Muffin! Skrevet 18. mars 2009 #81 Del Skrevet 18. mars 2009 Tusen takk,fru Muffin... snill du er! Tenkte vi skulle ha bildene på visning på data som vi tar med..ha den på gavebordet eller noe lurt På slutten av kvelden vil vi be gjestene våre om å legge inn bilder fra festen Det var lurt. Kopierer den, jeg! Greit å få det gjort med en gang, for det er alltid noen som somler noe veldig med å få brent de ut eller sendt de over, selv om de sier at de skal gjøre det. Og man vil jo ikke mase for mye heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 18. mars 2009 Kopier i vei! Det var det jeg tenkte også.... er en hobbyfotograf,men har nok sikket maaange andre ting å drive med den kvelden i stedet for Skal kapre søsteren min til å ta bilder også da,hun er flink.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. mars 2009 #83 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg pleier som regel å ha med kameraet overalt og knipser i vei, men på bryllupsfesten vår skal jeg overlate det til andre. Vi har nok nok annet å holde på med ja. Skal avtale med noen, et par venninner og tante hvertfall, at de knipser en del, og ellers kan jo alle som vil legge inn bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 18. mars 2009 Great minds think alike,vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 19. mars 2009 Åkei...nå har jeg funnet alternative steder! Drittkloster altså...tror nok de er konkurs eller noe,for de tre andre restaurantene som er med i kjeden er også stengt. Skal vel noe til at de pusser opp alle samtidig. Men anywhooo.. Her er de jeg har sendt mail til! VIL på det første.. Nydelig hotell.... Koselig restaurant Koselig nr. 2... Nå driter jeg bare i det klosteret,og venter på svar fra de her.. Wish me luck!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. mars 2009 #86 Del Skrevet 19. mars 2009 Luck luck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Tusen takk,DD!! Jeg tror det hjalp Nå har jeg fått mail fra D'angleterre! (første linken) Det er jo bare det FLOTTESTE hotellet! Og de har plass til oss Ikke så dyrt heller......... Utvendig Mailet typen på hotellet akkurat,han sier vi får eget lokale! Sal 3 til velkomstdrink og sal 4 til middag... Og uten å betale leie.... :dåne: Edit: oppdatering.... Endret 19. mars 2009 av ¤Linda¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #88 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg har litt lyst på de skoene her... Brudesko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. mars 2009 #89 Del Skrevet 19. mars 2009 Nå har jeg fått mail fra D'angleterre! (første linken) Det er jo bare det FLOTTESTE hotellet! Og de har plass til oss Ikke så dyrt heller......... Utvendig Mailet typen på hotellet akkurat,han sier vi får eget lokale! Sal 3 til velkomstdrink og sal 4 til middag... Og uten å betale leie.... :dåne: Edit: oppdatering.... Så herlig. Fint lokale og topp service! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #90 Del Skrevet 19. mars 2009 Oj,har du vært der,Plingo? Så bra!Det ser jo utrolig flott ut der da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 19. mars 2009 #91 Del Skrevet 19. mars 2009 Oj,har du vært der,Plingo? Så bra!Det ser jo utrolig flott ut der da... obs. nei, ser at den kan misforståes ja.. nei, jeg har ikke vært der, men det så kjempefint ut. og jeg tenkte på det at dere får eget lokale uten å betale leie er god service. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 19. mars 2009 Da så Ja,det virker kjempeflott!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 19. mars 2009 Da er det booket!! Her er menyen: Apertif:Fleur de Sureau Forrett: Liiitt usikker ennå... Hovedrett: Oksetournedos Dessert: D'angleterres sjokoladetallerken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. mars 2009 #94 Del Skrevet 20. mars 2009 Det hotellet så jo råflott ut! Der får dere det nok kjempefint! Helge- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #95 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja,det tror jeg også!! Så god du er,stooor helge tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. mars 2009 #96 Del Skrevet 20. mars 2009 Wow! Så kjempestilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 20. mars 2009 Spank you,Miss! Holder på å ser på frisyrer nå....Min fabelaktige og vakre Siljefrisør skal teste litt på meg om ikke så lenge Må prøve alt å se! Kjole OG hår.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 20. mars 2009 #98 Del Skrevet 20. mars 2009 Spank you,Miss! Holder på å ser på frisyrer nå....Min fabelaktige og vakre Siljefrisør skal teste litt på meg om ikke så lenge Må prøve alt å se! Kjole OG hår.... Har du finni flere frisyrer du vil prøve ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #99 Del Skrevet 21. mars 2009 Jepp! Lagret en del bilder på dataen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 21. mars 2009 #100 Del Skrevet 21. mars 2009 Jepp! Lagret en del bilder på dataen min Prøv å send over til meg på mail så jeg får se da.. Eller send linker. Greit å være litt forberedt til vi skal prøve ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå