? For svært mange av oss, JA, det spiller definitivt en rolle...!! Klargjøring: Menn liker både strømper med strømpeholdere og de liker stay ups. Det er mitt inntrykk.
Miss Undercover Skrevet 13. september 2009 #310 Skrevet 13. september 2009 (endret) Nå føler jeg endelig har fått litt dreisen på stay-upsene! Hurra! Strømper og hofteholder er kjempefint, men jeg går stort sett med bukser til hverdags, og føler meg veeeldig mye mer feminin med stay-ups under enn strømpebukser. Det som er greia for meg med runde lår, er at de må være så lange at de går helt opp - da sitter de mye bedre! Men er det meningen at de skal sitte så langt opp? På bildene utenpå pakkene synes jeg det ser ut som om strømpene sitter halvveis på låret bare. Hva synes dere er fint? Kunne godt tenke meg å bruke strømper og hofteholder mer også, men som småbarnsforeldre er vi ikke så veldig mye ute i helgene, og jeg føler at det er litt over the top å ta på seg dette på en vanlig dag på jobb? Er det det? Alle guttene/mennene i denne tråden som setter pris på strømper og strømpebukser har inspirert meg til å bruke kjørt mer, faktisk! Så takk for påminnelsen. Endret 13. september 2009 av Miss Undercover
Gjest mann 37 Skrevet 13. september 2009 #311 Skrevet 13. september 2009 Nå føler jeg endelig har fått litt dreisen på stay-upsene! Hurra! Strømper og hofteholder er kjempefint, men jeg går stort sett med bukser til hverdags, og føler meg veeeldig mye mer feminin med stay-ups under enn strømpebukser. Det som er greia for meg med runde lår, er at de må være så lange at de går helt opp - da sitter de mye bedre! Men er det meningen at de skal sitte så langt opp? På bildene utenpå pakkene synes jeg det ser ut som om strømpene sitter halvveis på låret bare. Hva synes dere er fint? Kunne godt tenke meg å bruke strømper og hofteholder mer også, men som småbarnsforeldre er vi ikke så veldig mye ute i helgene, og jeg føler at det er litt over the top å ta på seg dette på en vanlig dag på jobb? Er det det? Alle guttene/mennene i denne tråden som setter pris på strømper og strømpebukser har inspirert meg til å bruke kjørt mer, faktisk! Så takk for påminnelsen. Så bra at du har latt deg inspirere av oss kara! Skjørt og strømper (stay-ups eller strømper m/hofteholder) er bare så feminint og lekkert på jentene....
Gjest Gjest_eddie_* Skrevet 14. september 2009 #312 Skrevet 14. september 2009 Nå føler jeg endelig har fått litt dreisen på stay-upsene! Hurra! Strømper og hofteholder er kjempefint, men jeg går stort sett med bukser til hverdags, og føler meg veeeldig mye mer feminin med stay-ups under enn strømpebukser. Det som er greia for meg med runde lår, er at de må være så lange at de går helt opp - da sitter de mye bedre! Men er det meningen at de skal sitte så langt opp? På bildene utenpå pakkene synes jeg det ser ut som om strømpene sitter halvveis på låret bare. Hva synes dere er fint? Kunne godt tenke meg å bruke strømper og hofteholder mer også, men som småbarnsforeldre er vi ikke så veldig mye ute i helgene, og jeg føler at det er litt over the top å ta på seg dette på en vanlig dag på jobb? Er det det? Alle guttene/mennene i denne tråden som setter pris på strømper og strømpebukser har inspirert meg til å bruke kjørt mer, faktisk! Så takk for påminnelsen. Jeg synes det er flott med stay-ups, med hofteholder eller rett og slett strømpebukser uansett om det er under bukser eller skjørt. Under bukse er det litt spennende for de er litt mer tildekt og dermed større glede når man pakker opp:) Knestrømper i nylon er fælt! -- Eddie
Gjest A. Caron Skrevet 18. september 2009 #313 Skrevet 18. september 2009 Nå føler jeg endelig har fått litt dreisen på stay-upsene! Hurra! Strømper og hofteholder er kjempefint, men jeg går stort sett med bukser til hverdags, og føler meg veeeldig mye mer feminin med stay-ups under enn strømpebukser. Det som er greia for meg med runde lår, er at de må være så lange at de går helt opp - da sitter de mye bedre! Men er det meningen at de skal sitte så langt opp? På bildene utenpå pakkene synes jeg det ser ut som om strømpene sitter halvveis på låret bare. Hva synes dere er fint? Kunne godt tenke meg å bruke strømper og hofteholder mer også, men som