Gå til innhold

Med sommerfugl i magen


Malina

Anbefalte innlegg

To rosa og ett stort smil :rødme:

Testet svakt i går, og sterkt i dag. Så da er det vel ingen tvil :)

Utifra terminkalkulator er termin 9.November.

Litt om meg:

Jeg er 24 år gammel, mens sambo fyller 25 på Torsdag.

Vi har vært sammen i 7 år, og har kjøpt oss hus sammen.

Begge er i fast jobb, og har det meste på plass :)

Jeg slutta med pillen 1.Januar, da jeg er veldig klar for å få barn, og dermed var det opp til sambo og finne ut når han var klar. Meen, han brydde seg fint lite om prevensjon, og ved første el klaffet det :fnise:

Vi trodde det skulle ta laaang tid..

Dette blir veldig spennende, endelig er det vår tur :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, og gratulerer til deg også imli.

Jeg har 9. November i følge babyverden sin kalkulator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ringt å fått time til legen. Men jeg glemte å spørre om jeg skal ha med noe, eller om jeg må forbedrede noe!

I dag er jeg skikkelig kvalm til tider, men når jeg vet hvorfor gjør det ingenting :)

Endret av Malina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med to blå og dagbok, Malina!

Det er kjekt å se det blir flere av oss i november/desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Redlady, og takk for det :) Har du dagbok?

Håper å få noen KG venner her inne, har gledet meg til det ble min tur å få graviditetsdagbok :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Gratulerer så mye med spiren! :klemmer: Kos deg masse!!

Når det gjelder første legetime (og alle etter det også) så forventer de fleste legekontor at man har med urinprøve (første urin på morgenen). Dette er for å få en jevnlig oppdatering i tilfelle det skulle være noe en gang, f eks urinveisinfeksjon eller lignende. :)

Så blir det litt blodprøver og sånt første gangen for å sjekke jerninnhold osv. :)

Husk å ta folat! :jepp:

Lykke til! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg må bare følge med her, hvis jeg får lov. :sjenert:

Gratulerer masse! Kjempespennende med spire! :smilyblomst:

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsninger i dagboka mi :vinke:

Er full av energi om dagen, jeg som alltid er fri for energi. Jeg trodde man skulle bli trett, men det kommer vel!

I dag fyller sambo 25 år, så snart skal vi ha svigers på besøk. De vet ikke enda at de skal bli besteforeldre, jeg har sagt at til sambo at det er opp til han å bestemme når vi skal si det.

Selv har jeg allerede sagt det til mine beste veninner, jeg klarer ikke å holde dette for meg selv :ler: Er skikkelig glad om dagen!

Jeg har ønsket barn kjempelenge. Nå har vi har kjøpt og pusset opp et hus, og alt ligger til rette for barn. Vi er begge i fast jobb, og har alt på plass. Så da slutta jeg på pillen, og sa at nå er det opp til han..

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Redlady, og takk for det :) Har du dagbok?

Håper å få noen KG venner her inne, har gledet meg til det ble min tur å få graviditetsdagbok :vinke:

Har ikke fått laget dagbok enda, hadde engetlig tenkt å lage prøvedagbok, men kom aldri så langt. :) Skal se om jeg får tid snart.

Men jeg har lest litt rundt om i andres dagbøker en tid og gledet meg til det ble vår tur, endelig!

Tusen takk for hilsninger i dagboka mi :vinke:

Er full av energi om dagen, jeg som alltid er fri for energi. Jeg trodde man skulle bli trett, men det kommer vel!

I dag fyller sambo 25 år, så snart skal vi ha svigers på besøk. De vet ikke enda at de skal bli besteforeldre, jeg har sagt at til sambo at det er opp til han å bestemme når vi skal si det.

Selv har jeg allerede sagt det til mine beste veninner, jeg klarer ikke å holde dette for meg selv :ler: Er skikkelig glad om dagen!

Jeg har ønsket barn kjempelenge. Nå har vi har kjøpt og pusset opp et hus, og alt ligger til rette for barn. Vi er begge i fast jobb, og har alt på plass. Så da slutta jeg på pillen, og sa at nå er det opp til han..

:gravid:

Jeg og har masse energi om dagen, og heldigvis, er så masse jobbing. Fikk til og med gått på spinning i går før jobb. Det er som å leve på en rosa sky. Går rundt og smiler for meg selv, folk rundt meg må jo tro jeg er gal... :sjenert:

Men jeg er bare :gravid::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer nok også til å følge med her! Hvis det er i orden, såklabert :)

Jeg er veldig babysyk, og synes det er kjempe spennende å lese andres graviditetsdagbøker, hihi :jepp:

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettop kommet meg opp av senga, har hatt mens-lignende smerter i dag, de var veldig vonde :( Ble jo ganske fortvilet, og sjekka om jeg blødde hele tiden. Men heldigvis ikke. Har også vært veldig kvalm, og kaldsvetta.

Jeg takler ikke smerter, og alt kommer til bli verre etterhvert :tristbla:

Men det kommer jo noe godt ut av det da, får bare tenke slik i steden for å bekymre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er nettop kommet meg opp av senga, har hatt mens-lignende smerter i dag, de var veldig vonde :( Ble jo ganske fortvilet, og sjekka om jeg blødde hele tiden. Men heldigvis ikke. Har også vært veldig kvalm, og kaldsvetta.

Jeg takler ikke smerter, og alt kommer til bli verre etterhvert :tristbla:

Men det kommer jo noe godt ut av det da, får bare tenke slik i steden for å bekymre meg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...