Gå til innhold

Med sommerfugl i magen


Malina

Anbefalte innlegg

I dag har vi bestilt vogn :hoppe:

Var en del farger som var utsolgt allerede, så endte til slutt opp med sportsdel i svart, og skal kjøpe tilbehør etter kjønn (fottrekk, parasoll, stelleveske) Og da kan man jo pynte opp med div vogntepper.

Citybaggen ble Lime Check, de hadde en i utstillingen, den var knallfin :)

Så nå er jeg veldig fornøyd. Skal kjøpe Easygrow dunpose, men det kan vente, har fortsatt noen mnd på meg. Får låne en voksipose av søstra mi, så det haster ikke.

Jeg har allerede begynt å få mage, skjønner ingenting, er jo fortsatt en stund til den skal komme (trodde jeg) Har vært oppblåst noen uker, men dette er noe annet..

Nå er det like før jeg hopper inn i 2. Trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, det visste jeg ikke :klø:

Men er i allefall 12 uker. I følge babyverden er jeg 12+2, mens tickeren har 12 i dag, på samme termindato.

Men jeg har jo sett den lille hoppe og hjerte slå på ul, så nå må jeg bare slutte å bekymre meg, og heller glede meg over magen som vokser :gravid:

Jeg har så lyst å begynne å handle inn litt klær og utstyr allerede nå, men må vel drøye det litt til.. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker!! :hoppe:

Du... hvor på KG er det jeg har deg fra, holdt jeg på å si...? Var du med på den "kroppstråden" vår den gangen?

Og jo, det er lov å handle litt klær til den lille nå :) Det eneste som er litt kjedelig er at du ikke vet hvilket kjønn det er da. Hvis dere vil vite det på ultralyden? Jeg begynte tidlig å handle nøytrale klær sist jeg var gravid, men denne gangen tror jeg at jeg venter til jeg vet om det er gutt eller jente :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har funnet så mye fint på lilleprinsen.no, blandt annet en dunpose (easygrow) og masse annet stæsj.

Håper jeg får vite kjønn på ultralyden, det er ikke før 10. Juni, er jo en evighet til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt spysjuka siden i går. Jeg er kjempeglad for at jeg slapp så billig unna disse ukene. Jeg synes virkelig synd på dere som er så kvalme, og kansje hele svangerskapet :tristbla:

Selv har jeg bare vært litt småkvalm på kveldene og innimellom.

Følte for å pleie meg selv litt, så nå sitter jeg her med hårkur og ansiktsmaske, deilig!

Nå er det bare litt over en uke til jeg skal på første jordmorbesøk, det ser jeg frem til.

Jeg vet ikke helt hva som skjer der da, men..

Håper alle dere som leser i dagboka, har hatt ei fin helg så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har enda spysjuka. Vanligvis er det over på en dag eller to, men er kjempekvalm enda. Regner med at det er spysjuka, man blir vel ikke kvalm etter 12 uke... har ikke vært så kvalm som jeg er nå i hele svangerskapet til sammen!

Så på reflektor i dag, var den familien som fikk seks-linger! Er glad for at det bare er en i magen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg ute på veranden for første gang :) Vi kjøpte hus i september, men flytta inn i slutten av oktober, og bodde i et oppussing-rot helt til jul!

Så nå sitter jeg her for første gang og koser meg med is :)

Deilig med vår-stemning!

Vi er også så heldige at vi har sol hele dagen, og hele kvelden.

(og minimalt med naboer har vi også)

I dag har det syntes veldig godt at jeg er gravid, har en liten struttemage nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg ute på veranden for første gang :) Vi kjøpte hus i september, men flytta inn i slutten av oktober, og bodde i et oppussing-rot helt til jul!

Så nå sitter jeg her for første gang og koser meg med is :)

Deilig med vår-stemning!

Vi er også så heldige at vi har sol hele dagen, og hele kvelden.

(og minimalt med naboer har vi også)

I dag har det syntes veldig godt at jeg er gravid, har en liten struttemage nå!

Så herlig med veranda, is, sol og en struttende mage! :)

Og så ser jeg vi er satt på UL samme dag, moro!

Kos deg videre i god-dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, NÅ er du i 2. trimester! :strix:

Så deilig med struttmage, da! Gleder meg til den kommer her også, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Estrella, i følge nicket ditt er vi like gamle også :vinke:

Har du dagbok her på kg?

Har dagbok ja, heter Odelsbarnet inne på gravidbøkene, bare å komme innom;)

Fin alder å gå gravid på, midt i smørøyet fruktbarhetsmessig! :)

Det er deres første og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi bare vært hjemme å sløvet, er godt med slike dager også :)

Nå på kvelden skal vi lage mat og se film. Har vært å kjøpt masse deilig frukt ( Jorbær, mange og annans) og litt godis :sikle:

Anbefaler alle å smake den nye lasagnen fra toro, nam nam :)

Håper alle dere som leser her får ei fortsatt fin helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg vært på min første kontroll hos jordmor. Det var en veldig fin opplevelse. Var der i halvannen time.

Fikk høre hjertelyden, den lå på ca 160. Det var veldig koselig å høre på <3

Den lille stuttemagen jeg har, er nok bare fordi jeg har spist ekstra mye is og annet snacks den siste tia... Så er jeg oppblåst også :sjenert:

Så jeg skal prøve å ikke spise så usunt fra nå av!

Jordmor mente jeg var 14+2 i dag, når jeg har termin 4. November.

Bare fem uker til ultralyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg igjen :) Syns tiden bare flyr avgårde nå!

I dag startet VIP salget på Ellos, var ikke så mye av interesse, men noe ble bestillt. Årets bikini ble en større str..

Har også bestilt en god del på hm, det er jo litt risky, siden jeg ikke vet hvordan kroppen min blir.

Når våren kommer, blir jeg ganske shoppe-gal ;)

Skulle nok egentlig lagt av pengene, og kjøpt ting som vi har virkelig bruk for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en måned til Ul, og er akkurat 15 uker i dag :):hoppe:

Ja klær må man ha, har bestilt en del til både meg og babyen. Ble mest sommerkjoler og topper på meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...