Gå til innhold

Venter utålmodig på spire!


Ananan

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. :)

Jeg er da helt ny her på forumet. Har vært prøver en stund men nå føler jeg et veldig behov for å få ut alle tankene som svirrer rundt oppi hodet! Og det er ikke få. ;)

Litt om meg: jeg er 27 år, har verdens beste samboer og vi prøver nå på vårt første barn.

Vi begynte prøvingen i april i fjor, etter 4 mnd ble vi faktisk gravid og gleden var stor. Men mistet desverre i uke 10. Hadde en del komplikasjoner i ettertid og føler først nå 3mnd etter at vi er skikkelig igang med prøvingen igjen - både mentalt og fysisk.

Jeg lurer faktisk litt på om jeg er gravid igjen nå ;) Jeg forventet mensen 6 februar, altså for 6 dager siden. Den er ikke dukket opp, men jeg tester bare negativt på alle tester.

Jeg har en del symptomer men den kroppen vår er flink til å innbille seg ting så jeg tør ikke håpe for mye!

Så her er jeg altså og svever ute i intet, jeg begynner å finne det ganske så frustrerende etterhvert å ikke vite noenting om hva som skjer. Men det er vel bare til å ta tiden til hjelp.

Også må jeg benytte sjansen til å ønske alle dere andre her inne masse lykke til med prøvingen, håper det blir 09 baby på oss alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og sier :goodbye: !

Så spennende da, at du kanskje er gravid, og hopper rett inn på gravid-dagbøkene etter et par innlegg! :skya:

Jeg vet akkurat hvordan det er å være på symptomjakt, og det kan være utrolig frustrerende å være veldig kvalm å tro du er gravid, men så er det bare kroppen som spiller deg et puss. :fnise: Jeg krysser ihvertfall fingrene for deg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg og velkommen hit! :vinke:

Så moro at du kanskje kan være gravid allerede! :hoppe:

Blir spennende å følge deg framover.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjempekoselig at dere kikker innom :)

I dag er det virkelig fredag den 13, mensen kom! 7 dager for sent. Så utrolig deprimerende! Håpet så veldig at det skulle være min tur denne gang. Nå går jeg altså inn i 11pp, det er nesten et år det. Har nesten lyst til å gi opp hele prosjektet, det sliter veldig på meg. Og det å fortelle samboer at det ikke var noe likevel, det å se skuffelsen i ansiktet hans, uff, det skjærer i hjertet. Hvorfor skal dette være så forbaska vanskelig da??? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjempekoselig at dere kikker innom :)

I dag er det virkelig fredag den 13, mensen kom! 7 dager for sent. Så utrolig deprimerende! Håpet så veldig at det skulle være min tur denne gang. Nå går jeg altså inn i 11pp, det er nesten et år det. Har nesten lyst til å gi opp hele prosjektet, det sliter veldig på meg. Og det å fortelle samboer at det ikke var noe likevel, det å se skuffelsen i ansiktet hans, uff, det skjærer i hjertet. Hvorfor skal dette være så forbaska vanskelig da??? :tristbla:

:kjefte: litt på mensen for deg! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg. :vinke:

Kjedelig med TR, og særlig når hun kommer så sent. :kjefte:

Heier på deg fremover, håper tiden her inne blir kort. :duskedame:

Takker Kirin :)

Nå er dagen TR kom over, det er definitvt den verste dagen i hele mnd. Jeg kan nå legge skuffelsen litt bak meg og håpe på at det klaffer neste gang.

Om ikke syklusen min er blitt helt ute å kjøre regner jeg med at jeg har EL ca 27 februar og IKM ca 13 mars. Så da er det bare å krysse fingrene. EL testene ligger her klar til bruk, så vi skal hvertfall ikke bomme på den!

Så bare til å vente til TR er over så vi kan komme i gang.

Nå skal meg og min kjære ut på skitur med bikkjene, det skal bli deilig. Er så fantastisk vær ute :)

Også skal vi tilbringe kvelden hjemme med deilig middag og en flaske god rødvin!

Ønsker dere en fortsatt strålende helg! :)

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at TR kom. :troest: Krysser fingrene for full klaff neste gang!

Høres ut som du har en fin helg. Skitur i det flotte været i dag må ha vært fantastisk. En utrolig nydelig vinterdag. :Nikke:

Ha en fortsatt fin helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en fantastisk helg sammen med min kjære :) Håper neste helg blir like bra.

Nå ser det ut til at TR er på vei vekk så da er det klart for ny runde med masse :sengekos:

Forresten noen som kan si meg hvordan jeg får link til dagboken min nederst her på signaturen min? Ser dere andre har det, men klarer ikke finne ut av det jeg :unsure:

Har dere ellers noen bra tips til en nybegynner her inne mottas det med stor takk :)

Ha en fortsatt fin dag jenter! Bare 4 dager til helg, hihi... :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med kommende PP da!

Prøver meg på en forklaring på det med signatur:

- Gå inn på dagboka di og kopier ut adressen dit fra adressefeltet øverst i nettleseren (trykk ctrl+c )

- Gå inn på endre min signatur og trykk på den knappen som heter "legg til link" (det er femte knapp fra venstre)

- Lim inn adressen til dagboka di (trykk ctrl+v) i feltet som kommer opp. Trykk ok.

- I neste felt som kommer opp skriver du inn det du vil skal stå der linken er (navnet på dagboka di f.eks)

- Trykk på oppdater signatur, og så skulle det være i boks! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se der ja, så fin dagbok-link du har fått deg :klappe:

Hyggelig å lese at du har hatt en så fantastisk helg! Helger er digg. Jeg :hjerte: helger.

Ha en fin uke, nå er det snart bare tre dager til helg. ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Ananan :vinke:

Tenkte jeg skulle legge igjen et spor her inne :)

Prøver her også, straks PP6.. :kjefte: på dumme dumme tante rød!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei Ananan :vinke:

Tenkte jeg skulle legge igjen et spor her inne :)

Prøver her også, straks PP6.. :kjefte: på dumme dumme tante rød!!

Hei LilleEkorn :) Så koselig at du stikker innom!

Ja den forbaska tanta altså :kjempesinna: Vi liker den IKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag allerede, snart helg igjen jo! :biggrin: Det liker vi.

Og tanta har dratt sin vei for denne gang, da satser jeg på at det er hvertfall 9 mnd til jeg ser noe til den neste gang. Er lov å håpe!

Har også gått til innkjøp av grapefruktjuice :P Blir litt påvirket, og har skjønt det er en hit her på KG ! Er verdt et forsøk da... selv om jeg må si det ikke smakte noe særlig... :overrasket:

Ellers driver jeg og ber til høyere makter om at det skal slutte å snø!! Det er nok nå!! :sur: Kommer jo til å ha snø til sankthans om det ikke gir seg nå! :snurt: rimelig oppgitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Ananan :klemmer:

Godt den dumme tanta har dratt sin vei for denne gang, og krysser fingrene for at det er leeenge til hun kommer tilbake!!

Helt enig..jeg vil heller ikke ha mer snø nå... Jobber i Oslo, og er livredd for å bli truffet av takras om dagen.. eller bli spiddet av svære istapper.. Gleder emg til sommer og sol jeg!!! :sol: Og det sies jo at man blir mer fruktbar når det er sol og varmt :Nikke:

Jeg har også godt til anskaffelse av grapefruktjuice, og det smaker ikke akkurat nydelig nei..men men..skal nok bli vant til det!

Ha en super dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også gått til innkjøp av grapefruktjuice :P Blir litt påvirket, og har skjønt det er en hit her på KG ! Er verdt et forsøk da... selv om jeg må si det ikke smakte noe særlig... :overrasket:

Uuuugh, grapefrukt... Er ikke noen stor fan jeg heller. Har en venninne som bruker å putte grapefrukt i fruktsalaten! Da må jeg pirke... :sjenert: Har ikke hevet meg på denne bølgen så langt. Har det egentlig så stor effekt da, lurer jeg... :)

God trening i dag da! :) Hva er det du bruker å trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...