Gå til innhold

~~my world~~

mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Gjest Cupcakes

Hei :)

veloverstått! :) hade du en fin dag i går? :)

jeg har ikke fått noen bikini enda..

kos deg med pus og mann! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, trodde ikke helt på det selv i starten for det kunne da ikke være mulig tenkte jeg..men joda fult mulig var det vist og hun er levende bevis på det..så er jo lov å håpe at det skal skje med oss også da :lur:

blir nok en veldig koselgi 17. mai feiring på dere :Nikke: og bunaden passer helt sikkert!

ha en fin kveld mjau-mjau!

Det ble en veldig koselig 17. mai!

Og bunaden passet!!

Hei mjau-mjau! Tenkte jeg skulle titte innom boka di :)

Er du prøver du også, siden du henger på prøvedagbøkene?

Ser du har en pusekatt, er litt misunnelig! Jeg elsker katter, men har en samboer som ikke liker dem..og leiligheten vår er altfor liten til å ha husdyr. Håper på å få lurt ham til det en gang vi får oss hus og hage :jepp:

Ønsker deg en fin helg!

:velkommen: Divina!!

Snuser litt rundt i prøvedagbokene, litt fordi jeg synes det er veldig koselig! Og mest av alt fordi jeg selv blir prøver, ja skal vi se - siste pille inntas nå på fredag!! :hoppe: Men tror ikke jeg lager noen egen prøvedagbok med det første...

Katt er kjempekoselig! Fikk mast meg til en selv, og mannen synes egentlig det er veldig hyggelig han også! :fnise:

Håper du har hatt en fin helg!

Høres ut som om dere får en ordentlig koselig 17.mai-feiring. Her er Blåmann opptatt frem til ca 14 på dagen, men jeg skal i byen for å se på toget sammen med venninne H, og til mormor og morfar etterpå på eggedosis. På kvelden håper og regner jeg med at det blir grilling et eller annet sted. Jeg er så glad i 17.mai, fordi jeg elsker å gå i bunad. Gleder meg allerede

Goood helg :klemmer:

Håper du koste deg på 17. mai!

Det gjorde jeg, selv om jeg var litt sliten etter 16. mai festiviteter :fnise:

Jeg elsker også å gå i bunad - og heldigvis så passet den i år også!!

Hei mjau-mjau

Så koselig det må være å bli invitert til 17 mai frokost, tenker du får overtalt mannen jeg :jepp: det må jo være en flott start på dagen.

Ønsker deg en flott 17 mai feiring :hug:

Fikk dratt han ut av senga på frokost til slutt! :ler:

Og det var en kjempefin start på dagen!!

Ønsker deg en riktig hyggelig 17.mai

Tusen takk!!

:vinke: Mjau-mjau

Håper du har hatt en fin og en flott 17 mai

Ble vel en skikkelig 16 mai fest også

Det ble det her i stua også. Kjempeherlig med norsk seier i Grand Prix. Bare helt rått :duskedame:

Ha en fortsatt fin dag Mjau-mjau :klem:

Det var så RÅTT!!

Det ble bytur for å feire seieren! Forteller mer om det lengre ned!

Hei :)

veloverstått! :) hade du en fin dag i går?

jeg har ikke fått noen bikini enda..

kos deg med pus og mann!

Ingen bikini her enda heller...

Nå er det faktisk mer enn 10 dager siden den ble sendt så den burde ha vært her, kommer den ikke i dag så får jeg sende de en mail...

Innom med en god :klemmer:

Tusen takk!

----------------------------------------------------------

Fryktelig irriterende at man bare kan ha SÅ mange smileys... AAAARRGGGHHH - det tok lang tid å få postet dette innlegget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 17. mai helgen overstått! :flagg:

Har ikke hatt tid til å stikke innom her siden torsdag så skal prøve å kort oppsummere hva helgen har bestått av :ler:

Fredag var det kjempemye å gjøre på jobb så da rakk jeg ikke innom KG i det heletatt, sjefen inviterte til øl og vin etter jobb så da ble det et par glass før enn jeg fant veien hjem. Hyggelig det med litt sosialt også! :jepp:

Fikk besøk av et par venner til middag senere på kveldn. Middag ble spekmat med eggerøre og diverse til. Det er så flott en sommermat og skikkelig snadder! Namnam!

