Gå til innhold

Venter utålmodig på spire!


Ananan

Anbefalte innlegg

Neimen uff... :troest: Så utrolig kjipt.. Men jammen bra du tok deg en tur til legen da, så du fant ut av det. Håper antibiotikaen gjør sitt så det går fort over og at syklusen blir stabil etter det. :Nikke:

En god :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.. ja det er virkelig auau :sad:

Kan det være det som har rotet litt med syklusen min tror dere? Jeg var jo en uke forsinket sist, og det har aldri skjedd før... :klø:

Lurer på om jeg får el denne mnd.. ???

Kan fort klusse med syklusen ja. Du får nok EL som vanlig, men kan hende den blir litt forsinket. Eller ikke. Ikke godt å si, men tror i hvert fall ikke den uteblir hvis du pleier å ha EL. :)

Håper du er kjapt i rute igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fort klusse med syklusen ja. Du får nok EL som vanlig, men kan hende den blir litt forsinket. Eller ikke. Ikke godt å si, men tror i hvert fall ikke den uteblir hvis du pleier å ha EL. :)

Håper du er kjapt i rute igjen. :)

Jeg testet positiv på el test i går :tommelsmil: så da ble det litt :humpe: så får vi håpe det holder, har vært så dårlig disse dagene at det var mer jobb enn fornøyelse :sjenert:

Men da ser det hvertfall ut som om syklusen min er i rute :jepp:

:vinke:

:vinke:

God helg og god bedring til deg! :goodbye:

Tusen takk - god helg til deg også :klemmer:

:vinke: Innom og ønsker deg en god helg!

:klemmer:

Takk takk, god helg til deg også :klem:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positiv på el test i går :tommelsmil: så da ble det litt :humpe: så får vi håpe det holder, har vært så dårlig disse dagene at det var mer jobb enn fornøyelse :sjenert:

Men da ser det hvertfall ut som om syklusen min er i rute :jepp:

:hoppe: for EL! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør som Kirin og :hoppe: for EL!

Huff, jeg vet hvordan det er når sex blir en plikt i stedet for en fornøyelse. :fnise: Det er mye vi gjør for disse spirene våre. Dere får bare :humpe: litt til, så klaffer det nok for dere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er EL kommet og godt og det er bare til å vente..... :filer:

Har vel egentlig ingen forventninger denne mnd pågrunn av betennelsen og sånt, men... et lite håp er det vel alltid - tror jeg må innrømme det :sjenert:

Nå håper jeg bare det fine været fortsetter, det er så utrolig deilig - lengter etter våren ja :enig:

Ha en fin dag dere - nå skal jeg ut å nyte den deilige solen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for EL som har kommet og gått! Krysser fingrene for dere og håper at betennelsen ikke har noen ting å si for fruktbarheten. :Nikke:

Du er ikke alene om å lengte etter våren.. Jeg tror aldri jeg har vært så klar for vår før! Denne vinteren har vært lang.. :sol:

Håper du har hatt en fin dag og kost deg ute i sola.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetiden er begynt ja. ;) Huff altså. :klemmer: Håper det var deilig med litt sol, her har det ikke vært snurt av den i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke sjenert lenger, hihi :duskedame:

Jammen godt jeg nøt solen i går, for i dag er det skikkelig høstvær :forvirra: grått og trist... men det er plussgrader om ikke annet - tenke positive tanker ! :Nikke:

Denne ventetiden er så uendelig lang og kjedelig... :murvegg: Tror jeg må finne meg en hobby... Noen som har noen forslag?

Ha en fin dag da ! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høstvær er aldri gøy. Men plussgrader er jo et pluss. :fnise: (Tørr humor? Jeg? )

Du kan jo begynne å brodere? Det er kjempelett og du trenger egentlig ingen kunnskaper om hvordan du skal gjøre det. :Nikke:

Ha en god onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høstvær er aldri gøy. Men plussgrader er jo et pluss. :fnise: (Tørr humor? Jeg? )

Du kan jo begynne å brodere? Det er kjempelett og du trenger egentlig ingen kunnskaper om hvordan du skal gjøre det. :Nikke:

Ha en god onsdag! :klem:

Hehe, tørr humor du? Nei det tror jeg ikke! :lol:

Brodere ja... kanskje det ja, hvor finner jeg noe bra nybegynner stæsj til det da? Gjerne et nettsted da jeg bor på landet!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her finner du mye fint. :Nikke: En venninne av meg har bestilt derfra, og hun var veldig fornøyd.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt mitt første broderi :happy: så får vi se hvordan det går, har ikke brodert siden barneskolen tror jeg :fnise: spent på resultatet ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nesten lyst til å bestille det babyteppet med bjørneunger på jeg...fantastisk søtt.. Får vel bare vente og se om 12 dager om det blir positiv test..da kan jeg bestille det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med nytt broderi! :hoppe: Kan vi få se bilde? :sjenert:

Jeg er også helt hekta på barnetepper, dåpsbroderier og generelt håndarbeid til små poder. Men siden jeg ikke har noen venner med baby enda, må jeg nok vente litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...