Ananan Skrevet 22. april 2009 Forfatter #121 Skrevet 22. april 2009 Synes tiden går så utrolig sakte for tiden, min så avslappete holdning til prøvingen er definitivt helt borte vekk. Vil bli NÅ!! Noen som har en bøtte med tålmodighet til salgs kanskje? Her er det nemlig helt tomt Har no gått til innkjøp av en haug med EL tester, tenkte kanskje å begynne testingen i morgen allerede. Denne gang skal det kartlegges skikkelig - og det egget skal ikke slippe unna!! Her skal det både og Som om det er noe nytt vi skal begynne med denne mnd Til dere som er blitt gravid - legg igjen noe babystøv her inne da er dere snill. Tror det er det som skal til nemlig. Snakk om humørsykt innlegg, men det oppsummerer igrunn greit hvordan jeg er om dagen. Stakkars gubben sier bare jeg Men ha en fin dag dere da
^^Belle^^ Skrevet 22. april 2009 #122 Skrevet 22. april 2009 En bøtte med tålmodighet får du IKKE fra meg ihvertfall, her er den helt bunnskrapt. Tror nok den utålmodigheten kommer snikende for alle prøvere, så velkommen i klubben! på eggene dine!
Happy Feet Skrevet 22. april 2009 #123 Skrevet 22. april 2009 Innom med en . Har dessverre ikke noe tålmodighet å by på. Lykke til med eggjakten, håper det går deres vei denne måneden. Ha en fin kveld!
honning Skrevet 22. april 2009 #124 Skrevet 22. april 2009 Hei Ananan Det ser ut som at det er få av oss som har tålmodighet til overs her Hadde du spurt meg for et år siden så skulle du gjerne ha fått. Hehe. Et lass med EL-tester skal jeg også bestille meg nå. Masse lykke til i denne PP! Heier på deg!
Ananan Skrevet 23. april 2009 Forfatter #125 Skrevet 23. april 2009 Tror kanskje ikke dette er rette stedet for tålmodighet nei Negativ el test i dag, regnet med det - litt tidlig ute. Ha en fin dag dere.
Lucky? Skrevet 23. april 2009 #126 Skrevet 23. april 2009 Har verken tålmodighet eller babystøv å legge igjen her dessverre Men en har jeg Når regner du med at du har el da? Kjekt å begynne testingen tidlig ja, så ikke egget slipper unna
pusilus Skrevet 23. april 2009 #127 Skrevet 23. april 2009 Tålmodighet ja Gi en lyd hvis du vet hvor det er å få tak i *me need too*
Ananan Skrevet 24. april 2009 Forfatter #128 Skrevet 24. april 2009 Har verken tålmodighet eller babystøv å legge igjen her dessverre Men en har jeg Når regner du med at du har el da? Kjekt å begynne testingen tidlig ja, så ikke egget slipper unna Takk for det hjelper det også Regner med at el er i løpet av helgen en gang, så agendaen er klar : Tålmodighet ja Gi en lyd hvis du vet hvor det er å få tak i *me need too* Skal gjøre det pusilus, det var jo noe de burde hatt på apoteket spør du meg God helg alle sammen
Ananan Skrevet 24. april 2009 Forfatter #130 Skrevet 24. april 2009 Her er støv, rull i vei! God helg! Tusen takk Kirin, tenker dette gjør susen
Lucky? Skrevet 24. april 2009 #131 Skrevet 24. april 2009 Takk for det hjelper det også Regner med at el er i løpet av helgen en gang, så agendaen er klar : Det er bra Da er det bare å på hver dag nå, så krysser jeg fingerne for at dette en mnd det klaffer for dere
drømmer Skrevet 26. april 2009 #132 Skrevet 26. april 2009 støv støv støv Håper dette kommer frem i tide !!! God søndag
Pasjonsblomst Skrevet 26. april 2009 #133 Skrevet 26. april 2009 hei på deg.... hvor har du fått tak i eggløsningstestene henne? En ny prøver trenger litt tips på veien... Kos deg med prøvinga.. det kunne jo vært verre ting vi måtte i gjennom
Ananan Skrevet 26. april 2009 Forfatter #134 Skrevet 26. april 2009 støv støv støv Håper dette kommer frem i tide !!! God søndag Tusen takk drømmer håper også det kom i tide.... hei på deg.... hvor har du fått tak i eggløsningstestene henne? En ny prøver trenger litt tips på veien... Kos deg med prøvinga.. det kunne jo vært verre ting vi måtte i gjennom Hei Aurelia, koselig med nytt besøk Denne mnd har jeg kjøpt el tester på apoteket, men har tidligere kjøpt på http://www.billige-tester.no/ Lykke til med prøvingen - det kunne virkelig vært mye verre ja
Ananan Skrevet 27. april 2009 Forfatter #135 Skrevet 27. april 2009 Da har jeg fått positiv el test så da må jeg hive meg over gubben når han kommer hjem fra jobb Denne mnd SKAL det klaffe!!! Med alt det babystøvet jeg har fått i det siste kan jeg bare ikke skjønne noe annet... Tenk om det hadde blitt en liten januar spire :rødme: hadde ikke vært feil det liksom....
Pasjonsblomst Skrevet 27. april 2009 #136 Skrevet 27. april 2009 åhhh lykke til, Ananan! Kjekt å høre at du kaster deg fornøyd ut i oppgaven *krysser fingrene for deg*
LilleEkorn Skrevet 27. april 2009 #137 Skrevet 27. april 2009 Lykke til med idag Ananan!!! Så satser vi begge på en 01.2010 baby!!!
Lucky? Skrevet 27. april 2009 #138 Skrevet 27. april 2009 Så bra med postiv el test i dag da! Hiv deg over sambo og i vei, så blir det nok bra resultater skal du se
Ananan Skrevet 28. april 2009 Forfatter #139 Skrevet 28. april 2009 åhhh lykke til, Ananan! Kjekt å høre at du kaster deg fornøyd ut i oppgaven *krysser fingrene for deg* Lykke til med idag Ananan!!! Så satser vi begge på en 01.2010 baby!!! Så bra med postiv el test i dag da! Hiv deg over sambo og i vei, så blir det nok bra resultater skal du se Det skal ikke stå på innsatsen hvertfall Nå er det bare å krysse fingrene og vente i spenning..
Ananan Skrevet 28. april 2009 Forfatter #140 Skrevet 28. april 2009 I dag har det virkelig vært en god morgen, solen skinner fra knallblå himmel Også har jeg fått lønnstillegg For ikke å snakke om at det snart er helg igjen, langhelg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå