Gå til innhold

Siv Jensen advarer mot snikislamisering


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest arghhhh
Hentet fra aftenposten:

Jeg fryser på ryggen av at slike umennesker får økonomisk støtte..

Her har du en liten oppdatering fra 16 februar angående IRN sitt syn på homofili. Iran bruker heisekraner til å henge sine lovbrytere, blant annet praktiserende homofile. Islamsk Råd Norge ønsker fortsatt ikke å kommentere dette.

http://www.fritanke.no/NYHETER/2009/Homo-d...mentar_fra_IRN/

Husk at Iran er stedet hvor det så seint som i 1979 ble gjennomført en Islamistisk revolusjon som endte opp med at ayatollah Khomeini ble leder for en teokratisk stat. Dette er en sterkt nasjonalistisk og religiøst konservativ stat.

Khomeini var også personen som sa klart ifra når han kom til makten at kvinner skulle bære hijab. Mange mener at hijaben i den form den har blitt diskutert de siste måndene i Norge er et reslutat av Khomeini sine religiøse/politiske retningslinjer.

Iran er også staten som for noen dager siden tente et "Håp" i form av en satelitt.

- Et av de viktigste resultater av den islamske revolusjonen er Irans økende status. Landet spiller en avgjørende og innflytelsesrik rolle i alle globale spørsmål, sa Ahmadinejad til en feststemt forsamling i hovedstaden Teheran.

Om få år kan Iran bli i stand til å ramme ethvert punkt på kloden med atomraketter. Det ble tydelig illustrert da de nylig skjøt opp satellitten "Omid" eller "Håp". Resultatet er et farligere Iran.

http://www.aftenposten.no/fakta/innsikt/article2940365.ece

Men det virker som både IRN og Europas fatwaråd ser på Iran som en ledestjerne. IRN må få lov å mene å si hva de vil så lenge vi har ytringsfrihet, men vi må ikke stille oss ukritisk til deres uttalser slik vi heller ikke stiller oss ukritisk til Siv Jensen sine uttalelser.

IRN sammenligner nå Siv Jensen med nazister men det er ikke mer enn noen dager siden lederen for Europas fatwaråd gikk ut å sa at Nazistene var guds straff til jødene. IRN ville ikke fordømme denne uttalelsen før de hadde sjekket med Europas fatwaråd og etter noen dager gikk de ut med en forbeholdt fordømmelse (dette så jeg på som en kalkulert politisk ytring/fordømmelse for ikke sette seg selv i dårlig lys).

Jeg prøver forsatt å poengtere faren ved å støtte opp om verdier som er i kollisjon med utvikling, åpenhet og kompromiss i vårt moderne, demokratiske samfunn. Vi må ikke la våre ønsker om en bedre verden gi oss en form for mindreverdighetsfølelse når det gjelder våre egne verdier og livsstil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fiskefisk
Hvorfor stoppe der? Jeg ønsker ikke å betale for sosialklienter, narkomane, subsidier til bønder og samer heller....eller hva med handicappede og mongoer? Jeg har ikke noe ønske om å støtte denne typen freeloadere...

Nei, vel, så har ikke du det. Men jeg ønsker av egoistiske grunner å betale for handicappede og mongoer, fordi det alltid kommer til å være handicappede i samfunnet vårt, that's a given, og på den måten er det å tvinge fellesskapet til å være med på å betale en forsikring, pluss at vi reduserer mengden av elendighet rundt oss i hverdagen.

Det er en biologisk basis at vi søker det som er godt for oss selv, men noen av dere har lurt seg selv til å tro at hva du støtter politisk har med hvilke prinsipper du har forstått. Dette er en rasjonalisering, en unnskyldning, den ekte grunnen er med høy sannsynlighet noe annet, og noe mer kynisk. Vi er alle dyr.

Forskjellen på innvandrere og handicappede er at vi i teorien kan la være å ta inn folk fra landsbygda med sin steinalderkultur. Vi klarer ikke å kvitte oss med sykdom (selv om vi kan seleksjonere bort utviklingshemmede i mange tilfeller under svangerskapet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vel, så har ikke du det. Men jeg ønsker av egoistiske grunner å betale for handicappede og mongoer, fordi det alltid kommer til å være handicappede i samfunnet vårt, that's a given, og på den måten er det å tvinge fellesskapet til å være med på å betale en forsikring, pluss at vi reduserer mengden av elendighet rundt oss i hverdagen.

