Gå til innhold

Med sommerfugl i magen


Malina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjekt med kleskjøp da, Malina.

Og at det gikk så fint på første besøk hos jordmor. Det lover jo bra for kontrollene fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Redlady, koselig at du legger igjen en hilsen :) Håper alt står bra til med deg!

Nå skal jeg på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt meg mamma-bukse! Trengte en ny bukse, så kjøpte liksågreit en mammabukse, er vel sikkert ikke lenge til magen kommer nå.. Den var uansett kjempedeilig å ha på, og ikke minst fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 uker i dag, har en liten kul på magen, men stor nok til at bunaden ikke ville på..

Vet ikke helt hva vi ska finne på i dag. Sambo kom hjem fra fest i mårrest, så han blir vel liggende :tristbla:

Men været er helt fantastisk her :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det stille om dagen!

Snart 17 uker, synes tiden flyr avgårde nå.

I dag har jeg hatt besøk av en veninne, så har vi vært i byen. Jeg fant heldigvis ingenting å kjøpe.. Så var vi innom en annen veninne som har kjøpt seg leilighet, den måtte vi å se på.

Fikk besøk av søster med familie, de tok med seg kaffe og kaker :fnise: Kjempekoselig.

I kveld skal vi få besøk av et vennepar, så nå må jeg ut for å handle middag.

Ellers har jeg begynt å rydde i hagen, men etter å ha holdt på noen timer fikk jeg så vondt i bekkenet!

På jobb har jeg fått tilrettelegging, jobber på småbarnsavdeling i barnehage. Så jeg løfter minst mulig og er fritatt for rydding. Det værste er jo at alt er i barns høyde, så man må ned hele tiden, det blir fort tungt. Er spent på hvordan ting blir i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg jo!

17 uker i dag :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Syns det var litt sein ul jeg skulle ha, blir vel 19+3 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat sett "in the womb", en dokumentar om graviditet. Er helt utrolig å tenke på at jeg har en baby i magen!

Nå er det ikke lenge til jeg kan kjenne den lille! Da blir nok alt litt mer virkelig. Ikke minst at det synes at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på sv.skapskontroll. Fikk høre hjertelyden i dag også, det er skikkelig stas! Lå på 157 i dag, samme som sist. Målte symfysemålet, og det var akkurat under rødstreken :)

Også har jeg kjent liv :hoppe:

Bare et par ganger, og veldig vagt! Men alikevel!

Ellers er jeg veldig sliten om dagen, og har mye hodepine. Legen vil at jeg skal jobbe redusert, men jeg verger meg veldig for det, siden vi allerede er underbemannet på jobb. Så skal vente litt å se, kan jo hende det blir bedre fremover. Har jo allerede fått tilrettelegging, og det blir mer jobb på de andre, pga bekkenløsning.

Bare to uker til UL nå, krysser fingrene for at alt står bra til med nurket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Jeg leste feil. Trodde du skrev "på jobb".

Så lenge du synes det går greit å jobbe, så kan du jo bare gjøre det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 uke, jo. Dette går jo fort!

Og bare 2 uker til UL, så spennende. Så greit å få tilrettelagt arbeid da. Det skulle jo egentlig være en selvfølge, men er ikke slik alle steder, så det er godt å høre at verden går fremover.

I forhold til å jobbe redusert, så må du faktisk tenke på deg selv og barnet ditt først. Håper du finner ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Redlady, så koselig at du stikker innom dagboka :vinke:

Håper alt står bra til med deg?

Må jo følge litt med dere :)

Har akkurat hatt mensen, alt normalt. Så nå har jeg funnet frem EL-testene igjen. Spennende tider.

Vi har også kjøpt hus, med innflytting til jul. Jeg håper å kunne lure meg unna alt som har med bæring av tunge ting, siden jeg har planer om å bære på noe annet :fnise: Mannebeinet er også klar for det, han sa nei til en reise med jobben fordi han må være hjemme med meg rundt EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo følge litt med dere :)

Har akkurat hatt mensen, alt normalt. Så nå har jeg funnet frem EL-testene igjen. Spennende tider.

Vi har også kjøpt hus, med innflytting til jul. Jeg håper å kunne lure meg unna alt som har med bæring av tunge ting, siden jeg har planer om å bære på noe annet :fnise: Mannebeinet er også klar for det, han sa nei til en reise med jobben fordi han må være hjemme med meg rundt EL.

Gratulerer så mye med hus! Så snill mannen din er, jeg krysser fingrene for dere :)

Vi kom oss aldri så langt at vi ble prøvere, hadde sluttet på pillen for å få rett syklus til vi skulle begynne å prøve. Men ble aldri til at vi kjøpte kondomer. Så etter første el klaffet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe som er bedre enn sjokolade?? har helt dilla på det..

Endret av Malina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...