småbarnsforeldre er vi ikke så veldig mye ute i helgene, og jeg føler at det er litt over the top å ta på seg dette på en vanlig dag på jobb? Er det det? Alle guttene/mennene i denne tråden som setter pris på strømper og strømpebukser har inspirert meg til å bruke kjørt mer, faktisk! Så takk for påminnelsen. Strømper, enten det er stay-ups eller ekte nylonstrømper) bør sitte høyt på låret, men ikke så langt opp at de med hofteholder strekker seg oppetter rumpeballene, som her: http://www.nylonstockingsluts.com/public/f...df717a444656ff0 Hvis du ønsker å bruke mer skjørt og strømper med hofteholder er det jo bare å bruke et knelangt skjørt og strømper som stopper 5-6 cm fra skrittet. Da skulle du være trygg på at noen får innsyn, verken fra små eller store... Eksempel: http://www.kinkykayleesworld.com/kinkykay/39/DSCF7879.JPG http://www.kinkykayleesworld.com/kinkykay/39/DSCF7897.JPG Topp å se at du lar deg inspirere, og det tror jeg mannen din også blir glad for
Stocking lover Skrevet 20. september 2009 #314 Skrevet 20. september 2009 Nå føler jeg endelig har fått litt dreisen på stay-upsene! Hurra! Strømper og hofteholder er kjempefint, men jeg går stort sett med bukser til hverdags, og føler meg veeeldig mye mer feminin med stay-ups under enn strømpebukser. Det som er greia for meg med runde lår, er at de må være så lange at de går helt opp - da sitter de mye bedre! Men er det meningen at de skal sitte så langt opp? På bildene utenpå pakkene synes jeg det ser ut som om strømpene sitter halvveis på låret bare. Hva synes dere er fint? Kunne godt tenke meg å bruke strømper og hofteholder mer også, men som småbarnsforeldre er vi ikke så veldig mye ute i helgene, og jeg føler at det er litt over the top å ta på seg dette på en vanlig dag på jobb? Er det det? Alle guttene/mennene i denne tråden som setter pris på strømper og strømpebukser har inspirert meg til å bruke kjørt mer, faktisk! Så takk for påminnelsen. Jeg synes definitivt det er flottest dersom strømpene (eller stayupsene) går helt opp! Dette gjør jo også livet enklere for dere som er litt engstelige for at noen skal få øye på en strømpekant!! Hyggelig i allefall at du tydeligvis har latt deg inspirere!!!
Gjest Stockings4all Skrevet 9. oktober 2009 #315 Skrevet 9. oktober 2009 Strømper, gjerne FF's med strømpeholder, er for mitt vedkommende den ultimate måten for en kvinne å fremheve sin feminitet på. Enig med A. Caron i at knestrømper eller strømpebukser er "grøss." Stay-ups er fint, men kan ikke på noen måte måle seg med "the real stuff."
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 12. oktober 2009 #316 Skrevet 12. oktober 2009 Bruker stayups som regel. Også under dressbukser i stedet for kne strømper. Synes buksene da "legger seg" bedre. Ida
Gjest Jim Skrevet 17. oktober 2009 #317 Skrevet 17. oktober 2009 Oh man!!! Jeg tror jeg er heldig! Kjæresten min har dødsdigge bein, og bruker strømper nesten daglig, og da helst stayups eller strømper med holder. Jeg synes hun er råsexy, og det hender ganske ofte at vi tar oss en kjappis enten om morgenen på vei ut, eller like etter at vi har kommet hjem, hvor hun beholder strømpene på mens i elsker!
Gjest Gjest_Ludvig_* Skrevet 22. oktober 2009 #318 Skrevet 22. oktober 2009 Oh man!!! Jeg tror jeg er heldig! Kjæresten min har dødsdigge bein, og bruker strømper nesten daglig, og da helst stayups eller strømper med holder. Jeg synes hun er råsexy, og det hender ganske ofte at vi tar oss en kjappis enten om morgenen på vei ut, eller like etter at vi har kommet hjem, hvor hun beholder strømpene på mens i elsker! Knallbra! Og for de som ønsker mere av dette kan jeg bare anbefale http://www.nylonjunction.com/
Gjest Anne M Skrevet 22. oktober 2009 #319 Skrevet 22. oktober 2009 Brukar ofte stayups når eg skal møta kjærasten min. Likar så godt å sjå kåtskapen i augo hans når han kler av meg....!
Gjest -gjøvik Skrevet 27. oktober 2009 #320 Skrevet 27. oktober 2009 Forstår ikke helt hva som er så spesielt med stay-ups. Men alle gutter jeg har vært med har blitt utrolig tent av at jeg bruker det. Min nåværende vil at jeg skal ha på strømper under sex av og til, og det er helt greit for meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå