Gå til innhold

Celica skal bli mamma til en liten jente :)


Celica

Anbefalte innlegg

Om det er mye som må vekk ja :sjenert:

Jeg veier 85,5 nå, og vil gjerne ned til 75. Jeg er 1,65 høy men ahr ganske kraftig bygning så noe mindre enn 75 vil ikke være noe fint. Da er det jo fortsatt over 10 kilo igjen. Vi får oppmuntre hverandre litt :ler:

Har lest litt rundt, og jeg skal ikke slanke meg, vil ikke ta sjansen tilfelle jeg mister melka eller får mindre. Så det blir ingen kurer her i gården nei :sukk:

De måler på 6 ukers kontrollen, men ikke før pga at de ikke vil rette ut beina dems oftere enn nødvendig! Håper de gjør det på 6 ukern iallefall, har gleda meg så masse, hehe..

Ja, det er utrolig mye fokus på amming, og innimellom føler jeg det sees på som fyfy og ikke gjøre det. Samtidig så er det jo veldig mange som får mme. Av mine nærmeste venninner er det kun ei som ammer faktisk. De resterende 5 har gitt mme, hehe. Så lenge babyene får mat og har det godt ser jeg bare :)

Mat og kjærlighet..

Okei. Jeg veide 54 før fødsel så vil veldig gjerne ned til det jeg, hehe. Er også 1.65 høy :) Ja, vi må nesten oppmuntre hverandre litt. Nei, det er ikke lurt å slanke seg mens en ammer.. Jeg skal jo ikke "slanke" meg sånn sett, men gå på de pillene mens jeg trener. Det vil nok være med å hjelpe litt :)

Okei, her måler de ikke før 3 mndskontroll :( Jeg er også sinnsykt spent på hvor lang hun er, så jeg kan jo iallefall spørre dem om de kan måle henne.

Ja, ikke sant.. Det viktigste er at de får i seg mat og vokser!! :) Kjærlighet får hun nok av vil jeg tro, og matvett har hun også :D

Endret av Celica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Hvordan står det til her da?

Heihei!

Her står det bare bra til. Lille S vokser som bare det. Tenk, nå er hun snart 2 mnd allerede - tiden flyr jo avgårde!

Hvordan står det til med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig :)

Står til bare bra; har nettopp begynt på ny skole, så det blir en del arbeid og streving på grunn av det. Men dette går helt greit; synes det er godt å begynne med noe nytt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig :)

Står til bare bra; har nettopp begynt på ny skole, så det blir en del arbeid og streving på grunn av det. Men dette går helt greit; synes det er godt å begynne med noe nytt! :)

Det høres jo bra ut! Hva studerer du nå da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Ja, jøsses, her var det en god stund siden jeg hadde vært innom, hehe. Her står alt bare bra til. Hun vokser fortere enn noe annet. Synes tiden har gått altfor fort. Føler ikke hun er noen liten baby lenger. Savner tiden da hun sovnet på brystet mitt, det gjør hun ikke lenger. Klarer ikke å ligge i ro, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja, nå har hun jo rundet 3 mnd. Var å fikk vaksiner på onsdag. Det gikk fint når de ble tatt men når kvelden nærmet seg fikk hun feber og var våken en god del av natta. Er så utskjemt med at hun sover alt fra 8 til 11 timer hver natt jeg, så dette var uvanlig for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...