Gå til innhold

Venter utålmodig på spire!


Ananan

Anbefalte innlegg

Fikk nesten lyst til å bestille det babyteppet med bjørneunger på jeg...fantastisk søtt.. Får vel bare vente og se om 12 dager om det blir positiv test..da kan jeg bestille det :)

Ja er masse fint til de små, gleder meg til jeg kan gjøre det. :) Men greit å øve seg på noe annet først da ;) Kanskje jeg kan bestille om 8 dager ? :lur: lever i håpet!

Så gøy med nytt broderi! :hoppe: Kan vi få se bilde? :sjenert:

Jeg er også helt hekta på barnetepper, dåpsbroderier og generelt håndarbeid til små poder. Men siden jeg ikke har noen venner med baby enda, må jeg nok vente litt til.

Ja er spent på hvordan dette skal gå. Jeg finner ikke igjen det bildet jeg :rodme: men det var et bilde av en hund hvertfall. Håper jeg får det til.

Skal øve og bli flink til jeg kan bestille barne ting, gleder meg til det ja! :enig:

Holder du på med noe nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er spent på hvordan dette skal gå. Jeg finner ikke igjen det bildet jeg :rodme: men det var et bilde av en hund hvertfall. Håper jeg får det til.

Skal øve og bli flink til jeg kan bestille barne ting, gleder meg til det ja! :enig:

Holder du på med noe nå?

Det blir sikkert kjempefint! :kose: Bare husk å finne midten på mønsteret og på tøyet du skal sy på. Det visste ikke jeg da jeg skulle sy mitt første broderi, at det er fra midten man begynner. :klaske:

Akkurat nå holder jeg på med noe som virkelig er et mareritt. Det er gigantisk, stingene er bittesmå (halvparten av det de pleier å være) og det er kun i grått og svart. :dåne: Men det er utrolig nydelig da. Ligner litt på dette , men det er mye mer detaljert. Det kommer jo til å bli kjempefint når det er ferdig, men det blir nok ikke før om et par år. :fnise: Jeg trenger å ta noen pauser innimellom pga. de små stingene.

Edit: linken var jo bare til forsiden. Dersom du går inn på ''til veggen'' - ''bilder'' - s. 6 - det som heter ''skogbryn''.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert kjempefint! :kose: Bare husk å finne midten på mønsteret og på tøyet du skal sy på. Det visste ikke jeg da jeg skulle sy mitt første broderi, at det er fra midten man begynner. :klaske:

Akkurat nå holder jeg på med noe som virkelig er et mareritt. Det er gigantisk, stingene er bittesmå (halvparten av det de pleier å være) og det er kun i grått og svart. :dåne: Men det er utrolig nydelig da. Ligner litt på dette , men det er mye mer detaljert. Det kommer jo til å bli kjempefint når det er ferdig, men det blir nok ikke før om et par år. :fnise: Jeg trenger å ta noen pauser innimellom pga. de små stingene.

Edit: linken var jo bare til forsiden. Dersom du går inn på ''til veggen'' - ''bilder'' - s. 6 - det som heter ''skogbryn''.

Takk for tipset, hadde jeg nok aldri komt på av meg selv nei ;)

Det bildet var jo kjempefint :enig: kan forstå at du vil bruke litt tid på det der ja.. :fnise:

Innom og ser til :vinke:

:vinke: koselig med besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det fredag igjen :danse:

En uke til ikm, det er fryktelig lenge det... Tenker det blir en uke med mye frustrasjon og symptomjakt. Jeg er ganske så håpløs :sjenert:

Ha en fin helg dere :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: FREDAG :hoppe:

Ønsker deg en kjempefin helg :klemmer: ...også krysser vi fingrene for at dagene frem til IKM går fort!! 10 dager til jeg skal teste...herreguuuud det går såååå sakte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter innom og ønsker deg en god helg. :strix: Utrolig hvor tregt en uke kan gå når man vil at den skal rase avsted. Håper du finner mange symptomer under symptomjakten til uken. :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ikm uken her... 4 dager igjen!

Akkurat nå har jeg ingen tro på at det har klaffet, men kommer nok til å forandre litt på den et par hundre ganger i løpet av disse dagene :gjeiper:

Jeg lurer litt på om jeg kanskje har fått sopp :sjenert: Noen som har hatt det før? Hvordan vet man hva det er liksom? Kan ikke se noe, men klør/svir der nede. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ikm uken her... 4 dager igjen!

