Gå til innhold

Miss Yorks dagbok


Miss York

Anbefalte innlegg

Gjest TittTitt
PØH!!!! Det er Titt som har lært meg å spørre og grave om alt mulig. Hun hjemsøker drømmene mine sånn som dette:

IDNAAAAAR!!!! :trampe: No spør du om alt som jeg lurer på, ellers blir det bråk!! Nå i ste så sov vi middag og der var hun pinadø IGJEN!!!!:

IDNAAAAAR :slår: No spør du kor i Bergen hon e ifra!! Ellers blir det kless og trøkk16!!!

Og eg bare: :blink: OKI :gullengel:

Herreguuud så skjønn du er, skjønne tassen min :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PØH!!!! Det er Titt som har lært meg å spørre og grave om alt mulig. Hun hjemsøker drømmene mine sånn som dette:

IDNAAAAAR!!!! :trampe: No spør du om alt som jeg lurer på, ellers blir det bråk!! Nå i ste så sov vi middag og der var hun pinadø IGJEN!!!!:

IDNAAAAAR :slår: No spør du kor i Bergen hon e ifra!! Ellers blir det kless og trøkk16!!!

Og eg bare: :blink: OKI :gullengel:

Så, :fnise: hvor i Bergen er du fra?? :sjenert:

Jeg har forresten prøvd ut dette med lugg og egentlig så passer jeg til det, men sparer til å ikke ha lugg lenger!! Jeg visste ikke at man kunne klippe gratis lugg.. :sukk: Der ser du ka eg vet..

ha ha ha :fnise: dere er bare utrolig artig :kose:

eg er fra hordvik, enn du? :)

dere er jo bare småjenter, jo!

jeg er jo drit gammal i forhold: ble 30 i sommer.

Og -bare for å forsette på Idnars oppsummering- jeg har vært sammen med mannen min siden jeg var 18, altså i 12 år, gift siden 2002.

Faen... det er lenge, asså!

ha ha, takk for den, no følte eg meg liten :gjeiper:

min kjære H blir 28 no, så vi har 7 års forskjell men føles ikkje sånn, hi hi :) å så flott at dere har vært sammen så lenge da! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud så skjønn du er, skjønne tassen min :kyss:

:sjenert::sjenert::sjenert:

ha ha ha :fnise: dere er bare utrolig artig :kose:

eg er fra hordvik, enn du? :)

OMG!!! Du e jo nesten stril!!!!! :fnise:

Personlig er jeg fra fyllingen men bor litt sånn på strilelandet oppi fana et sted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er jo bare småjenter, jo!

jeg er jo drit gammal i forhold: ble 30 i sommer.

Og -bare for å forsette på Idnars oppsummering- jeg har vært sammen med mannen min siden jeg var 18, altså i 12 år, gift siden 2002.

Faen... det er lenge, asså!

Ja, vi er jo barnerumper å regne vi, i forhold til deg! :fnise:

Men det gjør jo egentlig ingenting, asså :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er jo barnerumper å regne vi, i forhold til deg! :fnise:

Men det gjør jo egentlig ingenting, asså :) :) :)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen!:) ja det bor nok en liten stril i meg :lur:

Eg ble kjempefornøyd med håret, nå er det brunt med lyse striper og har litt skrålugg :hoppe:

No skal eg på skolen, har en stor innlevering å gjøre ferdig idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes igrunn det studiet hørtes kjedelig ut, men slike ting som det der ligger ikke for meg i det hele tatt heller da.

Like greit å være ærlig, lissom....

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Hehe, tidig. Jeg og syntes det høres kjedelig ut, men vis det er noe du liker så er jo det suupert. Og tipper du tjener godt? :hoppe:

Jeg jobbe rjo i helsevesenet, og tjener RÆVVA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at det er litt sånn som de på skaperen i går som hadde en båt idè :) Det så jo spennende ut, synes jeg!! Og hvis det er sånn som det, så kunne jeg godt har begynt med det!!

Og mye heller det enn å sitte her hele dagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende studievalg! Er det mye jobber å søke på???

vinterklem til deg! :klem:

Ja er mangel på den typen ingeniører, fikk to jobbtilbud igår på karrieredag, men eg har allerede kontrakt med den bedriften eg jobber på:)

Jeg synes igrunn det studiet hørtes kjedelig ut, men slike ting som det der ligger ikke for meg i det hele tatt heller da.

Like greit å være ærlig, lissom....

:fnise:

He he, bra å være ærlig! studiet er litt kjedelig egentlig, hvertfall no når det er mest sånne grunnfag som matte, fysikk og kjemi men det tar seg opp når vi får begy ne å konstruere skip :jepp:

Hehe, tidig. Jeg og syntes det høres kjedelig ut, men vis det er noe du liker så er jo det suupert. Og tipper du tjener godt? :hoppe:

Jeg jobbe rjo i helsevesenet, og tjener RÆVVA!!

Liker å jobbe med slike ting så fordi om studiet kan være kjedelig gleder eg meg til eg er ferdig og kan begynne å jobbe med det :) og slike jobber er ganske høyt lønnet så det er en ekstra bonus :gjeiper: synst at helsevesenet skulle hatt mye høyere lønn, er jo veldig viktige jobber dere gjør! blir litt sint når eg tenker på at de som passer på oss når vi er syke og gamle skal tjene så dårlig :kjefte:

Jeg ser for meg at det er litt sånn som de på skaperen i går som hadde en båt idè :) Det så jo spennende ut, synes jeg!! Og hvis det er sånn som det, så kunne jeg godt har begynt med det!!

Og mye heller det enn å sitte her hele dagen :jepp:

Ja selve konstruksjonen er veldig interessant, så er det så mye forskjellig man kan gjøre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kom du på å studere det?? :klø:

Eg begynte på taf (teknisk allmennfaglig utdanning) det tar 4 år og eg fikk studiekompetanse og fagbrev, bedriftene oppfordrer veldig til å fortsette på en ingeniørutdanning som passer de, da fikk eg også kontrakt og stipend av de :) derfor egentlig, er ikkje noe eg har drømt om hele livet :fnise:

bare ble sånn, men eg liker det og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hi hi, no har eg nettopp stått opp, har pizza og cola til frokost :) litt fyllesyk :fnise:

men dere? eg må spørre om noe. igår hadde eg smerter i underlivet hele dagen, litt som mensenkramper men litt verre enn det, og eg skal ikkje ha mensen før om 2uker...noen som har opplevd dette? ene venninnen min mener at eg kanskje spontanaborterer eller har betennelse, men har ikkje begynt å blø... har heller ikkje prøvd å bli gravid og ikkje glemt en eneste pille...

har ikkje hatt vond hittil idag da, så tenker å se det an til imorgen og kanskje få meg en legetime :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...