Gå til innhold

Linda sin dagbok

¤Linda¤

Anbefalte innlegg

Tusen takk,fru Muffin... snill du er! :kose:

Tenkte vi skulle ha bildene på visning på data som vi tar med..ha den på gavebordet eller noe lurt :) På slutten av kvelden vil vi be gjestene våre om å legge inn bilder fra festen :)

Det var lurt. :jepp: Kopierer den, jeg! Greit å få det gjort med en gang, for det er alltid noen som somler noe veldig med å få brent de ut eller sendt de over, selv om de sier at de skal gjøre det. Og man vil jo ikke mase for mye heller. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kopier i vei! Det var det jeg tenkte også.... er en hobbyfotograf,men har nok sikket maaange andre ting å drive med den kvelden i stedet for :fnise:

Skal kapre søsteren min til å ta bilder også da,hun er flink..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier som regel å ha med kameraet overalt og knipser i vei, men på bryllupsfesten vår skal jeg overlate det til andre. :) Vi har nok nok annet å holde på med ja. :fnise:

Skal avtale med noen, et par venninner og tante hvertfall, at de knipser en del, og ellers kan jo alle som vil legge inn bildene. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkei...nå har jeg funnet alternative steder! Drittkloster altså...tror nok de er konkurs eller noe,for de tre andre restaurantene som er med i kjeden er også stengt. Skal vel noe til at de pusser opp alle samtidig.

Men anywhooo.. Her er de jeg har sendt mail til! VIL på det første.. :sjenert:

Nydelig hotell....

Koselig restaurant :)

Koselig nr. 2...

Nå driter jeg bare i det klosteret,og venter på svar fra de her..

Wish me luck!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk,DD!! Jeg tror det hjalp :fnise: Nå har jeg fått mail fra D'angleterre! (første linken) Det er jo bare det FLOTTESTE hotellet! Og de har plass til oss :bolledeig:

Ikke så dyrt heller.........

Utvendig

Mailet typen på hotellet akkurat,han sier vi får eget lokale! Sal 3 til velkomstdrink og sal 4 til middag... :fnise:

Og uten å betale leie.... :bolledeig:

:dåne:

Edit: oppdatering....

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått mail fra D'angleterre! (første linken) Det er jo bare det FLOTTESTE hotellet! Og de har plass til oss :bolledeig:

Ikke så dyrt heller.........

Utvendig

Mailet typen på hotellet akkurat,han sier vi får eget lokale! Sal 3 til velkomstdrink og sal 4 til middag... :fnise:

Og uten å betale leie.... :bolledeig:

:dåne:

Edit: oppdatering....

Så herlig. Fint lokale og topp service! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,har du vært der,Plingo? Så bra!Det ser jo utrolig flott ut der da... :Nikke:

obs. nei, ser at den kan misforståes ja.. nei, jeg har ikke vært der, men det så kjempefint ut. og jeg tenkte på det at dere får eget lokale uten å betale leie er god service. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det booket!! :duskedame:

Her er menyen:

Apertif:Fleur de Sureau

Forrett: Liiitt usikker ennå...

Hovedrett: Oksetournedos

Dessert: D'angleterres sjokoladetallerken

:arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Spank you,Miss! :kose:

Holder på å ser på frisyrer nå....Min fabelaktige og vakre Siljefrisør skal teste litt på meg om ikke så lenge :) Må prøve alt å se! Kjole OG hår.... :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spank you,Miss! :kose:

Holder på å ser på frisyrer nå....Min fabelaktige og vakre Siljefrisør skal teste litt på meg om ikke så lenge :) Må prøve alt å se! Kjole OG hår.... :bolledeig:

Har du finni flere frisyrer du vil prøve ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Lagret en del bilder på dataen min ;)

Prøv å send over til meg på mail så jeg får se da.. Eller send linker. Greit å være litt forberedt til vi skal prøve ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...