Gå til innhold

Venter utålmodig på spire!


Ananan

Anbefalte innlegg

Hallo Ananan :klemmer:

Godt den dumme tanta har dratt sin vei for denne gang, og krysser fingrene for at det er leeenge til hun kommer tilbake!!

Helt enig..jeg vil heller ikke ha mer snø nå... Jobber i Oslo, og er livredd for å bli truffet av takras om dagen.. eller bli spiddet av svære istapper.. Gleder emg til sommer og sol jeg!!! :sol: Og det sies jo at man blir mer fruktbar når det er sol og varmt :Nikke:

Jeg har også godt til anskaffelse av grapefruktjuice, og det smaker ikke akkurat nydelig nei..men men..skal nok bli vant til det!

Ha en super dag :hoppe:

Hei LilleEkorn :)

Ja herre de der istappene er jo livsfarlig !! Ja tenk når den herlige våren/sommeren kommer :enig: det skal bli deilig det. sukk...

En super dag ønskes deg også :D

Uuuugh, grapefrukt... Er ikke noen stor fan jeg heller. Har en venninne som bruker å putte grapefrukt i fruktsalaten! Da må jeg pirke... :sjenert: Har ikke hevet meg på denne bølgen så langt. Har det egentlig så stor effekt da, lurer jeg... :)

God trening i dag da! :) Hva er det du bruker å trene?

Vet ikke så mye om den grapefrukt greiene jeg.... har ikke satt meg så mye inn i det akkurat :blush:

Det er mest løping det går i, bor på landet og langt vekke fra treningstudio så det er ikke så mye alternativer her... Gikk til innkjøp av en sånn aerobic dvd, men det er liksom ikke det samme og stå her og hoppe rundt for meg selv.... :filer:

Hva er det du trener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mest løping det går i, bor på landet og langt vekke fra treningstudio så det er ikke så mye alternativer her... Gikk til innkjøp av en sånn aerobic dvd, men det er liksom ikke det samme og stå her og hoppe rundt for meg selv.... :filer:

Hva er det du trener?

Haha, jeg har også prøvd video, men det føltes bare helt merkelig å drive på sånn for seg selv på stuegulvet... :kaklehone: Jeg har treningsstudio i nærheten, så jeg går helst dit da. Liker å løpe litt også, men helst når det er litt varmere i været... :fryser: Du er barsk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også gått til innkjøp av grapefruktjuice :P Blir litt påvirket, og har skjønt det er en hit her på KG ! Er verdt et forsøk da... selv om jeg må si det ikke smakte noe særlig... :overrasket:

Ellers driver jeg og ber til høyere makter om at det skal slutte å snø!! Det er nok nå!! :sur: Kommer jo til å ha snø til sankthans om det ikke gir seg nå! :snurt: rimelig oppgitt!

Nok snø ja! :kjefte: Er ikke plass til mer nå!

Jeg har også godt til anskaffelse av grapefruktjuice, og det smaker ikke akkurat nydelig nei..men men..skal nok bli vant til det!

Ha ha! Rene grapefruktjuicebølgen på KG! :ler: Nesten så det begynner å likne på vitenskapelig testing med et bredt spekter av deltakelse. Resultatet av testingen kommer om en måneds tid. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en bok fyllt med grapefruktjuice :fnise: Nå tror jeg snart Tine må begynne å produsere mer juice :ler:

Gratulerer med dagbok :)Her blir det spennende å følge med fremover :hoppe:

Har du vært i kontakt med legen ang prøvingen?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREDAG FREDAG FREDAG!! Denne uken har gått så fort.... men det er jo ikke dumt. ;)

I dag er det bursdagsbesøk hos en kusine, gleder meg til å spise kake :arwen:

Tenkte å ta med meg bikkjen på ski i helgen, det har vi ikke gjort før så kan bli spennende å se hvordan det går! :hund:

Uansett skal bli herlig med helg, gleder meg til å sove lenge - er så trøtt om dagen at det er helt grusomt :sleeping: Men kanskje grapefrukten hjelper på det også etterhvert ? :fnise: Jeg har troen!

Ha en fin dag dere ! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en bok fyllt med grapefruktjuice :fnise: Nå tror jeg snart Tine må begynne å produsere mer juice :ler:

Gratulerer med dagbok :)Her blir det spennende å følge med fremover :hoppe:

Har du vært i kontakt med legen ang prøvingen?

:klemmer:

Hei Lucky.

Takk takk, så koselig at du stikker innom :)

Ja den grapefruktjuicen har jammen blitt en suksess her inne :fnise: så gjenstår det bare å se om det har hatt noen effekt. Hadde jo ikke gjort noe det! ;)

Jeg har ikke vært hos legen nei, enda... Vi vet jo vi kan bli gravid og jeg har hatt en veldig stabil syklus ( helt til nå?) Men blir det ingen spire denne gangen heller, da hadde jeg tenkt å gå til legen og høre om det er noe de kan hjelpe med. Da er det 1 år siden vi begynte å prøve.... :murvegg: hadde aldri tenkt på at det skulle ta så lang tid... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lucky.

Takk takk, så koselig at du stikker innom :)

Ja den grapefruktjuicen har jammen blitt en suksess her inne :fnise: så gjenstår det bare å se om det har hatt noen effekt. Hadde jo ikke gjort noe det! ;)

Jeg har ikke vært hos legen nei, enda... Vi vet jo vi kan bli gravid og jeg har hatt en veldig stabil syklus ( helt til nå?) Men blir det ingen spire denne gangen heller, da hadde jeg tenkt å gå til legen og høre om det er noe de kan hjelpe med. Da er det 1 år siden vi begynte å prøve.... :murvegg: hadde aldri tenkt på at det skulle ta så lang tid... :(

Ja blir spennende å se om juicen virker :lur:

Hadde heller aldri trodd det skulle ta så lang tid å bli gravid. Har snart prøvd i to år vi da :(

Du er jo heldig som har stabil syklus da, vet du om du har el hver syklus eller?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært hos legen nei, enda... Vi vet jo vi kan bli gravid og jeg har hatt en veldig stabil syklus ( helt til nå?) Men blir det ingen spire denne gangen heller, da hadde jeg tenkt å gå til legen og høre om det er noe de kan hjelpe med. Da er det 1 år siden vi begynte å prøve.... :murvegg: hadde aldri tenkt på at det skulle ta så lang tid... :(

Vi håper og tror vel alle at det skal gå rimelig greit når vi først setter i gang, men det er virkelig ikke bare bare når det går opp for en at det ikke er så selvsagt. :klem:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir spennende å se om juicen virker :lur:

Hadde heller aldri trodd det skulle ta så lang tid å bli gravid. Har snart prøvd i to år vi da :(

Du er jo heldig som har stabil syklus da, vet du om du har el hver syklus eller?

:klemmer:

Kjedelig at det skal ta sååå lang tid før det klaffer :sukk:

Ja har vært heldig med stabil syklus, men jeg begynner å lure på om det har skjedd noe etter SA'en... den har nemlig ikke vært stabil etter det... og det var jo i begynnelsen av November, så begynner bli en stund siden. :cry: Er neimen ikke sikker på hva som skjer jeg....

Vi håper og tror vel alle at det skal gå rimelig greit når vi først setter i gang, men det er virkelig ikke bare bare når det går opp for en at det ikke er så selvsagt. :klem:

Nei det skulle desverre ikke være bare bare nei.... :sad: Men en dag må det jo være vår tur også vel... :unsure:

Ha en fortsatt fiiin helg dere! :goodbye:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det skal ta sååå lang tid før det klaffer :sukk:

Ja har vært heldig med stabil syklus, men jeg begynner å lure på om det har skjedd noe etter SA'en... den har nemlig ikke vært stabil etter det... og det var jo i begynnelsen av November, så begynner bli en stund siden. :cry: Er neimen ikke sikker på hva som skjer jeg....

:klemmer:

Det er jo kjedelig da :( Kroppen blir jo ofte litt fuckt etter en abort, men pleier vel å komme til hektene igjen ganske raskt...er jo en stund siden novembe også da :( Kroppen er ikke lett å skjønner seg på nei :kjefte: Gikk over åtte uker før jeg fikk igjen mensen etter ma'en....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke mye muligheter, er det ikke det det heter. ! Urk... Jeg er definitivt ikke noe fan av mandager... :tristbla:

Skal til legen i morgen, har så mye magesmerter for tiden. Har hatt det igrunn siden jeg hadde SA. Begynner å bli litt redd for at det har skjedd noe under utskrapningen... noe er det hvertfall som ikke stemmer. :klø: Håper bare de finner ut av det, hva det nå enn er.

Nå har vi jo snart prøvd i et år også, så skal høre litt om det også... Er spent på om de setter i gang noe eller om jeg får beskjed om å komme tilbake i April...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da har jeg vært hos legen og det viser seg at jeg har betennelse på eggstokkene. :trist: Mest sannsynlig har jeg fått det etter utskrapningen i november...så har hatt det leeeenge...! Har fått antibiotika så det burde ta det.. men ikke nødvendigvis. Blir isåfall henvist til gyn. om ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier :vinke: !

Så utrolig kjipt med betennelse da. Krysser fingrene for at antibiotikaen tar knekken på den. :Nikke:

God onsdag til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Betennelse på eggstokkene, huff da! Det hørtes ikke noe særlig ut... Men antibiotikaen tar nok knekken på det! :klem: Bra at du fikk greie på det nå da, og ikke senere. Håper det går bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggstokkbetennelse har jeg hatt, og du har all min medfølelse! :kose:

Verste jeg har vært med på, besvimte faktisk av smerte på et (ubeleilig) tidspunkt. :roll:

Håper det bedrer seg fort fort fort! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier :vinke: !

Så utrolig kjipt med betennelse da. Krysser fingrene for at antibiotikaen tar knekken på den. :Nikke:

God onsdag til deg! :klemmer:

Takk Belle :) Ja det var virkelig kjipt...

Huff da :troest: og :klemmer: til deg!

Krysser fingrene for at antibiotikaen virkelig dreper den dumme betennelsen!!

Hjelper med litt trøst :) Takk

Betennelse på eggstokkene, huff da! Det hørtes ikke noe særlig ut... Men antibiotikaen tar nok knekken på det! :klem: Bra at du fikk greie på det nå da, og ikke senere. Håper det går bra med deg!

Jeg har hatt det lenge nok nå ja... godt jeg gikk til legen. Krysser fingrene for at antibiotikaen tar knekken på det ja.

Eggstokkbetennelse har jeg hatt, og du har all min medfølelse! :kose:

Verste jeg har vært med på, besvimte faktisk av smerte på et (ubeleilig) tidspunkt. :roll:

Håper det bedrer seg fort fort fort! :klemmer:

Uff.. ja det er virkelig auau :sad:

Kan det være det som har rotet litt med syklusen min tror dere? Jeg var jo en uke forsinket sist, og det har aldri skjedd før... :klø:

Lurer på om jeg får el denne mnd.. ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...