Gå til innhold

Celica skal bli mamma til en liten jente :)

Celica

Anbefalte innlegg

Oi,oi! Høres ut som det nærmer seg fødsel snart!????

Alt bra med meg. Merker at det begynner å bli tyngere, men er ikke lei ennå :)

Ja, håper det skjer noe snart. Klarer såvidt å bevege meg uten at det gjør vondt da hun ligger med beina under/rundt ribbeinområdet :P

Alt blir tyngre jo større man blir. Man får bare nyte den siste tida- og sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye:) Virker så utrolig koselig å innrede barnerom! Gleder meg til det blir min tur:)

Takk :) Ja, det er en spennende tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Her går det fremover med stormskritt altså! :Nikke: Kjære tid, nå er det neimen ikke lenge til termin altså. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi! Her går det fremover med stormskritt altså! :Nikke: Kjære tid, nå er det neimen ikke lenge til termin altså. :klemmer:

Nei, idag er det bare en uke og to dager igjen til termin. Hadde vært greit om det skjedde noe i helga da, hehe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen til den gravide i disse sommerdager da? :)

Joda, formen er sånn noelunde grei. Har nettopp vært ute å gått meg en liten tur, bare for å få litt frisk luft. Er så lei av å vente på at ting skal skje nå. Det begynner å bli trangt i magen også- kjenner det veldig godt i ribbeina og når jeg skal bøye meg. Å bøye seg er et prosjekt for seg selv, og noe jeg helst unngår :P Men det verste er jo varmen- holder på å renne vekk, hehe. Så det skal bli KJEMPE deilig å komme tilbake til "normalt" igjen ;)

Hvordan står det til med deg da? Hatt en fin sommer til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det ikke noe her heller :fnise:

Etter dagen idag håper jeg snart babyene kan komme altså, det er jo grusomt varmt. I morgen er det meldt varmere vær enn i dag :sukk:

Merker du noe på kroppen eller er det like stille som her? hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går da fort, skal du se ;)

Har hatt det kjempedeilig fram til nå ja! Sinnsykt godt og varmt; er en skikkelig soltilbeder jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det ikke noe her heller :fnise:

Etter dagen idag håper jeg snart babyene kan komme altså, det er jo grusomt varmt. I morgen er det meldt varmere vær enn i dag :sukk:

Merker du noe på kroppen eller er det like stille som her? hehe..

Nei, her skjer det heller ikke noe. Går å venter i spenning hver natt å håper at det skal skje noe! Ja, idag har det vært forferdelig varmt. Jeg måtte til å med ta årets første dukkert. Hadde jo 27,5 grader her hvor vi bor. Stygt å si det, men jeg håper ikke det blir like fint vær i morgen. Det er nesten ikke levelig med en slik varme :fnise:

Jeg merker ikke så veldig mye på kroppen, nei. Har litt "mase-rier", så det vil vel bare si at det gjerne begynner å åpne seg litt. Ellers er det mye mindre spark osv. Begynner jo å bli så utrolig trangt inni der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går da fort, skal du se ;)

Har hatt det kjempedeilig fram til nå ja! Sinnsykt godt og varmt; er en skikkelig soltilbeder jeg :)

Hehe, ja, det var jeg også- før.. :gjeiper: Vet seriøst ikke hvor jeg skal gjøre av meg i varmen- men trøster meg med at det ikke er lenge igjen. Nå er jeg forøvrig våken pga det er altfor varmt på soverommet til at jeg klarer å sove. Har kjøpt meg vifte også, men den bråker så fælt at den vekker samboer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, her skjer det heller ikke noe. Går å venter i spenning hver natt å håper at det skal skje noe! Ja, idag har det vært forferdelig varmt. Jeg måtte til å med ta årets første dukkert. Hadde jo 27,5 grader her hvor vi bor. Stygt å si det, men jeg håper ikke det blir like fint vær i morgen. Det er nesten ikke levelig med en slik varme :fnise:

Jeg merker ikke så veldig mye på kroppen, nei. Har litt "mase-rier", så det vil vel bare si at det gjerne begynner å åpne seg litt. Ellers er det mye mindre spark osv. Begynner jo å bli så utrolig trangt inni der..

Ja, da er vi to :)

Tror dagen idag blir varmere enn i går, etter værmeldinga og temperaturen nå så kan det stemme! Her viser gradestokken 27 allerede. :sukk:

Idag synes jeg faktisk vi gravide har lov til å klage litt altså, spesielt vi som nå er på slutten og bare venter på at noe skal skje, en blir faktisk sliten av det også! Heldig du som har mase-rier, bedre enn ikkeno :ler:

Hadde noen kynnere i går, men neida, han har nok bestemt seg for å være der inne i ei uke, halvannen til han :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er vi to :)

Tror dagen idag blir varmere enn i går, etter værmeldinga og temperaturen nå så kan det stemme! Her viser gradestokken 27 allerede. :sukk:

Idag synes jeg faktisk vi gravide har lov til å klage litt altså, spesielt vi som nå er på slutten og bare venter på at noe skal skje, en blir faktisk sliten av det også! Heldig du som har mase-rier, bedre enn ikkeno :ler:

Hadde noen kynnere i går, men neida, han har nok bestemt seg for å være der inne i ei uke, halvannen til han :sjenert:

Det har faktisk gått greit idag. Vi har vært på båttur så da fikk jeg sole meg på båten- med litt vind, faktisk. :) Nå har jeg nettopp kommet hjem.. Ble ett lite bad på meg idag også. Det er utrolig godt å få kjøle seg ned litt i varmen.

Hehe, ja, jeg synes også vi har lov å klage litt. Iallefall vi som går høygravide på sommeren :P Ja, ser nok ut som hun blir her inne til termin hun også- om ikke lenger. Hadde jo håpet det skulle skje noe i helga nå, men neida- det ser ikke slik ut iallefall. Har jo prøvd alt som liksom kan "sette" igang fødsel. Sex, rydde og vaske, gå tur osv.. Men det stemmer nok veldig godt da folk sier at de kommer når de er klar, og ikke før.. Men det er da alltids lov å håpe :)

Hvordan er det om natta da? Får du sove noe eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har faktisk gått greit idag. Vi har vært på båttur så da fikk jeg sole meg på båten- med litt vind, faktisk. :) Nå har jeg nettopp kommet hjem.. Ble ett lite bad på meg idag også. Det er utrolig godt å få kjøle seg ned litt i varmen.

Hehe, ja, jeg synes også vi har lov å klage litt. Iallefall vi som går høygravide på sommeren :P Ja, ser nok ut som hun blir her inne til termin hun også- om ikke lenger. Hadde jo håpet det skulle skje noe i helga nå, men neida- det ser ikke slik ut iallefall. Har jo prøvd alt som liksom kan "sette" igang fødsel. Sex, rydde og vaske, gå tur osv.. Men det stemmer nok veldig godt da folk sier at de kommer når de er klar, og ikke før.. Men det er da alltids lov å håpe :)

Hvordan er det om natta da? Får du sove noe eller?

Båttur er deilig ja, ble en liten en her også fra klokka syv - ni :)

:ler: Ja, ser ut til at vi bare må smøre oss med tålmodighet, men det er neimen meg ikke lett. Jeg også tror på de nå som sier de kommer når de kommer, hehe! Idag har vi gått tur, herja med tantebarna og vært på båttur, så jeg hadde håpt noe skulle skje. Hadde noen lange harde kynnere i stad, men tror du det skjer noe mer du? Neeeida, han har bestemt seg han.. :sukk:

Det går igrunnen greit om natta her, tenker mer på om fødselen snart skal starte jeg, er nok derfor jeg ikke sover såå godt! Vi har det ikke fullt så varmt på soverommet som resten av leiligheten, det er inmari deilig!

Du da? Sliter du med nattesøvnen?

Det verste er jo at om en ikke sover så godt om natta, så får man heller ikke sove på dagen, da er det jo enda varmere:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Båttur er deilig ja, ble en liten en her også fra klokka syv - ni :)

:ler: Ja, ser ut til at vi bare må smøre oss med tålmodighet, men det er neimen meg ikke lett. Jeg også tror på de nå som sier de kommer når de kommer, hehe! Idag har vi gått tur, herja med tantebarna og vært på båttur, så jeg hadde håpt noe skulle skje. Hadde noen lange harde kynnere i stad, men tror du det skjer noe mer du? Neeeida, han har bestemt seg han.. :sukk:

Det går igrunnen greit om natta her, tenker mer på om fødselen snart skal starte jeg, er nok derfor jeg ikke sover såå godt! Vi har det ikke fullt så varmt på soverommet som resten av leiligheten, det er inmari deilig!

Du da? Sliter du med nattesøvnen?

Det verste er jo at om en ikke sover så godt om natta, så får man heller ikke sove på dagen, da er det jo enda varmere:ler:

Hehe, nei, det er ikke lett når en bare går å venter på at ting skal skje. Går jo rundt å tenker på det 24/7. Det er iallefall veldig vanskelig å legge fra seg disse tankene..

Ja, jeg sliter en del med søvnen. Det er for varmt, må ofte på do + jeg finner ingen god liggestilling. Og hver gang jeg endelig klarer å sovne skikkelig, nei, da ringer det noen eller noen sender melding. Så fra igår av har jeg begynt å ta mobilen på lydløs uten vibrering. Får se om det funker bedre i natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Er alt klappet og klart til når dere plutselig må dra på sykehuset nå da? :)

Håper natta går bedre når du får slått av lyd på mobilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Er alt klappet og klart til når dere plutselig må dra på sykehuset nå da? :)

Håper natta går bedre når du får slått av lyd på mobilen ;)

Hei på deg!

Nei, jeg har igrunnen ikke kommet så veldig langt med sykehusbagen enda, hehe. Er litt sløv på den fronten.. Men må vel ta meg sammen å gjøre noe med det snart. Har igjen å vaske noe klær, sengtøy og re opp barnesenga også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :)

Nå er det ikke lenge til det kommer en bebis :D

Sjekker innom så jeg får litt oppdateringer ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...