Det er ikke gitt at vi skal ha handicappede blant oss. Av egoistiske grunner ønsker jeg ikke å bruke penger på å holde dem kunstig i live.

Det er en biologisk basis at vi søker det som er godt for oss selv, men noen av dere har lurt seg selv til å tro at hva du støtter politisk har med hvilke prinsipper du har forstått. Dette er en rasjonalisering, en unnskyldning, den ekte grunnen er med høy sannsynlighet noe annet, og noe mer kynisk. Vi er alle dyr.

Du motsier det første avsnittet ditt. Dyr vil la sine svake/handicappede dø(eller drepe dem selv).

Forskjellen på innvandrere og handicappede er at vi i teorien kan la være å ta inn folk fra landsbygda med sin steinalderkultur. Vi klarer ikke å kvitte oss med sykdom (selv om vi kan seleksjonere bort utviklingshemmede i mange tilfeller under svangerskapet.)

I teorien er det intet problem å innføre eutanasi, fundamentert i flertallets ønske om å slippe byrden ved å dra på de svake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan lett bli ansett som reductio ad hitlerum hvis man trekker frem sammenligninger med mellomkrigstiden. En direkte sammenligning med Hitler og NSDAP er heller ikke korrekt da jeg aldri har fått en forståelse av at FrP ønsker å utrydde muslimer.

Det som derimot kan sammenlignes, er holdningene mot jøder før Hitler kom til makten, dvs. slutten av 20-tallet/begynnelsen på 30-tallet. Som jo også er mellomkrigstiden. Det betyr ikke at om FrP kom til makten med flertallsregjering så ville de utrydde muslimer. Det betyr at holdningen blant folket som lå til grunn for at NSDAP fikk makt begynner å vise seg her også - og det er skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig går de øvrige politikerne på Siv Jensen i stedet for å ta debatten. Redselen for å erkjenne at det finnes problemer overgås bare av redselen for å oppdage at det er Frp som sitter med de rette løsningene.

Politikerne har åpenbart satt seg inn i hvordan nettdiskusjoner fungerer. Livsfjerne altruister blottet for livserfaring spinner sine teorier i timesvis foran sine pc-skjermer plassert langt uti stønads-Norge. Så nå kaster politikerne seg ogsår på hitling-bølgen.

Imens islamifiseres mer og mer av Oslo øst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imens islamifiseres mer og mer av Oslo øst.

Har du vært på Oslos østkant?

Nå er Frp invitert til Malmø..som de selv beskriver som selve eksempelet på hvor ille det kan gå med disse muslimene(en oppfatning som åpenbart ikke deles av de som faktisk bor i Malmø).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig går de øvrige politikerne på Siv Jensen i stedet for å ta debatten. Redselen for å erkjenne at det finnes problemer overgås bare av redselen for å oppdage at det er Frp som sitter med de rette løsningene.

Hvem har bestemt at Siv Jensen skal få sette agenda for samfunnsdebatten her i landet?

Frp scorer billige retoriske poenger med sine utspill om innvandringspolitikken.

VIRKELIGE og mer komplekse problemstillinger som finanskrise etc uttaler de seg sjelden om - da de klokelig vet at billige og lite gjennomtenkte løsninger som "bruk oljefondet" for lengst er gjennomskuet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært på Oslos østkant?

Nå er Frp invitert til Malmø..som de selv beskriver som selve eksempelet på hvor ille det kan gå med disse muslimene(en oppfatning som åpenbart ikke deles av de som faktisk bor i Malmø).

Malmøittene er oppgitt over hvor ille Rosengård og ISLAMISERINGEN faktisk er. Jeg er ofte i Malmø, dette vet jeg. :-)

Det er faktisk en grunn til at Sverigedemokratenes oppslutning øker både i Malmø og i Gøteborg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskefisk
Det er ikke gitt at vi skal ha handicappede blant oss. Av egoistiske grunner ønsker jeg ikke å bruke penger på å holde dem kunstig i live.

Javel.

Du motsier det første avsnittet ditt. Dyr vil la sine svake/handicappede dø(eller drepe dem selv).

Nei.

I teorien er det intet problem å innføre eutanasi, fundamentert i flertallets ønske om å slippe byrden ved å dra på de svake.

Flertallet ønsker ikke dette. De frykter ringvirkningene det kan ha på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskefisk
Det betyr at holdningen blant folket som lå til grunn for at NSDAP fikk makt begynner å vise seg her også - og det er skremmende.

Jeg anser ingen av de som skriver her på forumet for å være besatt av nasjonalisme, selv om nordmenn kanskje generelt er i overkant kvalme i sin feiring av gruppetilhørighet, f.eks i form av ekle idretter med landslag.

Det fungerer nok allikevel litt sånn, at mange som ikke finner seg til rette i tåkepratet og bortforklaringene til rødgrønne nisser, blir veldig ekstreme i måten å være på, en slags motreaksjon, som kanskje ikke hadde vært der, om ikke de rødgrønne hadde vært så udifferensiert ukritiske til alle fasetter av innvandring.

Jeg er en loner, liker ikke religion, liker ikke nasjonalisme, liker ikke massesuggesjon, og liker ikke bestialske kulturer hvor en steiner kvinner og homofile. Er jeg da brun? Ifølge mange rødtasser, så vil jeg være det. Da er det ikke rart at mange kommer med en motreaksjon på at de føler seg utstøtt.

Det er så mye pissprat som kommer fra sånne fløtepus tullinger ala SV-lysbakken, at jeg blir kvalm. Det gjør det ikke noe mindre kvalmende at folk er så mottakelige for grumsete, kynisk manipulasjon som Frp driver med, men det blir mer forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmøittene er oppgitt over hvor ille Rosengård og ISLAMISERINGEN faktisk er. Jeg er ofte i Malmø, dette vet jeg. :-)

Det er faktisk en grunn til at Sverigedemokratenes oppslutning øker både i Malmø og i Gøteborg.

Det er din påstand..som står i kontrast til mange andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fiskefisk
Har du vært på Oslos østkant?

Vel, jeg er født og oppvokst her, du vet, haugenstua, gransdalen, furuset, det området. Gikk for lut og kaldt vann på skolen, og ble belønnet med bank midt under norsk-eksamen (!). Slik er det i det fuckings ghetto-landskapet som fins på østkanten. Wannabegangstas overalt, drittunger som har mindre muligheter enn vestkantunger til å komme seg opp og fram, en geografisk konsentrasjon av vanskeligerestilte. Som rødtassene kan gi faen i, bare de kan bo på oslo vest, og unnslippe demografien her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om nordmenn kanskje generelt er i overkant kvalme i sin feiring av gruppetilhørighet, f.eks i form av ekle idretter med landslag.

Det er påfallende at du da stadig tilskriver mennesker egenskaper i forhold til påstått gruppetilhørighet...ref "rødtasser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest fiskefisk
Nei, logikken din er krystallklar...

Det er ikke sikkert. Men du får sette opp premissene, og se hvilke premisser, hvilke utsagn som strider mot hverandre. Kranglefant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert. Men du får sette opp premissene, og se hvilke premisser, hvilke utsagn som strider mot hverandre. Kranglefant.

Følgende to utsagn;

Men jeg ønsker av egoistiske grunner å betale for handicappede og mongoer, fordi det alltid kommer til å være handicappede i samfunnet vårt

Dette er en rasjonalisering, en unnskyldning, den ekte grunnen er med høy sannsynlighet noe annet, og noe mer kynisk. Vi er alle dyr

Er vi per def "dyr" finnes det ingen logikk i å beholde handicappede i samfunnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fiskefisk
Følgende to utsagn;

Men jeg ønsker av egoistiske grunner å betale for handicappede og mongoer, fordi det alltid kommer til å være handicappede i samfunnet vårt

Dette er en rasjonalisering, en unnskyldning, den ekte grunnen er med høy sannsynlighet noe annet, og noe mer kynisk. Vi er alle dyr

Er vi per def "dyr" finnes det ingen logikk i å beholde handicappede i samfunnet...

Det er din påstand. Hvordan går du fra det at vi er "dyr" til å si at dyr ikke skal kunne beholde handicappede? Forskjellige dyr har forskjellig flokkmentalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...