Gå til innhold

Venter utålmodig på spire!


Ananan

Anbefalte innlegg

Innom og :kjefte: og :sinna: på mensen. Hvorfor skal det ikke gå for noen av oss langtidsprøvere da? *sukk*

Håper du får en fin mandag! :kose:

Tusen takk Belle. :klem:

Det skulle ikke være noe lett dette her nei :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den dumme tanta kom til deg også ja :( Vi ville jo ikke ha besøk av henne nå :kjefte: Vi får krysse fingerne for at vi får verdens beste julegave i stedet vi da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada hun kom nok her også :sur: skjønner virkelig ikke at hun ikke er ønsket!

Men jeg gir ikke opp håpet, kanskje det er verdens beste julegave på gang snart? Jeg er uansett veldig avslappet til hele prøveprosjektet for tiden. Det er veldig deilig, nyter tiden jeg har nå sammen med samboer. Det er jo deilig og bare være to også da, jeg vet at spiren sitter når tiden er inne.

Ha en fin dag folkens :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å være positiv. :kose: Og avslappet! :Nikke:

Krysser fingrene for at du heller får en liten julegave da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en liten KG pause jeg, litt lettere å ikke tenke prøving når man ikke er her inne å leser om det stadig vekk.

Føler meg overraskende avslappet for tiden, det er så utrolig deilig - da jeg en periode var på nippet til å bli skikkelig deprimert av all denne ventingen.

Jeg nyter dagene mens vi enda er bare 2 og fri til å gjøre som vi vil :yvonne:

I dag er forresten EL - tror jeg, har ikke testet etter det denne mnd heller.. det får gå som det går. Tror jeg har prøvd alle triksene i boken uten hell - så tror igrunn ikke det spiller noen rolle. Det skjer når det skjer. :)

Ønsker dere en gooood helg! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en liten KG pause jeg, litt lettere å ikke tenke prøving når man ikke er her inne å leser om det stadig vekk.

Føler meg overraskende avslappet for tiden, det er så utrolig deilig - da jeg en periode var på nippet til å bli skikkelig deprimert av all denne ventingen.

Jeg nyter dagene mens vi enda er bare 2 og fri til å gjøre som vi vil :yvonne:

I dag er forresten EL - tror jeg, har ikke testet etter det denne mnd heller.. det får gå som det går. Tror jeg har prøvd alle triksene i boken uten hell - så tror igrunn ikke det spiller noen rolle. Det skjer når det skjer. :)

Ønsker dere en gooood helg! :goodbye:

Fytti, du er så utrolig flink til å være positiv! :klem: *misunnelig* Skulle ønske jeg var like flink til å holde meg rolig som deg.

Det blir vel mye :sengekos: i helga på deg da? :lur::nigo:

Ha en kjempefin helg Ananan! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg også greier å være så positiv og avslappet... er overhodet ikke overbevist om at spiren sitter når det er rett tid for det, så jeg hjelper til alt jeg kan jeg! :fnise: Håper du får en fin helg! :klem:

Endret av Mayami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er kjempeimponert over hvor rolig du er Ananan :klemmer: Håper det snart klaffer for oss!

Ønsker deg en kjempefin helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fort mye fokus på prøvingen når man er her inne ja :) Dere får :sengekos: på i helgen, så krysser jeg fingerne for at det klaffer for dere denne gang ;)

Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at du er avslappet i forhold til prøvinga. :) Skjønner at det kan bli litt mye fokus, så da kan det jo være greit med litt KG-fri. Er rimelig avslappet selv nå, men det har jo sin naturlige årsak. Får håpe jeg klarer å holde fast ved det når vi er back in business igjen. Dette skal jo være en fin tid, så da er det deilig at vi kan nyte den også, ikke bare stresse oss igjennom.

Ha en fin helg og stå på! :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: hei hei :)

Titter innom dagboka di :hoppe:

Håper det klaffer for deg om ikke så alt for lenge. Jeg prøver også å ha et litt avslappet forhold til prøvingen, men merker at det blir mer og mer vanskelig.

Må også hålle meg borte fra KG en del, ellers blir det så mye tenking på det :)

Jeg anbefaler strikking til hobby, brodering er jo så vanskelig ? :fnise:

Håper du får en fin helg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom med en liten påskehilsen! Håper at alt er vel på dine kanter!

HA EN FLOTT PÅSKE!

:kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Innom og ønsker deg en kjmpefin påske Ananan :klemmer:

..og lykke til på fredag!! Kanskje påske og vår betyr lykken for oss denne gangen :klem:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske til dere også :kaklehone: Bare et par timer til på jobb nå så er det ferie noen dager, det skal bli skikkelig deilig. :jepp:

Håper det kommer litt sol da, ikke så gøy med regn hele tiden..... !

2 dager til ikm, ingen symptomer å oppspore - så tenker tanta kommer denne mnd også. Blir skikkelig overrasket om den ikke gjør det. Jeg er faktisk fremdeles rimelig avslappet til prøvingen. Har ikke vært her inne noe særlig heller, synes det er lettere sånn.

Uansett lykke til alle sammen, håper det blir mange desember spirer - om ikke så er 2010 året! Det er jo ikke så gale det heller vel :)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg en riktig god påske! Kos deg masse! :kaklehone:

Spennende med IKM om noen dager. Greit å ikke ha så store forventninger, så får man heller bli positivt overrasket. Krysser fingrene for positive overraskelser og at tanta glimrer med sitt fravær i påsken! :jepp:

Toget er jo gått for lengst for 2009 baby for meg, så nå er jeg innstilt på baby våren/sommeren 2010, og jeg synes det virker helt perfekt... :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...