Lørdag våknet vi tidlig av en hyperaktiv :catmilk:, jeg sovnet heldigvis igjen og våknet ikke igjen før 09:00 og da var mannen i full aktivitet med å bake brød - snille mannen min :rødme:

16. mai feiringen begynte med fotball kl 16:00, mannen ville se VIF-FFK hjemme i og med at vi fikk besøk senere på kvelden. Og jammen fikk ikke VIF seier også! Da ble det en fornøyd mann til kvelds! :fnise:

Fortsatte fotballkvelden med RBK-Molde - fryktelig spennende kamp!! Takk og lov for Ivers som redda det ene poenget!! Folk kom sånn etterhvert og vi grilla og kosa oss!

MGP måtte vi jo få med oss! Lo av alle de teite sangene og heia :duskedame: ekstra på Alexander!! Og den poengutdelinga - fy f... så spennende og moro!! Her var det full allsang og jubel!!

Planene var ikke byen, men det ble fort bestemt at vi måtte ta turen - Norge hadde jo faktisk vunnet MGP! Og det er ikke noe som skjer hvert år!

Det var en super stemning på vei ned til byen og Fairytale gikk om igjen og om igjen på utestedene! Veldig moro! :hoppe:

17. mai våknet jeg noe redusert i formen men etter en dusj og paracet gikk det så mye bedre! :fnise: Fikk etter mye om og men (les sovelyder og rulling i senga) dratt mannen ut av senga også, sånn at vi kunne komme oss på frokost!

Det var en nydelig frokost med eggerøre, bacon, nystekte rundstykker og diverse. Rene koldtbordet!

Både jeg og mannen var ikledd bunad for anledningen!

Senere dro vi til byen og så på "livet" - vi kom for sent til toget.

Jeg spiste is også, men det skulle jeg ikke ha gjort kjente jeg på magen etterpå...

Middag spiste vi sammen med noen venner på restaurant også dro vi hjem - nokså utslitt. Vi var vel i seng før 21:00... Dødstrøtt!

Så natt til i går våknet jeg med kjempevondt i magen og var dødskvalm...

Heldige meg hadde klart å få omgangssyka! Så var hjemme fra jobb i går og er hjemme i dag... Synes det er så følt å bli syk sånn på en mandag, og spesielt etter en 16/17 mai feiring. Føler liksom at de mistenker at du kun er sliten og fyllesjuk...

Mannen kom også hjem fra jobb i går med samme sjuka...

Er heldigvis på bedringens vei begge to nå, så forhåpentligvis blir det jobb i morgen! Og da er det faktisk siste dag før langhelg!

Vi tar med oss en kompis og reiser til hjemstedet mitt, gleder meg masse!

Men nå må jeg være med mannen en tur på butikken, må se om vi får kjøpt noe mat som magene våre tåler. Godt at butikken bare ligger et steinkast fra oss...

Ha en fin dag jenter! Dette ble et fryktelig rotete og nokså langt innlegg, men men...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Høres ut som dere har hatt en kjempekoselig helg og en fin 17 mai. :)

Veldig kjipt og få omgangsyke da, og som du sier, akkurat en sånn dag. Men tenker nok at kollegaer og sjefer vet at du virkelig var syk. Det er bare sånn man tenker selv. Har opplevd det en gang for noen år siden.

Var dagen etter St.hans aften og Ulva våknet og var syk. Var ikke kjekt å ringe jobben å si at jeg var syk nei :riste:

Husker jeg gruet meg til å gå på jobb igjen også, og forventet mange blikk, men det gikk bra. :)

Fint at dere er på bedringens vei.

Ha en fin dag og god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hyggelig 17.mai, leser jeg. Man blir sliten etter en dag med masse aktivitet. Synd at du fikk omgangssyke etterpå. Heldigvis er det noe som vanligvis går fort over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakes

hei :vinke:

er dere blitt friske igjen? :)

i dag fikk jeg to av bikiniene mine :hoppe: så da må jo din også være rett rundt hjørnet hvis du da ikke har fått dem alt da :) er ganske fornøyde med de, mye bedre enn noen andre jeg har prøvd...må vise de til samboer i kveld å høre hva han mener :lur:

håper du hadde en deilig og fin fridag i går og at du får en fin helg :) nå får jeg :reise: til jobben....

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake!!!

Har blitt frisk igjen, var på jobb på onsdag og da var det så himla mye å gjøre så jeg rakk ikke innom KG... :(

Fryktelig glad for å være frisk igjen iallefall. Hater omgangssyke!!!

Så dro vi på langhelg rett etter jobb og har da hatt lite tid til KG og også lite internettilgang... Men har hatt de kjempefint da! Bare slappa av og kost oss. Feira 30-årsdagen til en kompis på fredag, det var en overraskelsesfest og det ble veldig veldig vellykka!! :hoppe:

I dag kom bikinien!! :danse: Og den satt som et skudd!! Hadde nesten gitt opp nå, men alle gode ting er visst 3!!! :biggrin:

Flott at dine også passet Cupcakes!! Eneste jeg ikke likte var tollen man måtte betale.... :sur:

På torsdag ble siste pille inntatt... Merkelig følelse i grunn :rødme:

Fullt opp på jobb i dag også, men faktisk veldig godt å ha en del å gjøre så stille som det har vært tidligere i år. Skulle ha vært og tatt sol i dag men drøyer den til i morgen, måtte få gjort unna litt :husarbeid: hjemme...

På onsdag reiser jeg til København i jobbforbindelse... Gleder meg ikke til å stå opp før hanen galer, men godt med et lite avbrekk fra de vanlige rutinene da... :jepp: Er tilbake samme kveld, så får vel kanskje se CL-finalen :ball: med mannen....

Men får snoke litt i de andre bøkene også jeg, regner med det er mye å skmme over (iallefall inne hos Ulva :fnise: )

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

:vinke:

så bra at dere er friske igjen :enig:

overaskelses fester som funker er de beste..burde egentlig funnet på noe sånn for samboern min..han fyller 30 nå rett rundt hjørnet igrunn..hmm.. bra dere hadde en fin helg! :)

jepp, tollen kunne de godt klart seg uten..den burde hvertfall vært økt til minst 1.000,- , 200,- er jo ingen ting! :snurt:

:hoppe: for at bikinien din passer :hoppe:

blir spennende å se hvor fort kroppen din blir normal igjen etter pilleslutt da..noen blir jo gravide med engang mens andre drøyer det lengre med..eller så er det de som er som meg da at den finner på ha mensen når denplutselig vil og ikke når den lissom skulle :fnise:

ha en fin kveld mens du leser deg opp hos ulva ;)

Endret av Cupcakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Må le av dere. :ler: Men det er sant da, det tar tid å lese seg opp inne hos meg. Veldig koselig synes jeg da :)

Selv har jeg vært litt fraværende i andres dagbøker de siste dagene. Svogeren til mannen min fikk innfark i helgen, og tankene har vært helt andre steder. Inspirasjonen til å skrive og følge med var nesten fraværende.

Nå ser det ut til å gå rette veien med han, så vi er kjempeglade :)

Derfor tar jeg meg en dagbokrunde hos dere andre nå før jeg går inn i min egen bok :jepp:

Så bra bikininen din også passet. :hoppe:

Høres ut som dere har hatt en kjempefin helg også :)

Å gratla med rbk, selv om vi håpet på Viking. :smilyblomst: Var iallefall en utrolig spennende kamp. :jepp:

Du får ha god tur til Køben :)

Ha en fortsatt fin dag Mjau-Mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cupcakes

innom for å ønsker deg en god helg :vinke:

håper alt er vel og at du koser deg med pinse-helg med fint vær! åssen er det å være offiselle prøvere nå da? :skravle:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Håper du har kost deg masse i Køben, og at været har vært like bra der som her :)

Ha en strålende dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
overaskelses fester som funker er de beste..burde egentlig funnet på noe sånn for samboern min..han fyller 30 nå rett rundt hjørnet igrunn..hmm.. bra dere hadde en fin helg! :)

jepp, tollen kunne de godt klart seg uten..den burde hvertfall vært økt til minst 1.000,- , 200,- er jo ingen ting!

blir spennende å se hvor fort kroppen din blir normal igjen etter pilleslutt da..noen blir jo gravide med engang mens andre drøyer det lengre med..eller så er det de som er som meg da at den finner på ha mensen når denplutselig vil og ikke når den lissom skulle :fnise:

ha en fin kveld mens du leser deg opp hos ulva ;)

Så han blir 30 i år? da må du finne på noe skøy!

Mannen min blir også 30, men han vil være med på planlegginga selv. Egentlig like greit for meg. Jeg er så lite kreativ :fnise:

Toll er noe dritt ja, og som du sier 250,- er ALT for lite... :(

Må le av dere. :ler: Men det er sant da, det tar tid å lese seg opp inne hos meg. Veldig koselig synes jeg da :)

Selv har jeg vært litt fraværende i andres dagbøker de siste dagene. Svogeren til mannen min fikk innfark i helgen, og tankene har vært helt andre steder. Inspirasjonen til å skrive og følge med var nesten fraværende.

Nå ser det ut til å gå rette veien med han, så vi er kjempeglade :)

Sidene bare flyr av gårde hos deg Ulva! Hehe, tenkte meg innom der en tur etterpå, men må bare manne meg opp litt først! :ler:

Håper det går bedre med svogeren til ulvemannen... Trist med sånne ting...

Håper du hadde en fin Københavntur og at du ikke blåste bort.

Det var en fin tur, et lite avbrekk fra den vanlige hverdagen! Men fy og det blåste - blåste nesen bort!!

:danse: litt for at dere har blitt prøvere :danse:

:rødme:

innom for å ønsker deg en god helg :vinke:

håper alt er vel og at du koser deg med pinse-helg med fint vær! åssen er det å være offiselle prøvere nå da? :skravle:

Så koselig!! Har ikke hatt tid til å tenke over det egentlig! Har vært så mye annet som har skjedd men nå har vi snart ferie så da synker det nok litt mer inn! Men føles i grunn veldig bra!

Håper du har kost deg masse i Køben, og at været har vært like bra der som her

Ha en strålende dag

Var fint vær, men myyyyyyeeee vind!

Innom for å ønske deg en super dag :hug:

Tuuuusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har tiden bare flydd av sted....

Veldig lite pc-tid har det blitt i det siste, bortsett fra på jobb hvor det faktisk har vært antydning til småputring rundt ørene!

Har hatt en fantastisk pinse-helg, drukket hvitvin på svale sommerkvelder og grillet både kjøtt og fisk sammen med gode venner og familie! Livet er ganske herlig da i grunn :strix:

Pillene er også kastet :rødme: Hatt lite tid til å kjenne etter hvordan det føles - men førsteinntrykket er at det føles bra! Og slett ikke så skremmende som jeg skulle tro :) Nå reiser vi snart på ferie og spørs om det blir tid til litt ettertanke da, men tror ingen av oss angrer!

Mannen har vært så flink og ryddet bod og nesten pakket ferdig til ferien i dag, mens jeg bare har sløva på sofaen... Snille mannen :rødme:

Er så sliten og trøtt for tida, gleder meg fælt til den etterlengta ferien nå - bare slappe av i :sol:

Har samlet masse bøker å ta med til late dager på stranden. Nå leser jeg så mange serier at det er fare for å gå i surr snart :ler:

Disse leser jeg:

1. Polarnetter

2. Novemberbarn

3. Fossefall

4. Morshjerte

5. Krusesagaen (har ikke begynt enda, men har lånt de av en venninne så de går i kofferten til helga)

Håper å få stikki innom før jeg forlater moder Norge!

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å som jeg gjerne skulle ha vært med til Kreta *sukk*, håper dere får en fantastisk ferie :) Slapp av og nyt dagene der nede mjau-mjau.

Hvem vet, kanskje kommer du hjem og er gravid også :lur:

Ser ut som du har masse bra lesestoff med deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mjau-Mjau

Jeg leser alle de seriene der, men har ikke begynt på morshjerte ennå da.

Ut fra hvem jeg synes er best av de du har på lista di:

1: Novemberbarn

2: Polarnetter

3: Fossefall(litt treg start, men kommer seg)

4: Krusesagaen

Kan jo ikke uttale meg om Morshjerte ennå, men tror den er fin. Arvesynd av samme forfatter var jo bare sååå fin. :)

Du går ikke i surr vett du. Jeg leser haugevis av serier, og går ikke i surr. Veldig fint med de som begynner en bok med: Dette sluttet siste bok med. Da kommer man fort inn i handlingen igjen.

Ha en fin dag mjau-mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...