Gå til innhold

Venter utålmodig på spire!


Ananan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi kommet til en dag over ikm, ingen mens :lete: - men tok en test og den var såklart negativ. Hva er det med at min alltid så stabile syklus plutselig skal begynne å tulle seg nå da!!??!! :sur: Helt greit at jeg ikke er gravid men da kan no i det minste den dritttanta komme når den skal :kjempesinna:

Uff nå ble jeg frustrert altså.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: litt på trege :kosteskaft:

Kan i det minste hålle tida når hun kommer på besøk :Nikke:

:klem:

Ja sant - har ikke sett makan til frekkhet :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Innom og oppdaterer meg etter ferien.

:troest: Drittmensen! :sinna: Krysser fingrene for en 2010-baby heller da. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: på tanta og sender deg masse :klemmer: Så satser vi på at vi straks kan sette igang å lage 2010-babyer :strix:

Takk lille ekorn, nå har vi kjeftet så mye at hvis den kommer tilbake neste mnd nå så eier den rett og slett ingen skam. :fnise:

:vinke: Innom og oppdaterer meg etter ferien.

:troest: Drittmensen! :sinna: Krysser fingrene for en 2010-baby heller da. :Nikke:

Ikke mye som har skjedd her gitt. Samme om og om igjen hver mnd :sukk:

Men nå skal jakten på 2010 bebis begynne, og jeg er ved ganske godt mot om dagen - nå SKAL det bli spire i magen snart. Dermed basta!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mnd tenkte jeg å kjøpe "ordentlige" el-tester på apoteket. Har tidligere brukt billigtester, og syns egentlig de har funket bra - men for å være på den sikre siden tenkte jeg å prøve en annen type. Synes det er så merkelig at det skal ta så lang tid å bli gravid siden jeg har en normalt stabil syklus og el hver mnd. :murvegg: Nei det må være noe gale et sted... og nå skal jeg til bunns i problemet!

Begynner altså med el-tester fra apoteket - er det ingen spire der i mai mnd så er det strake veien til gyn for en sjekk.

Jeg har vært rimelig avslappet (les apatisk) ang hele prøveprosjektet i det siste - men nå synes jeg det begynner å bli litt bekymringsfullt her.

Phu.. jammen er det mye opp og ned i humøret her - skulle så gjerne hatt litt mer opp da men. Desto gladere skal jeg bli den dagen spiren sitter i 9mnd. Det skal bli fint :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt igjen de tankene der Ananan, sender deg en god :klem:

Jeg begynner med temping denne mnd jeg, for å bli bedre kjent med syklusen min. Må bare vente på at termometeret kommer fra danmark...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Håper du finner ut av ting og tang med apotektester! Er ikke alltid like lett dette her.. :sukk:

De tankene kjenner jeg utrolig mye til, de svirrer jo i hodet på meg hele tiden. :sjenert: Men vi skal nok få det til til slutt Ananan! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker clear blue digital el test jeg, kjøper de på billigtester for det er billigere der :)

Skjønner godt at du begynner å bli utålmodig nå ja. Har du snakket med fastlegen din? Min fastlegen sendte meg til videre utredning når det var gått ett år. Tar ofte tid å bli videresendt og å få time hos en spesialist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser på 2010 baby begge to da! :) Bare tenk så kjedelig om man hadde fått babyen rett før jul! Mye mer kos å kunne slappe av før jul, også få etterpå! *fyller på positivtet!!* I min erfaring er det en laaaang vei fra time hos fastlege til evt. IVF, så når det har gått ett år er det bare å sette i sving! Alle sier det er bra vi kom "så tidlig" (etter litt over ett år), og at det er en fordel at jeg er "så ung" (snart 27..). :duskedame: for nyttårsbarn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg pratet med legen min om det når jeg var der sist, da hadde jeg jo betennelse i eggstokkene. Hun mente det kanskje hadde hatt en innvirkning, og at jeg burde gi det et par mnd til etter jeg ble kvitt det før jeg eventuelt kunne begynne med noe utredning. Dette var vel i slutten av februar, så gir det en mnd til. Har det ikke skjedd noe da, bestiller jeg legetime. Vi har jo prøvd i over et år nå.

Håper virkelig at jeg slipper det.... :sukk:

Og ja det er egentlig litt godt å ikke skulle ha termin midt i julestria :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, lenge siden sist! Du var såå superpositiv sist jeg var her inne, men skjønner godt at humøret går litt opp og ned. Det har det jammen gjordt hos meg også... :klem: Takk for koselig hilsen i boka mi! :) Krysser fingrene for dere denne mnd og håper eggstokkene ikke skaper trøbbel... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Huff, håper eggstokkene dine har det litt bedre nå! :kose: Og enig med Mayami at det kan ta lang tid fra henvisning fra fastlege til time hos spesialist og videre til en evt. IVF. For meg tok det et halvt år nesten for å få time, da vi er laveste prioritet siden vi er så unge. :kjefte:

Ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...