Gjest Ulva35 Skrevet 7. april 2009 #101 Del Skrevet 7. april 2009 mjau-mjau Det er bra du kom deg til legevakta og fikk salve og bandasje. Sånt er ikke å spøke med, og vondt er det som bare det Håper det går bra nå,og at du slipper å ha så vondt. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 8. april 2009 Forfatter #102 Del Skrevet 8. april 2009 Ulva: Kjenner at smertene er på tur bort, men det er jo veldig ømt og stivt da... ----------------------------------------------------- I DAG ER DET PÅSKEFERIE Og om 2 timer og 5 minutter stikker jeg til fjells!! Er nok ikke tilbake på KG før mandag 13. april, men vi "sees" da! Kos dere masse med noen dager fri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 8. april 2009 #103 Del Skrevet 8. april 2009 Godt å høre at smertene er på vei bort mjau-mjau Kos deg kjempemasse og ha en god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. april 2009 #104 Del Skrevet 9. april 2009 Huff- det er skikkelig vondt å brenne seg. Godt at smertene ser ut til å gi seg, men du kommer nok til å være stiv på låret en stund. Håper du kan kose deg i påsken likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 11. april 2009 #105 Del Skrevet 11. april 2009 Håper du koser deg på fjellet mjau-mjau, og at du har fine og avslappende dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 12. april 2009 #106 Del Skrevet 12. april 2009 Håper du koser deg på fjellet mjau-mjau, og at du har fine og avslappende dager Signerer denne og sender en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 14. april 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 14. april 2009 Da var jeg tilbake! Hatt noen deilige dager med fri, det har blitt litt ski; ikke mange hundre meterene da men har iallefall hatt ski på beina! Snøen var så råtten så man gikk jo rett igjennom! Litt øl i solveggen, fest på lokalet, pølser på bål og kvikklunsj ble det også Kom hjem på søndag så gårdagen tilbrakte vi hjemme, litt deilig det og syns jeg Godt å få vasket litt klær og forberedt seg på hverdagen... Håper dere andre også har hatt en fin påske!! Jeg får prøve å gjort noe fornuftig her, heldigvis litt mer "trøkk" på jobb i dag enn hva det har vært de siste ukene! Godt å ha noe å gjøre!! Skal prøve å få tid til å oppdatere meg i noen flere dagbøker også. So long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 14. april 2009 #108 Del Skrevet 14. april 2009 Hei mjau-mjau Høres ut som du har hatt en flott påske med det som hører til Vi også var litt plaget med råtten snø, så skiturene ble ikke så lange. Men det viktigste er å være ute, ikke sant Var litt "trøkk" på jobben fra morgenen av her, men nå er det ganske så rolig igjen. Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. april 2009 #109 Del Skrevet 14. april 2009 mjau-mjau Velkommen hjem fra påskefjellet Høres ut som dere har kost dere og hatt en fin påske. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. april 2009 #110 Del Skrevet 14. april 2009 Må bare fortelle at jeg har begynt på Solgård. Har lest 1 og 2 og er helt hekta Kjempefin jo Var det ikke den du leste også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 15. april 2009 Forfatter #111 Del Skrevet 15. april 2009 Hei mjau-mjau Høres ut som du har hatt en flott påske med det som hører til Vi også var litt plaget med råtten snø, så skiturene ble ikke så lange. Men det viktigste er å være ute, ikke sant Var litt "trøkk" på jobben fra morgenen av her, men nå er det ganske så rolig igjen. Ha en flott dag hei hei Hatt det kjempefint!! Litt roligere i dag på jobb, så det var nok bare litt "etter-ferie-rush" i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 15. april 2009 Forfatter #112 Del Skrevet 15. april 2009 Må bare fortelle at jeg har begynt på Solgård. Har lest 1 og 2 og er helt hekta Kjempefin jo Var det ikke den du leste også? Takk for hilsen Ulva! Nei jeg leser ikke Solgård, men er den å anbefale? Hva handler den om? Akkurat nå leser jeg på Novemberbarn og Polarnetter men de neste bøkene der kommer jo ikke ut før i juni så jeg trenger egentlig noe mer å henge fingrene i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 15. april 2009 Forfatter #113 Del Skrevet 15. april 2009 Flott med kort uke, for tenk; da er det onsdag allerede!! Ingen store planer for dagen i grunn. Har tenkt å gjøre meg ferdig på jobb, ta med pusekatten til veterinæren (han må revaksineres) også må man vel hjem og lage litt middag. Planen er karbonader i brun saus med poteter og grønnsaker til I går var jeg i grunn ganske flink. Fikk dratt fram symaskina og lagt opp noen bukser, for både meg og manne. Vi er begge ustyrt med litt for korte ben, så å finne bukser som passer i lengden har vi gitt opp for leeeeenge siden! Ha en fin onsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 15. april 2009 #114 Del Skrevet 15. april 2009 Hei mjau-mjau Greit å ha vaksinasjonene på pus i orden ja Flink du som syr og legger opp buskene selv, jeg har ikke symaskin selv, så da blir det så jeg drar til mamma og får hjelp av henne Aner ikke hva middagen blir hos oss i dag, må se hva som frister. Spiser altfor lite fisk, så kanskje det blir det til middag i dag. Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 15. april 2009 #115 Del Skrevet 15. april 2009 Takk for hilsen Ulva! Nei jeg leser ikke Solgård, men er den å anbefale? Hva handler den om? Akkurat nå leser jeg på Novemberbarn og Polarnetter men de neste bøkene der kommer jo ikke ut før i juni så jeg trenger egentlig noe mer å henge fingrene i... Hei mjau-mjau Så det var ikke du nei. Husker at noen snakket om serier og leste Solgård. Men hvem :klø: Ja Solgård er virkelig fin, den burde du lese. Har seilet opp som en av mine favoritter iallefall. Og jeg leser mange. Abefalinger til bøker som kommer en gang i måneden: Jordmoren og Fossefall. Jeg synes Jordmoren er kjempefin og tror det har kommet 20 bøker eller der omkring. Fossefall er spennende, men forfatteren skriver litt kjedelig. Men har lest inne på Norskeserier at mange er uenige med meg i det Sønnavind er det kommet mange bøker(30 tror jeg). Knallbra Ha en fin dag mjau-mjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 15. april 2009 Forfatter #116 Del Skrevet 15. april 2009 Abefalinger til bøker som kommer en gang i måneden: Jordmoren og Fossefall. Jeg synes Jordmoren er kjempefin og tror det har kommet 20 bøker eller der omkring. Fossefall er spennende, men forfatteren skriver litt kjedelig. Men har lest inne på Norskeserier at mange er uenige med meg i det Sønnavind er det kommet mange bøker(30 tror jeg). Knallbra Ha en fin dag mjau-mjau Da skal jeg klikke meg inn på norskeserier.no i kveld i ro og mak og se om jeg finner noe spennende. Lurer på om bestemoren til mannen abbonerer på fossefall, får høre med henne så kanskje jeg kan låne Takk for tipsene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 15. april 2009 Forfatter #117 Del Skrevet 15. april 2009 Hei mjau-mjau Greit å ha vaksinasjonene på pus i orden ja Flink du som syr og legger opp buskene selv, jeg har ikke symaskin selv, så da blir det så jeg drar til mamma og får hjelp av henne Aner ikke hva middagen blir hos oss i dag, må se hva som frister. Spiser altfor lite fisk, så kanskje det blir det til middag i dag. Ha en flott dag Jeg hadde heller ikke egen symaskin tidligere så det ble til at hver gang jeg skulle til mamma så kom jeg drassende med en haug med bukser Men så gikk mannen til innkjøp av en i fjor, vel brukte penger Fisk er godt og sunt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. april 2009 #118 Del Skrevet 15. april 2009 Symaskin er kjekt å ha. Virker som du hadde en fin påskeferie også. Alle ingridiensene var jo med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 16. april 2009 Forfatter #119 Del Skrevet 16. april 2009 Glemte å kikke på norskeserier.no i går da... Får ta det i helgen! Fikk vaksinert pusekatten i går da, han var så flink atte! Skryt av dyrlegen fikk han også, om den fine blanke pelsen. Matmor ble litt stolt da ja! I dag er det jobb helt fram til kl 20:00 - SLITSOMT! I helga skulle jeg egentlig på konsert, men har bestemt meg for å droppe det. Eier ikke nåla i veggen og lønninga kommer ikke før over helga... Kjipt er det, men må tenke litt økonomisk noen ganger... Så på lørdag har vi tenkt å hjelpe bestemoren til mannen med å vaske badet og kjøkkenet. Ikke så greit å klare alt selv når man er over 80. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 16. april 2009 #120 Del Skrevet 16. april 2009 mjau-mjau Så flott at det gikk bra til dyrlegen, og pus fikk skryt også. Flinke katta Fornuftig av deg og droppe konserten, selv om det er kjipt. Men sånn er det vel med oss alle, noen ganger må vi bare tenke økonomisk og eller ta det igjen når man får råd Snille dere som hjelper bestemor, det setter hun nok pris på Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå