Gjest Haster Skrevet 19. april 2009 #201 Del Skrevet 19. april 2009 Kan noen please svare meg på om Marianne Rasmussen som er med i ungkaren 20 vs 40 snakker bergensk? Vet hun er fra bergen, men trenger å vite om hun snakker bergensk... Please.. dette er super viktig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 19. april 2009 #202 Del Skrevet 19. april 2009 Hvem tror dere vinner i år?? Jeg tror altså enten Katinka eller Natalie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 19. april 2009 #203 Del Skrevet 19. april 2009 Er overbevist om at det blir Silje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 19. april 2009 #204 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg kan ikke annet enn å tenke meg at dette er blitt kommentert før, men ligner ikke ungkaren veldig på Jan Thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kirsebaer Skrevet 19. april 2009 #205 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) gtgf Endret 28. april 2009 av Kirsebaer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. april 2009 #206 Del Skrevet 23. april 2009 I kveld er det ny episode!! Gleder meg. Hvem tror dere ryker ut i kveld?? Og hvem tror dere vinner til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #207 Del Skrevet 23. april 2009 Ja det blir artig:) Tror Katinka ligger godt an etter forrige samtale ved bilen.. tror Jørgen liker henne. Mange tror han velger Silje, og ja jeg ser de trives i hverandres selskap og at det er en kjemi, men har vanskelig for å tro at han velger ei på 40. Mannen vil jo ha barn.. Natalie tror jeg også ligger bra an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 23. april 2009 #208 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) ..... Endret 10. mai 2010 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #209 Del Skrevet 23. april 2009 Ja det blir artig:) Tror Katinka ligger godt an etter forrige samtale ved bilen.. tror Jørgen liker henne. Mange tror han velger Silje, og ja jeg ser de trives i hverandres selskap og at det er en kjemi, men har vanskelig for å tro at han velger ei på 40. Mannen vil jo ha barn.. Natalie tror jeg også ligger bra an. Jeg kunne ikke vært mer enig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. april 2009 #210 Del Skrevet 23. april 2009 Hvem gikk ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. april 2009 #211 Del Skrevet 23. april 2009 Åja... Natalie og May som gikk ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiskerjenten Skrevet 23. april 2009 #212 Del Skrevet 23. april 2009 Heisann - Fiskerjenten her igjen!! Ville bare minne dere på hva jeg fortalte helt i begynnelsen av denne tråden........ er det fremdeles noen som tror at jeg bare bløffet, eller forstår dere nå at jeg fortalte hvem rett vinner er/var???!! =) Klem Fiskerjenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramela Skrevet 24. april 2009 #213 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg synes det er fantastisk morsomt at du først nå dukker opp igjen ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 24. april 2009 #214 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg synes det er fantastisk morsomt at du først nå dukker opp igjen ;p Kanskje fordi hun fikk så utrolig mye tyn? Jeg tror på at Fiskerjenten snakket sant hele tiden jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #215 Del Skrevet 24. april 2009 Heisann - Fiskerjenten her igjen!! Ville bare minne dere på hva jeg fortalte helt i begynnelsen av denne tråden........ er det fremdeles noen som tror at jeg bare bløffet, eller forstår dere nå at jeg fortalte hvem rett vinner er/var???!! =) Klem Fiskerjenten Det tror jeg ikke du gjorde. jeg tror nemlig at Katinka vinner. Bl.a. har Jørgen fortalt at i intervjuer at henne han valgte til slutt, var tilbakeholden lenge, og at han måtte be henne åpne seg mer, ellers ville hun ryke ut. Silje har jo ikke akkurat vært tilbakeholden.. Dessuten er Katinka helt nydelig. I tillegg: når du ikke engang kunne nevne dato for flyreise som det ble spurt etter, har jeg ingen som helst tro på at du snakker sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #216 Del Skrevet 24. april 2009 Og i tillegg tror jeg at Silje blir for gammel for Jørgen, fordi han ønsker seg barn. Silje er flott hun, men jeg tror altså hun er for gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiskerjenten Skrevet 24. april 2009 #217 Del Skrevet 24. april 2009 Den som lever får se!! =) Jeg kommer tilbake først nå, fordi det ble voldsomt mye tyn og det var ikke noe poeng for min del å pushe denne infoen gjennom hele serien heller!! =) Synes det blir litt sneversynt å si at noen er for gamle til å få barn når man er 39, som Silje f.eks. er. Jeg har kollegaer som har fått barn når de har vært alt ifra 37 til og med 44 år gamle - så lenge bioklokken slår og man er ung til sinns og i god fysisk form, er det ingenting i veien for det !!! =) Anyway - koselig at du ikke mistrodde meg, Gåsemor!!! Tilfeldigheter gjorde jo at jeg visste dette - jeg vet f.eks. absolutt ingenting om hvem som vinner andre realityshow!! =) God helg!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Njaa Skrevet 24. april 2009 #218 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg tror ikke akkurat Silje er for gammel til å få barn Det er vel heller Katinka som er for ung. Hun er ikke ferdig med utdannelsen engang. Jørgen er hvor gammel? 35? Han bør vel helst bli far snart, isåfall. Katinka virker som en litt enkel sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #219 Del Skrevet 24. april 2009 Kathinka virker fryktelig fryktelig kjedelig. Håper han velger gamlemor isteden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2009 #220 Del Skrevet 24. april 2009 Jørgen er ikke 35, men 30. Han har relativt god tid om han ønsker barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå