Malina Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) 150 dager igjen :hoppe: Kjente et skikkelig DULT i magen i går, såå fantastisk følelse :rødme: Har kjent vage bevegelser og leamus i to uker nå. Nå er det under en uke til ul, jeg er så spent, klarer nesten ikke vente. Nesten mest for sambo sin skyld, for det er så uvirkelig for han enda. Ikke har jeg spes mage, og alt virker så langt frem i tid. Ellers sliter jeg med bekkenet, det stråler alle veier... Men det er så travelt på jobb, fullt kjør fra morgen til ettermiddag, og går på underskudd for tiden. Sa til legen sist at jeg ville vente og se ang sykemelding, men ser ikke annen utvei Har aldri vært sykemeldt før, og vet ikke helt hva som blir best, reduserte dager eller hele dager. Har time om to uker, men måtte bare ringe om jeg ønsket å komme før. Hadde nesten trodd at det var omvendt, at man måtte "mase til seg" sykemelding. Må si jeg beundrer de som i tillegg har barn fra før. Men uansett, snart er sommeren her i nord, det ser jeg virkelig frem til Endret 4. juni 2009 av Malina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 7. juni 2009 Hopper litt i siste liten for 19 uker :hoppe: Bare tre dager til ultralyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. juni 2009 #83 Del Skrevet 9. juni 2009 Ønsker deg masse lykke til på UL imorgen!! Gleder meg til oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 10. juni 2009 #84 Del Skrevet 10. juni 2009 Spent på rapport fra UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. juni 2009 #85 Del Skrevet 10. juni 2009 Spent på rapport fra UL! *venter også* Skulle ikke du også på UL idag, Estrella, eller husker jeg helt feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Alt så bra ut på UL, det va så utrolig å se nurket! Som mest sansynlig er en gutt Den lille vinket og lekte og sprellet, helt fantastisk å se på :rødme: Legen har tulla litt med termin, så den skulle egentlig vært 9 Nov, men han har skrevet 4. Ble flyttet en dag frem, så nå er termin 10. November. Akkurat en uke tilbake. Må endre på tickeren min. skal også oppdatere ul og terminlisten her på kg. Så nå skal jeg shoppe litt babyutstyr Regner med at det er en gutt som kommer ut, er vel ikke så vanlig å ta feil den veien.. Endret 10. juni 2009 av Malina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. juni 2009 #87 Del Skrevet 10. juni 2009 Åååå, så deilig, Malina!! Også så bra at de fikk til å se kjønn! Det er ikke så vanlig å ta feil den veien, nei, så du kan nok trygt begynne å handle Jeg gleder meg til det er min tur om litt over en uke. Jeg gikk rundt meg selv i babyavdelingen på H&M idag og hadde såååå lyst til å kjøpe små søte plagg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 11. juni 2009 #88 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg var også i går, og der lå en sprellete og ivrig liten gutt. Artig å vite kjønnet! Måtte sporenstreks ut å kjøpe grønn pysj og blå innejakke med hvit og rød bukse. Ønsker litt nøytrale klær av hensyn til kommende småsøsken som kan ha andre kjønn også! Artig at dere også venter gutt. Ephemera, skal dere vite kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. juni 2009 #89 Del Skrevet 11. juni 2009 Estrella: Så gøy Og for en gutteboom det er for tiden da Når ble terminen? Ja, vi skal definitivt vite kjønn! Jeg drar ikke hjem fra sykehuset før de ser det Jeg kan nesten ikke vente med å kjøpe klær i rosa eller blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #90 Del Skrevet 11. juni 2009 I dag har jeg vært og handlet søte små gutteklær Er en butikk her som selger klær fra bla Katvig, Molo og Ida T. Kjempefine klær! Blir vel mest å kjøpe ullklær og litt spesielle klær, fordi søstra mi har to gutter fra før, så arver masse fra de Jeg har jo allerede bestilt vogn, men er veldig spent på 2010 modellene fra Emmaljunga.. Håper vi ikke angrer oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 11. juni 2009 #91 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Terminen ble 12.11.09, så ganske tett opp mot Malina sin:) Endret 11. juni 2009 av Estrella 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 11. juni 2009 Så gøy at vi har så lik termindato Estrella Og at begge venter gutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. juni 2009 #93 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg har jo allerede bestilt vogn, men er veldig spent på 2010 modellene fra Emmaljunga.. Håper vi ikke angrer oss. Jeg tror dere kommer til å bli fornøyd! Vi er i alle fall kjempefornøyd med 2007-modellen vår (Merkelig hvor fort tiden går, vi kjøpte vogn i 2006, men fikk tak i 2007-modellen liksom Men jeg er superglad for at vi har vogn, og den er jo fremdeles som ny ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 12. juni 2009 Har prøvd litt forskjellige vogner, og synes Emmaljunga er en klar favoritt Er så sliten når jeg har vært på jobb, at jeg ikke klarer å stå oppreist verken den siste stunda eller når jeg kommer hjem. Så har snakket med jordmor, og har fått time på mandag. Har til nå ikke vært borte en eneste dag, foruten timer til kontroller. Det var nå uansett godt å ha tidligvakt på en fredag, og nå er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. juni 2009 #95 Del Skrevet 12. juni 2009 Huff... husk å ta vare på deg selv og babyen nå. Det er ikke bra for noen av dere at du er så sliten og du får ingen premie for det... Kanskje det kunne hjulpet deg å ha en viss prosent sykemelding sånn at du kunne jobbet litt kortere dager eller hatt en eller flere dager i uka fri? Jeg er sykemeldt hver onsdag nå og det er fantastisk. Men likevel er jeg rimelig sliten når jeg kommer hjem fra jobb de andre dagene da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 12. juni 2009 Ja både legen og jm anbefalte reduserte dager sist jeg var på kontroll, men jeg skulle prøve en stund til å se om det ble bedre. Men blir nok ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 13. juni 2009 #97 Del Skrevet 13. juni 2009 Så kjekt å høre at alt står bra til med dere. Og at dere venter en gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 13. juni 2009 #98 Del Skrevet 13. juni 2009 Finnes det noe som er bedre enn sjokolade?? har helt dilla på det.. Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 14. juni 2009 #99 Del Skrevet 14. juni 2009 Så moro med i både din og Estrellas mage, da! Det er samboer overbevist om at det er her også. Men vi vet ikke enda, da. Satser på å få vite det den 2. juli, vi. Jeg vil også definitivt vite kjønn, selv om det meste av både klær og utstyr kommer til å bli kjøpt nøytralt av hensyn til mulige søsken. Men noen kjoler eller blå snekkerbukser må man jo kunne unne seg Trist å høre at du sliter så med bekken og rygg Jeg merker allerede at jeg begynner å bli sliten i ryggen på jobben, og jeg er jo 4 uker etter deg. Det er jo ikke vondt hele tiden, men jeg må ta pauser innimellom når jeg ellers ikke ville tatt dem på en måte.. Jaja, det går nok bra uansett. Er litt hardkjør nå i en ukes tid til, og så er det relativt rolig (håper jeg). Skal ha mye fri i juli også, så jeg håper at svigerinna og nevøen kommer sørover til den tid. Gleder meg masse til å leke med den nå 7 måneder gamle nevøen, ja. Han har jo kommet litt forbi den "bare-ligge-baby-fasen" til "jeg-vil-ta-alt-jeg-ser-fasen". Så han leker jo litt til og med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 16. juni 2009 I går ble jeg permitert 40 %, med svangerskapspenger. Så nå går jeg redusert 3 timer per dag. Er færdig for dagen, og lurer på hva jeg skal finne på.. husarbeid frister lite.. Lurer på om jeg skal ta å legge meg litt, sto opp kl seks i dag.. Er jo leenge igjen av dagen. Stortsett har dagen kun gått til jobb, middag og soving. Jeg er nok ikke så veldig sosial av meg, så dagene blir vel litt kjedelige nå Fikk pakke i posten i dag, fra lilletordivel.no Kjempemasse klær og et sengesett. Tenkte å se igjennom søster sine babyklær før jeg begynte å shoppe, men litt nytt må man ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå