Gå til innhold

Miss Yorks dagbok


Miss York

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

No har eg drevet å kikket litt rundt i andres dagbøker og tenkte at det var på tide at eg fikk meg en og!:)

Litt om meg:

Eg er 20 år og er samboer med en flott mann og to puser:) Eg er heltidsstudent men jobber litt innimellom. Drømmen er at samboeren skal fri til meg i løpet av året, hi hi :yvonne:

Så det var litt om meg, gleder meg til å bli bedre kjent med dere:)

Hvis eg gjør noe feil må dere bare si ifra forresten! Har aldri skrevet dagbok før så dette kan bli interessant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok!!!! :blomst:

Takk for det Lunalu! :)

Hei,

Du har gjort alt riktig til nå, ihvertfall!

:fnise:

He he, det er bra!:)

No sitter eg med kaffien og ser ut på snøen, vil ut å ake men må nok gjøre skolearbeid idag før eg skal til mamma med en hjertekake eg har bakt til morsdag:)

Var ute i snøen og koste meg med nevøen på 3 år og samboeren min i forgårs og igår så har vel egentlig fått nok snø for en helg:)

Igår kveld koste eg meg med rødvin og Sex and the City filmen, eg elsker den filmen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Koselig med besøk i dagboken min!

Jeg liker også Sex and the City filmen - den er så koselig! I går leide vi film på cdon.com og så Arn 2 - en heller mørk og blodig fortsettelse på Arn 1...

Nå skal jeg forype meg i en bok - og nyte søndagsroen. Jeg håper du får en koselig søndag!

:smilyblomst::blomst::smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vært en lang dag på skolen så no har eg satt meg ned med en god kopp te for å surfe litt på nettet før eg tar tak på mer skolearbeid :) eg må og skrive mail til klassen å få samlet inn penger til en i klassen som nettopp har fått en liten, vi er bare to jenter i klasse på 40 så vi skal ta oss av presangkjøpingen :) Det gleder eg meg til, er så glad i unger, blir verpesyk av å se alle tickerne her inne :fnise: gleder meg til det blir min tur en gang :rødme:

Er Arn-filmene bra forresten? har lest bøkene og har lyst å se filmene men er redd eg kanskje blir skuffet iden eg har lest bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du blir verpesyk av å se på alle tickerne her inne :lol:

Hm...ser forresten at noe har skjedd med sommertickeren min - det må jeg få sett på!

Arn filmene var ok - den første var best! Jeg hadde ikke lest bøkene først da...- det er jo ofte slik at man blir litt skuffet om har lest boka først og så ser filmen etterpå. Husker spesielt at jeg var en smule skuffet over filmen Hannibal...

Hva slags katter har du? Jeg har ei lita sort og hvit pusi, vanlig huskatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagbok :) Passe på at du ikke blir avhengi av kvinneguiden no da, det ble jeg i begynnelsen :fnise:

Takk for det :klemmer: har allerede blitt det, må ha "leksepauser" hele tiden :gjeiper:

Skjønner godt at du blir verpesyk av å se på alle tickerne her inne :lol:

Hm...ser forresten at noe har skjedd med sommertickeren min - det må jeg få sett på!

Arn filmene var ok - den første var best! Jeg hadde ikke lest bøkene først da...- det er jo ofte slik at man blir litt skuffet om har lest boka først og så ser filmen etterpå. Husker spesielt at jeg var en smule skuffet over filmen Hannibal...

Hva slags katter har du? Jeg har ei lita sort og hvit pusi, vanlig huskatt.

Ja eneste som holder meg i sjakk er at eg vil gøre meg ferdig med studiene først :gjeiper: No har eg prøvd å lage en sommerferieticker MANGE ganger men det kommer bare opp at siden er nede... Oki, tror eg må se de uansett:)

Eg har to vanlige skogskatter/huskatter, en helt orange, ligner på en liten løve, og en grå og kvitstripet, de er gullene mine :hjerter_rundt:

Grattis med dagbok!!! :kose:

Kjekt å se andre fra Bergen her!!! :jepp:

Takk for det! :klemmer: he he, nyter du snøen? lenge siden den har lagt så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Kan ikke du grave deg ned i sånn der blomsterbed og finne de røde akebrettene? Ellers kan du jo stappe en plastikk pose mellom beina, som en bleie :ler: Ser det for meg, at jeg kjører rundt der oppe, også plutselig ser jeg en jente med plastikpose mellom beina som aker, aleine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

:ler:

Måå du alltid gjøre det der? Du får meg alltid til å le høyt. Sånn skikkelig høyt. De som bor over må jo tro jeg er helt på tryne rar. De bare "Emm, Titt sitter alltid der nede og ler for seg selv" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Åh så arti dere er, kjekt med besøk i dagbok!:)

No skal eg og samboeren se Journey to the center of the earth med sånne 3D briller :popcorn:

Ha en fin kveld og en fin dag imorgen alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TittTitt
Kos dere i kveld, da!!! :kose: og ha en fin dag i morgen du og!! :)

Hææ? Har du allerede begynt å kose på hun? Har jeg grunn bli sjalu no? :fnise:

Hvordan ser dere sånn 3D? Høres jo gøy ut :ler: Er det på tv eller data? Og kor i alle dager kan man kjøpe sånne briller? Kose dere da, så snakkes vi:) :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ikkje bli sjalu :fnise:

Samboeren min kjøpte de på ebay spesielt til den filmen:) tror de har egne for hver film som kan sees i 3D. Filmen va kjempearti, men kvapp mange ganger, kom biller rett opp i fjeset på meg :gjeiper:

Idag har eg vært på jobb fra 7 til 7, så har eg trent og dusjet, er fornøyd :biggrin: No blir det litt skolearbeid så sengen, er kjempetrøtt:)

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er trøtt etter å ha jobbet så mye - og så avslutte med trening!!! Tipper du kommer til å sove godt i natt!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Oj så gøy med de der brillene. sånn kunne jeg og tenkt meg. Men tror jeg hadde tatt de av meg hele tiden for å passe på at det ikke var noe rett oppi meg :fnise:

Er det filmer du kjøper i vanlig butikk eller må du kjøpe de og på internett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...