Gå til innhold

Linda sin dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

God påske!! :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
God påske LIndaPinda :klemmer:

Goood påske,DD!! Har allerede hatt 6 dager fri jeg... (å være lærer har noen deilige fordeler :fnise: )

:kose: tilbake!!!

To kjoler høres ikke dumt ut :fnise:

Jeg planlegger å få sydd min kjole slik at den kan sys om seinere, hvis jeg har hjerte til å klippe i den da ;)

Oooo...smart!! Skal selge min etter bryllupet jeg :Nikke: Sitter og klør i fingrene etter å bestille kjolen....må tenke pittelitt til først ;)

God påske! :klemmer:

God påske,Muffin!! Håper du får det kjempefint hvor nå enn du er i verden i ferien din :kose:

Skrevet
God påske!! :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

GOD PÅSKE;kjære deg!! Takk for koselig hilsen! Ønsker deg myyye :sol: tilbake..

Skrevet

No nærma de sej her Linda :) Ikkje lenge igjen no til du blir Fru :duskedame:

He ikkje vore so aktiv her inne i det siste sida me e inne i ei lita "pause" til juni og NY :rødme:

Håpe du hadde de fint her heime på Sunnmøre, og at du fekk nyte tida med famila di :)

Skrevet

Har du bestilt fra Nordstrom før? Bestiller du til en postboks i USA eller noe da? :klø: De leverer jo ikke til Norge...?

:klem:

Skrevet
No nærma de sej her Linda :) Ikkje lenge igjen no til du blir Fru :duskedame:

He ikkje vore so aktiv her inne i det siste sida me e inne i ei lita "pause" til juni og NY :rødme:

Håpe du hadde de fint her heime på Sunnmøre, og at du fekk nyte tida med famila di :)

No ekje det lenge igjen nei!! Skjønna det med NY...men det e no ikkje så lenge til det heller :duskedame:

Har du bestilt fra Nordstrom før? Bestiller du til en postboks i USA eller noe da? :klø: De leverer jo ikke til Norge...?

:klem:

Tjohoo! Jeg bruker Jetcarrier,som er heeeelt geniale... ;)

17 dager igjen!! :strix:

Weeehoooooo!!! :bolledeig: Jeg gleder meg SÅ fælt!!

Skrevet
:bolledeig: Nå er det jammen ikke lenge igjen! :strix:
Skrevet

Jeg er så spent!! Og så gleder jeg meg veeeeldig til utdrikkingslaget mitt....har noen veldig flotte venninner som er veldig lure om dagen ;)

Skrevet

Så gøy! Tror og håper du får et herlig utdrikningslag. :nigo:

Skrevet

Ja det blir vel ikke lenge igjen til utdrikningslag :danse:

Skrevet (endret)

Utdrikningslag?? :klø:

Hva er det???? :lur:

Lure venninner?? :plystre:

Endret av zilje_k
Skrevet

:fnise: Jeg er riiiimelig sikker på at du ikke er så veldig uskyldig,Silje!! :skratte:

Jeg gleder meg skikkelig.... :Nikke:

Skrevet

Siden det bare er 16 dager igjen ( :hoppe: :hoppe: !!!!) må utdrikningslaget komme snart ja.. Håper venninnene dine lager en herlig dag for deg!! :strix:

Skrevet

Jeg har verdens beste venner (det sier vel alle :fnise: ), så jeg er kjempehappy bare av å se dem!

Vi var på Sharifs i går og kjøpte+fikk satt på sommerdekk. Vi sparte 4500 kroner på å dra til Lillestrøm fremfor å kjøpe her på Hamar! :danse:

Jeg har fått skoene,de var driiiitlekre....og veldig gode på :)

Lillebollen min har fått seg pensko og skjorte til peneantrekket sitt..han blir så nydelig! Jeg har kjøpt meg det som manglet av sminke og løse vipper ;)

Er så spent på spraytan!Gleder meg til å bli instant brun :fnise: Og så skal Silje work her magic på håret mitt også,det blir digg!

Shit,det er bare 16 dager igjen!!! :bolledeig:

Skrevet

Nå har jeg bestilt kjolen!! Wehooo!! :duskedame:

Skrevet

Bonjour,mes amis!!

Håper alle har det bra.. Jeg har seriøst verdens beste jobb! Er så moro å følge med på elevene mine når de vokser til :) Og de vokser fort! Og så er de så innmari søte og gode :)

I dag skal jeg og min elskede på date :kline: ....

Først middag på restauranten vår,så kino etterpå. Gleder meg! Og vet dere hva..; i går kom han hjem med roser!! Da smelter jo jeg da... :fnise:

Her er linken til undertøyet jeg har bestilt! Skal ikke bruke bh under kjolen,den blir til natta :lur:

BH'en..

Trusen & strømpeholderen :)

:kose:

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

Snasent undertøy :lur:

Og så koselig med date! Søt mann du har :rødme:

:hug:

Endret av Ansjoni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...