Gå til innhold

~~my world~~


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for bursdagshilsener! :helen:

Nå skal jeg prøve å få gjort noe fornuftig før festen settes i gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Får vel knote inn noen ord her i dag og ;)

Har hatt en fantastisk helg! :danser:

Bursdagmiddag med mannen på fredag og bursdagsfest på lørdag, kjempevellykket begge deler. Men kjenner på kroppen at jeg er sliten i dag....

Jeg sliter også veldig med å sove natt til mandager... I natt våknet jeg kl 02:30 og har ikke sovet siden... Fryktelig slitsomt!! Og jeg vet egentlig ikke hva grunnen er, men jeg tror jeg gruer meg litt til å gå på jobb... Det er nokså sur stemning og mange som er lei på jobb for tiden. Og jeg er vel en av dem... Men vet liksom ikke hva annet jeg vil finne på, og i disse finanstider så synes jeg det er så skummelt å begynne med noe nytt nå... WHAT TO DO??? :klø:

Nå er jeg gressenke fram til mandag, skal egentlig bli litt deilig, men jeg gruer meg til å sove alene da... Innbiller meg så lett ting, jeg hører lyder o.l.

Sånn sett så er det godt vi ikke har hus for da måtte jeg sikkert ha latt lyset stå på i alle rom! :fnise: Engang mørkredd - alltid mørkredd!

Så i kveld blir det middag for 1, sofa og fotball :ball: Klar for å se RBK ta tilbake serieledelsen etter at de andre lagene allerede har spilt seg ferdig!

God mandag!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: mjau-mjau

Ja det er ikke så lett å finne på noe annet i disse tider, men veldig kjipt med dårlig stemning på jobben da :troest:

Høres ut som du har hatt en fantastisk helg iallefall, og sånt kan man leve lenge på :)

Du får kose deg med kampen i kveld og tvi, tvi :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!! Seier i går!! :duskedame: Veldig veldig moro kamp! :ball:

Fikk endelig sjekket skatten i dag når de la den ut på altinn.no! Posten er treig så jeg klarte ikke vente lenger!! :biggrin:

Og jammen ble det penger igjen i år og!! :hoppe:

Foreløpig beregnet 10 200, så får jeg bare håpe at mannen ikke får baksmell.... Jeg er litt engestelig der i og med at han gikk opp en del i lønn i fjor uten å endre skattekort...

Og det verste er - jeg får ikke vite før i morgen når han kommer hjem!! Det gjør meg en smule sprø i hodet!! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: I dag kommer mannen hjem!! :hoppe:

Skal bli godt å få han hjem, selv om jeg koser meg i eget selskap og. Også får vi endelig sjekket hans selvangivelse!! *spent*

Middag i dag blir fiskegryte, har spist så lite fisk i det siste så skal prøve å bli flinkere på det!

Været i dag er nokså grått og kaldt, men nå ser det ut som sola skal trenge gjennom :sol:

Ellers ingen store planer, gjøre meg ferdig på jobb og komme meg hjem. Blir vel noen timer foran tv'en :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: mjau-mjau

Jeg får også samboer hjem i kveld :duskedame: skal hente han på Værnes.

Han har ikke vært så lenge borte da, bare siden mandagskvelden :fnise:

Jeg også trives i mitt eget selskap, men vil jo helst at han skal ligge sammen med meg om natta da :rødme:

Fikk selvangivelsen i går jeg, men den er feil. Har ikke fått alle fratrekkene

jeg skal ha. Blir nok ikke så mye tilgode, men bedre det enn å måtte betale :jepp:

Kospiemannen har ikke fått sin ennå, er litt spent på hvordan det ligger an hos han.

Ha en flott dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: mjau-mjau

Herlig å få mannen hjem tenker jeg. :) Jeg trives også i mitt eget selskap, men liker ikke å være alene om natta jeg da :sjenert:

Men det er jeg aldri. Har iallefall ikke vært det på mange år.

Krysser fingre for at du får mye igjen på skatten :jepp:

Fisk av et eller annet slag har vi en gang i uka(som regel). Synes fisk er godt. :)

Ha en fin dag mjau-mjau :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kospia: Min mann har også bare vært borte siden mandag... Men det er jo et godt tegn at det er savn der selv om det kun er en kort periode man er fra hverandre! :strix: Og sove alene syns ikke jeg noe særlig om, veldig glad for at jeg har kattepusen som selskap iallefall!!

Håper dere går i pluss på selvangivelsen, alt som er pluss er positivt!

Kos deg masse med samboers hjemkomst i kveld!! :kose:

Ulva: Som sagt, jeg er også en av dem som ikke liker og være alene om natta. Inbiller meg så mye rart, ser skygger og hører lyder... huff... Engang mørkredd - alltid mørkredd. Heldigvis har jeg pusekatten som trøst!

Jeg har sjekket min skatt, 10 200 i pluss der, men alt avhenger jo av hva mannen får/ikke får... Må vente noen timer til så får vi vite!

Fisk er kjempegodt og sunt! Skjønner egentlig ikke hvorfor det har blitt så lite i det siste, vi var kjempeflinke en periode med fisk iallefall 1-2 ganger i uken!

Han en flotters onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! :vinke:

Innom og oppdaterer meg :)

Deilig å få igjen på skatten! Hvordan gikk det med mannens selvangivelse?... Håper dere går i pluss...

Det å kjede seg på jobb vet jeg alt om.. Og også de tankene som slår inn av og til om at man kunne tenke seg å bytte. Det er jo ikke verre å søke på andre jobber og si at du har oppsigelsestid der du er nå. Og om de virkelig vil ha deg, så venter de på deg ;) Så sånn sett har du ikke noe å tape..

Håper du har hatt en flott onsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Håper mannen din får igjen på skatten.

Jeg har ikke fått min enda, så jeg vet ikke hvordan det går enda. Håper jeg går i pluss.

Håper du får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simpleminded: Hyggelig å se deg igjen!! :hallo:

Det gikk i pluss med mannens selvangivelse også så da får vi ca 16 000 tilbake i juni :hoppe: Penger som kommer godt med :)

Vurderer litt det der med å søke annen jobb, men har liksom ikke funnet noe av særlig interesse... Så får kikke litt mer...

*Heart*: Hyggelig med hilsen! :smilyblomst: Manenn gikk også i pluss!! Håper du også går i pluss, og krysser fingrene for at du snart får den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:snø: :snø: :snø: :snø:

Er så lei.... :grine:

:snø: :snø: :snø: :snø:

Våknet i dag opp til winter wonderland - noe som egentlig ikke er noe wonderland spør du meg.... Usj.... Nå som det endelig hadde begynt å bli bart og sola varmet litt midt på dagen...

Får iallefall glede meg over at det er fredag da!! :danser:

Og at mannen også fikk igjen på skatten! :hoppe:

Planen for i kveld er middag med mannen,TV og snop :sjokolade:

I morgen kommer hele svigerfamilien på kake og kaffe, føler at jeg måtte det i forbindelse med bursdagen min forrige uke...

Det er sånn tradisjon i familien til mannen med familiebursdag uansett hvor gammel man måtte bli. Jeg har egentlig ikke så veldig lyst, men som sagt, føler at jeg MÅ i og med at alle de andre har det... Er ikke sånn i min familie.....

Resten av helge skal jeg egentlig bare slappe av, middag og spillkveld hos en kompis på lørdag og bare sofa-kos på søndag! Deilig!! :fnise:

:danser: GOD HELG :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mjau-maju :vinke:

Så trist med :snø: nå som det skal begynte å bli bart :troest:

Men nå er det heldigvis fredag, og helg. Får kose oss masse inne :jepp:

Her er det iskald vind :fryser: , fyser langt inni sjela visst man er utendørs.

Så bra at mannen din fikk igjen på skatten, min kjære fikk baksmell han ;)

Vi må nok sette opp skattetrekket begge to, for jeg går bare litt i pluss.

Kjedelig å måtte betale, men sånn ble det denne gang.

Ha en riktig fin helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: mjau-mjau

:troest::troest: for all :snø: og sender litt *tryllevekksnøenstøv* i din retning :jepp:

Så bra mannen din fikk igjen på skatten. Ulvemannen ringte nå nettopp han, og hans var sendt ut så han måtte ta en prat med postmannen sa de, men skulle sende en kopi.

Litt skummelt når sånt blir borte, men vi har fulgt godt med da, så får håpe det beste.

Har vært en del tull med posten her. Ikke få ganger jeg har måtte etterlyse renginger og andre ting.

Ha en fin kveld og kose deg masse med mannen din :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kospia: Kjedelig med baksmell da, kan nok være lurt å justere opp skattekortet da. Har dere tabellkort?

Ulva: Takk for tryllevekksnø-ønsket! (eller hva jeg skal kalle det) Det funket!! :sol: her i dag!

Får håpe det er posten som roter da, og at ingen har stjelt den...

Vihar ikke fått papirutgaver enda, men det tror jeg det er et fåtall andre i området som har og så får bare vente...

-------------------------------------------------------------------------

Så var det søndag, sola skinner og jeg har akkurat stått opp og vært i :dusj:....

Mannen dro tidlig for å spille kamp så jeg og pusekatten styrer hjemme alene, men tenkte jeg kanskje skulle overraske mannen med nystekte vafler til lunsj for han og frokost for meg :fnise:

Har hatt en finfin helg så langt, selv om fredag ettermiddag begynte med heller dårlige nyheter....

Nå har de begynt å si opp folk på jobben, det er rett og slett for lite å gjøre pga finanskrisa...

Så to stykker må gå, og det er jo ikke hyggelig for noen av oss...

Det går på ansinitet da så i første omgang sitter jeg nokså trygt, men tar det seg ikke opp utover våren nå så må flere gå.... Ikke moro...

Fredagskvelden koste jeg meg hjemme med mannen, lagde god mat (pasta med sopp), drakk en flaske vin og sovna på sofaen under senkveld... Litt sliten... :sleeping:

Lørdag var det duket for familieselskap med kaffe og kaker, og det gikk faktisk over all fortventning! Tror alle koste seg, men er godt at det ikke er så mange gangene i året! :fnise:

Så i går kveld var det middag hos en kompis, spiste lasagne og koste oss og så på korslaget... Ble litt skuffet over at Vinni røk ut jeg, men men... Og den nye sangen var jo driiitkul!

Får komme meg ut på kjøkkenet og lage litt vaffelrøre jeg!

Ha en fin søndag!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: mjau-mjau

Så bra at tryllevekksnøenpulveret virket :ler:

Høres ut som du har hatt en super helg. Enig i at det er godt at familieselskaper ikke forekommer så ofte. Men så har jeg en ganske spesiell familie også da.

Kjedelig med innskrenkninger på jobben. Mange som sliter og mister jobben i disse dager :tristbla:

Får håpe det snur snart og at du får beholde jobben din.

Og du, du fikk meg jammen til å steike vafler i dag :jepp:

Ha en fortsatt fin søndag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulva: Håper det smakte godt med vafler ;)

Mandag..... :søvn:

Skulle gitt mye for å sove noen timer lengre i dag...

Men så er det snart påske!! :danse:

7,5 arbeidsdager igjen bare!! :hoppe:

Har ikke så mye annet å rable om i dag jeg, så tror bare jeg ønsker alle en fin mandag og håper at uken går fort! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...