Akkurat nå har jeg ingen tro på at det har klaffet, men kommer nok til å forandre litt på den et par hundre ganger i løpet av disse dagene :gjeiper:

Jeg lurer litt på om jeg kanskje har fått sopp :sjenert: Noen som har hatt det før? Hvordan vet man hva det er liksom? Kan ikke se noe, men klør/svir der nede. :(

Mer sex enn vanlig kan gi en kløe, spesielt siden vi holder svømmerne ekstra godt inni oss :) Er hvertfal plaget med det noen PP'er. Men graviditet kan også gi kløe pga hormon endringer (vet ikke hvor tidlig)

Jeg bruker hvertfal vivag kapsler for å gjennoprette normal PH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer sex enn vanlig kan gi en kløe, spesielt siden vi holder svømmerne ekstra godt inni oss :) Er hvertfal plaget med det noen PP'er. Men graviditet kan også gi kløe pga hormon endringer (vet ikke hvor tidlig)

Jeg bruker hvertfal vivag kapsler for å gjennoprette normal PH.

Takk for svar Gossip. Nå har vi riktignok ikke hatt mye sex denne mnd da jeg har vært så dårlig. Og leste at det var ganske vanlig med en soppinfeksjon etter langvarige antibiotikakurer, er jo akkurat ferdig med en toukers kur. Tenker jeg tar turen på apoteket i dag og kjøper canesten, så håper jeg det gir seg. Grusomt å gå rundt sånn å klø hele tiden! :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til IKM, ingen symptomer foreløpig - litt øm i ene puppen kanskje :fnise: Har bestemt meg for å ikke teste før lørdag om da ikke mensen er kommet. Er så deprimerende å se de hvite testene hele tiden. Jeg har heller ingen tro på at det har klaffet denne mnd, da jeg har hatt betennelse og det har heller vært lite :humpe:

Ha en fin dag dere :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i morgen..... Har fremdeles ikke testet og er ganske stolt av det :) Tiden går jammen sakte når man venter på noe gitt! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, så flink du er! :klappe:

Helt utrolig hvor sakte tiden kan gå når man venter på noe, ja.. Håper du får en positiv overraskelse som belønning for ventingen! ;) Tanta får bare holde seg langt unna!

:popcorn::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta kom den, som forventet. Jeg er igrunn bare glad til at den kom til riktig tid denne gangen, så da håper jeg syklusen min er i rute igjen. Så da er det vel bare til å konstentrere seg om en ny pp, vi er faktisk kommet inn i pp12 nå! Et helt år er gått, hadde aldri drømt om det når vi satte i gang dette prosjektet men.... Krysser fingrene for at det blir vår tur snart!

Ønsker dere en fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, hei! Hilser på! :goodbye:

:kose: Så kjedelig at tanta kom på besøk denne mnd. også! :nei: Upopulær hun derre tanta!

Da har jeg bestilt mitt første broderi :happy: så får vi se hvordan det går, har ikke brodert siden barneskolen tror jeg :fnise: spent på resultatet ja....

Jeg har lyst å bestille meg bunad å brodere selv, men jeg har heller ikke brodert siden barneskolen! Spendt på om det går, men har sååå lyst på egen brodert bunad!

Lykke til med begge prosjektene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

:klemmer:

Hei, hei! Hilser på! :goodbye:

:kose: Så kjedelig at tanta kom på besøk denne mnd. også! :nei: Upopulær hun derre tanta!

Jeg har lyst å bestille meg bunad å brodere selv, men jeg har heller ikke brodert siden barneskolen! Spendt på om det går, men har sååå lyst på egen brodert bunad!

Lykke til med begge prosjektene!

Hei :goodbye:

Så hyggelig at du stakk innom da :) Ja hun forstår virkelig ikke at hun ikke er ønsket den tanta :nei:

Broderingen har jeg nå såvidt begynt på, tror nok dette kommer til å ta tid ja. Har ikke helt tålmodigheten som trengs tror jeg :gjeiper: Men gjør no et forsøk hvertfall, så får det bli som det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og :kjefte: og :sinna: på mensen. Hvorfor skal det ikke gå for noen av oss langtidsprøvere da? *sukk*

Håper du får en fin mandag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...