Pasha Skrevet 27. september 2009 #121 Del Skrevet 27. september 2009 Her har jeg handlet litt etter litt når det gjelder vinterklær..så har ikke merket så mye til det heldigvis. Ull har vi masse av fra i fjor.. også håper jeg at bursdagen hennes gjør at den haugen vokser også Stor forskjell på beina ja. E bruker 21 i vanlige sko.. men jeg kjøpte 23 i vinterkoene i år..slik at hu har god plass til sokker. Skjønner godt at du ble rasende på barnehagen ja.. sånt bør jo rett og slett ikke skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 27. september 2009 Forfatter #122 Del Skrevet 27. september 2009 Han har str 24 i Viking Thermo og Kavat. Håper det holder gjennom vinteren. Han har gått opp fem skostørrelser på ett år nå, så jeg håper veksten stagnerer litt, ellers blir det dyrt Ulla fra i fjor brukte han også året før, så det er rimelig utslitt. Hull i de fleste longsene, men jeg bruker de under annet tøy likevel. Det er jo i bruk tredje sesongen på rad nå, så man kan vel ikke forvente så mye mer av det. Har kjøpt et par sett fra Pierre Robert i år og det ser veldig bra ut så langt Vi har ønsket oss mer ull og Nøstebarn i bursdags- og julegave Har forresten bestemt oss for å kjøpe Nøstebarnklær som juleklær. Ser ikke helt poenget i å kjøpe dress og slikt til ham når han er så liten, kjøper heller noe som er fint, og som han kan bruke til daglig etterpå. Når det gjelder den bleietabben i barnehagen, så er jeg bare glad for at det skjedde mens det var +10 grader ute, og ikke når det var -10 for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. september 2009 #123 Del Skrevet 27. september 2009 tredje sesongen ja! valuta for pengene med andre ord der ja Trur neppe jeg får E inn i den første ulla hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 27. september 2009 Forfatter #124 Del Skrevet 27. september 2009 Nei, den første ulla har vi jo pakket bort, men han begynte å bruke Janus str 80 da han var ca fire måneder gammel, og det passer enda såvidt. Var jo selvsagt altfor stort i begynnelsen, men da brettet vi bare opp. I fjor passet det perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. september 2009 #125 Del Skrevet 27. september 2009 vi begynte jo på 60 vi.. og den holdt helt til sommeren kom. i fjor kjøpte vi 80 så det går fint enda. men kjøper 90-100 nå da.. greit at det varer en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 27. september 2009 Forfatter #126 Del Skrevet 27. september 2009 Enig i det. Nytt Janus kjøper vi i str 100, og Pierre Robert har vi kjøpt i str 3-4 år. Passer fint det, litt å vokse i, men det skal de jo ha. Det eneste jeg ikke liker å kjøpe altfor stort er luer, ytterdresser og sko. Hadde også 60 i Janus i begynnelsen, og det varte helt til han var rundt 8 måneder gammel. Elsker ull siden det er så tøyelig og mykt. Koster litt mer enn bomull, men varer mye lengre Idag har vi hatt en sånn fin dag. S har vært i perlehumør (som vanlig), og er raus med kos og klem. Det er så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. september 2009 #127 Del Skrevet 27. september 2009 Så deilig med en fin søndag Du minner meg på at vi nok må kjøpe inn litt ull til sjarmtrollet. Kjøpte en del til henne da hun var nyfødt, men så ble det liksom ikke kjøpt mer siden det var sommer, og nå har hun vokst fra det meste. Heldig vis har vi både bestemor og farmor som strikker, så det kommer litt fra den kanten også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 27. september 2009 Forfatter #128 Del Skrevet 27. september 2009 Fakse: Glemte å gi beskjed om at vi ikke kom. Svigermor kom på besøk, nemlig Ull må man ha, Obs kjører en del kampanjer på ull om høsten, 30 prosent på Janus sist uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. september 2009 #129 Del Skrevet 27. september 2009 Regna med det siden jeg ikke hørte noe mer. Vi får ta det en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #130 Del Skrevet 2. oktober 2009 Idag er jeg hjemme med febersyk gutt. Virker ikke som noe annet plager ham, og han er i finfin form. Det blir nok litt filmtitting på han idag, hører han sitter og roper på Postman Pat nå, så jeg må vel bare sette på en film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vi har visst kommet i tiss- og bæsjalderen nå. Han er fryktelig opptatt av det, men ikke sånn fnisete, han snakker om det i fullt alvor Og han er så søt når han står med store øyne og stolt forteller at han har bæsja på do Som han sa da han satt på toalettet i formiddag: "Æ bæsje stooooor bæsj" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. oktober 2009 #132 Del Skrevet 2. oktober 2009 Så utrolig herlig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. oktober 2009 #133 Del Skrevet 3. oktober 2009 Så flink han er til å snakke HEr går det bare i enkeltord enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #134 Del Skrevet 3. oktober 2009 Går mye i enkeltord her også, men han setter sammen både tre og fire ord nå. Det går mye i "æ vil ha ..." f.eks vann/melk/mat e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. oktober 2009 #135 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det har K sagt en stund også, men vanskelig å skjønne for andre enn oss "je ill a de" betyr "jeg vil ha den " :)MEn kommer mer og mer nå, han babler i vei da, men umulig å forstå - er veldig søt når han ser på oss alvorlig, sier lange uforståelige setninger og tydelig forventer et svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #136 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja, de er så skjønne da. Ingenting er som en liten gutt når han engasjert forteller noe veldig viktig på et språk kun foreldre med litt godvilje forstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 4. oktober 2009 #137 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det er de :rødme: Og så er det så søtt at man allerede merker dialekten deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #138 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ja Husker da den eldste niesen min såvidt hadde fylt året, det eneste hun kunne si var "mamma", men kun på tonefallet i det ene ordet hørte man at hun var født på østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #139 Del Skrevet 16. oktober 2009 Akk, jeg glemmer jo nesten dennne. Har vært hjemme alene de siste dagene, mannen er i utlandet. Han skulle kjøpe en Maclaren trille, men det ble visst for mye styr for ham Jaja. Gleder meg veldig til han kommer hjem i morgen i alle fall! Idag har jeg, mamma, guttungen, søsteren min og hennes barn spist middag ute sammen. Det endte som vanlig i en kjempediskusjon mellom meg og søsteren min om skolemedisin vs. alternativ medisin. Hun er fantatisk innen det siste feltet. Hun har en sykdom som gjør henne avhengig av medisiner daglig, og hun har prøvd å autoseponere dette og begynne med naturmedisin. Det endte naturligvis med koma og sykehusinnleggelse, men det var jo bare uflaks må vite. Man blir jo frisk som en fisk av all slags sykdom bare man til enhver tid kun spiser økologisk, kortreist mat. Det man finner i vanlig dagligvare er jo ren gift Og vann bør man helst ha lest et par bibelvers over først, slik at det får litt guddommelighet i seg. Er viktig med god energi i vannet. Nei, hver gang vi snakker sammen skjønner jeg hvorfor vi har så lite kontakt som vi har. Mer forskjellige mennesker skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. oktober 2009 #140 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hva er autoseponere? SKjønner godt du blir lei ja, mamma er også litt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå