Gå til innhold

Venter utålmodig på spire!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes tiden går så utrolig sakte for tiden, min så avslappete holdning til prøvingen er definitivt helt borte vekk. :sukk:

Vil bli :gravid: NÅ!! Noen som har en bøtte med tålmodighet til salgs kanskje? :fnise: Her er det nemlig helt tomt :dry:

Har no gått til innkjøp av en haug med EL tester, tenkte kanskje å begynne testingen i morgen allerede. Denne gang skal det kartlegges skikkelig - og det egget skal ikke slippe unna!! Her skal det både :humpe: og :sengekos:

Som om det er noe nytt vi skal begynne med denne mnd :fnise:

Til dere som er blitt gravid - legg igjen noe babystøv her inne da er dere snill. Tror det er det som skal til nemlig. :jepp:

Snakk om humørsykt innlegg, men det oppsummerer igrunn greit hvordan jeg er om dagen. Stakkars gubben sier bare jeg :sjenert:

Men ha en fin dag dere da :goodbye:

Skrevet

En bøtte med tålmodighet får du IKKE fra meg ihvertfall, her er den helt bunnskrapt. :fnise: Tror nok den utålmodigheten kommer snikende for alle prøvere, så velkommen i klubben! :ler:

:rope::duskedame: på eggene dine!

Skrevet

Innom med en :klem:. Har dessverre ikke noe tålmodighet å by på. :fnise:

Lykke til med eggjakten, håper det går deres vei denne måneden. :duskedame:

Ha en fin kveld! :)

Skrevet

Hei Ananan :)

Det ser ut som at det er få av oss som har tålmodighet til overs her :fnise:

Hadde du spurt meg for et år siden så skulle du gjerne ha fått. Hehe.

Et lass med EL-tester skal jeg også bestille meg nå.

Masse lykke til i denne PP! Heier på deg! :duskedame:

Skrevet

Tror kanskje ikke dette er rette stedet for tålmodighet nei :fnise:

Negativ el test i dag, regnet med det - litt tidlig ute.

Ha en fin dag dere. :goodbye:

Skrevet

Har verken tålmodighet eller babystøv å legge igjen her dessverre :( Men en :klemmer: har jeg ;)

Når regner du med at du har el da? Kjekt å begynne testingen tidlig ja, så ikke egget slipper unna ;)

Skrevet

Tålmodighet ja :sukk: Gi en lyd hvis du vet hvor det er å få tak i :jepp: *me need too*

:klemmer:

Skrevet
Har verken tålmodighet eller babystøv å legge igjen her dessverre :( Men en :klemmer: har jeg ;)

Når regner du med at du har el da? Kjekt å begynne testingen tidlig ja, så ikke egget slipper unna ;)

Takk for :klemmer: det hjelper det også ;) Regner med at el er i løpet av helgen en gang, så agendaen er klar : :sengekos::fnise:

Tålmodighet ja :sukk: Gi en lyd hvis du vet hvor det er å få tak i :jepp: *me need too*

:klemmer:

Skal gjøre det pusilus, det var jo noe de burde hatt på apoteket spør du meg :fnise:

God helg alle sammen :goodbye:

Skrevet
Her er støv, rull i vei! :strix:

God helg! :vinke:

Tusen takk Kirin, tenker dette gjør susen :jepp:

:pasha::pasha::pasha::pasha::pasha:

Skrevet
Takk for :klemmer: det hjelper det også ;) Regner med at el er i løpet av helgen en gang, så agendaen er klar : :sengekos::fnise:

Det er bra :) Da er det bare å :sengekos: på hver dag nå, så krysser jeg fingerne for at dette en mnd det klaffer for dere :klemmer:

Skrevet

:duskedame: støv :strix: støv :strix: støv :duskedame:

Håper dette kommer frem i tide !!!

God søndag :klemmer:

Skrevet

hei på deg.... hvor har du fått tak i eggløsningstestene henne? :) En ny prøver trenger litt tips på veien...

Kos deg med prøvinga.. det kunne jo vært verre ting vi måtte i

gjennom :sengekos:

Skrevet
:duskedame: støv :strix: støv :strix: støv :duskedame:

Håper dette kommer frem i tide !!!

God søndag :klemmer:

Tusen takk drømmer :pasha::pasha::pasha::pasha: håper også det kom i tide....

hei på deg.... hvor har du fått tak i eggløsningstestene henne? :) En ny prøver trenger litt tips på veien...

Kos deg med prøvinga.. det kunne jo vært verre ting vi måtte i

gjennom :sengekos:

Hei Aurelia, koselig med nytt besøk :jepp: Denne mnd har jeg kjøpt el tester på apoteket, men har tidligere kjøpt på http://www.billige-tester.no/

Lykke til med prøvingen - det kunne virkelig vært mye verre ja :lur:

Skrevet

Da har jeg fått positiv el test :jepp: så da må jeg hive meg over gubben når han kommer hjem fra jobb :fnise:

Denne mnd SKAL det klaffe!!! Med alt det babystøvet jeg har fått i det siste kan jeg bare ikke skjønne noe annet...

Tenk om det hadde blitt en liten januar spire :rødme: hadde ikke vært feil det liksom....

Skrevet

åhhh lykke til, Ananan! Kjekt å høre at du kaster deg fornøyd ut i oppgaven :kline: *krysser fingrene for deg*

Skrevet

Lykke til med :humpe: idag Ananan!!!

Så satser vi begge på en 01.2010 baby!!!

Skrevet

Så bra med postiv el test i dag da! Hiv deg over sambo og :sengekos: i vei, så blir det nok bra resultater skal du se ;)

Skrevet
åhhh lykke til, Ananan! Kjekt å høre at du kaster deg fornøyd ut i oppgaven :kline: *krysser fingrene for deg*

Lykke til med :humpe: idag Ananan!!!

Så satser vi begge på en 01.2010 baby!!!

Så bra med postiv el test i dag da! Hiv deg over sambo og :sengekos: i vei, så blir det nok bra resultater skal du se ;)

Det skal ikke stå på innsatsen hvertfall :fnise: Nå er det bare å krysse fingrene og vente i spenning..

Skrevet

I dag har det virkelig vært en god morgen, solen skinner fra knallblå himmel

:sol::sol::sol::sol::sol::sol::sol::sol:

Også har jeg fått lønnstillegg :hoppe::hoppe::hoppe:

For ikke å snakke om at det snart er helg igjen, langhelg :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...