Miss York Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 5. mars 2009 No er det lenge siden eg har vært her! håper dere ikkje har glemt meg denne uken har det gått i jobb, lekser og trening, er helt utslitt og gleder meg til det er helg imorgen! går det noe bra på tv på en torsdagkveld? har lyst å slenge meg på sofaen for det gjør eg nesten aldri, og gidder ikkje visst det ikkje går noe særlig :gjeiper: fikk vite at det mot jul er veldig lite å gjøre på jobb og at det kanskje blir permitteringer, synst det er skikkelig skummelt, har aldri vært borti sånt før eg og H jobber på samme bedrift og så hvis det blir permittering sliter vi men håper det ordner seg, er jo lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 5. mars 2009 #82 Del Skrevet 5. mars 2009 Ånei æsj!! Permitering suuger Kor jobber dere, eller som hva? Vi har ikke glemt deg, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 6. mars 2009 #83 Del Skrevet 6. mars 2009 Fin gave H fikk Liker selv nikon kamera best! Har blitt vant til det, og da er det no turning back... Du vet, krigen om nikon vs canon. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 6. mars 2009 Vi jobber innenfor olje-gass, han som automatiker og eg som industrirørlegger men de satser alt på å slippe å permittere så håper de klarer det er faktisk et Nikon D90 eg kjøpte, er veldig fornøyd med det! HELG, HELG, HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toffee Skrevet 6. mars 2009 #85 Del Skrevet 6. mars 2009 Bare innom og hilser på, koselig dagbok du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 7. mars 2009 Bare innom og hilser på, koselig dagbok du har Velkommen til dagboken min Toffee! og takk for det var kjempedeilig å få sove ut idag, har sovet alt for lite i uken Idag er planen å gjøre litt skolearbeid, ut å sage litt ved og muligens ta en treningsøkt + litt husarbeid Eg elsker å ha en alkoholfri helg, har blittt altfor mye de siste helgene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 7. mars 2009 #87 Del Skrevet 7. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. mars 2009 #88 Del Skrevet 7. mars 2009 denne er så søt, så nå får du den av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 7. mars 2009 #89 Del Skrevet 7. mars 2009 Innom med en klem - og ønsker deg en fin lørdagskveld!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toffee Skrevet 8. mars 2009 #90 Del Skrevet 8. mars 2009 Velkommen til dagboken min Toffee! og takk for det var kjempedeilig å få sove ut idag, har sovet alt for lite i uken Idag er planen å gjøre litt skolearbeid, ut å sage litt ved og muligens ta en treningsøkt + litt husarbeid Eg elsker å ha en alkoholfri helg, har blittt altfor mye de siste helgene Jeg hadde også planer om å få gjort en del i dag, men fest og moro i går satte en stopper for det. Bare det å sette på en vaskemaskin er fysisk umulig i dag! Så jeg blir her i sengen min, jeg Men NESTE helg, DA skal jeg være flink og effektiv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 8. mars 2009 #91 Del Skrevet 8. mars 2009 Hehe.. Er ikke egentlig søndag "hviledag" da? Syns du skal få lov til å slappe av og slippe husarbeid jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 9. mars 2009 hi hi eg lar de helgene eg har vært ute være avslapnings helger men no har eg vært ute de siste 4-5 helgene så det var på tide å ta en "fri"-helg er deilig å ikkje ha noen planer, da kan man bare putre på med litt småting uff eg har dårlig samvittighet idag, de siste dagene har eg bare drevet å glefset til min kjære, pms gjør at eg blir fort glad men ikkje minst sur og grinete for de minste filleting, stakkars mann heldigvis har han forståelse for at eg blir sånn, kjenner ikkje meg selv igjen de dagene. men idag er eg normal igjen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 10. mars 2009 H er så snill! idag hadde han kjøpt en nydelig orkide til meg, han gjør meg så glad :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 10. mars 2009 #94 Del Skrevet 10. mars 2009 Ååh orkideer er sååå flotte :D Snil av han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 10. mars 2009 #95 Del Skrevet 10. mars 2009 Tnåh...! Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #96 Del Skrevet 11. mars 2009 Kordan går det, miss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 11. mars 2009 Kordan går det, miss? Det går bare bra! har hatt en delprøve på skolen idag som gikk greit så er egentlig i ganske godt humør! nå er det snart fotballtrening! imorgen skal eg være hjemme å lese, har bare en forelesning som eg likså godt kan lese på selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #98 Del Skrevet 11. mars 2009 Åh, ka fotball lag spiller du på? Så gøy da. Jeg spilte da jeg var liten. Og håndball Men no er jeg redd for baller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. mars 2009 #99 Del Skrevet 12. mars 2009 Men no er jeg redd for baller Jada... den delen der misforstod jeg med en gang! Enspora tankegang idag, tydeligvis! Men, hvordan er det med Miss York, da? Er du redd for baller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 12. mars 2009 he he eg begynte med fotball for et år siden, mest for treningen sin del, vi er 7"er damelag som spiller mest for gøy har faktisk ikkje interessert meg for noe ballsport hele livet, og har alltid hatt ballskrekk og har det litt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå