Gå til innhold

Miss Yorks dagbok


Miss York

Anbefalte innlegg

No er det lenge siden eg har vært her! håper dere ikkje har glemt meg :)

denne uken har det gått i jobb, lekser og trening, er helt utslitt og gleder meg til det er helg imorgen! :hoppe:

går det noe bra på tv på en torsdagkveld? :) har lyst å slenge meg på sofaen for det gjør eg nesten aldri, og gidder ikkje visst det ikkje går noe særlig :gjeiper:

fikk vite at det mot jul er veldig lite å gjøre på jobb og at det kanskje blir permitteringer, synst det er skikkelig skummelt, har aldri vært borti sånt før :frown:

eg og H jobber på samme bedrift og så hvis det blir permittering sliter vi :frown:

men håper det ordner seg, er jo lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

Ånei æsj!! Permitering suuger :sur: Kor jobber dere, eller som hva?

Vi har ikke glemt deg, nei :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin gave H fikk :) Liker selv nikon kamera best! Har blitt vant til det, og da er det no turning back... Du vet, krigen om nikon vs canon. Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi jobber innenfor olje-gass, han som automatiker og eg som industrirørlegger :) men de satser alt på å slippe å permittere så håper de klarer det :)

er faktisk et Nikon D90 eg kjøpte, er veldig fornøyd med det! :jepp:

HELG, HELG, HELG!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og hilser på, koselig dagbok du har :)

Velkommen til dagboken min Toffee! :) og takk for det :)

var kjempedeilig å få sove ut idag, har sovet alt for lite i uken :jepp:

Idag er planen å gjøre litt skolearbeid, ut å sage litt ved og muligens ta en treningsøkt + litt husarbeid :hoppe:

Eg elsker å ha en alkoholfri helg, har blittt altfor mye de siste helgene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til dagboken min Toffee! :) og takk for det :)

var kjempedeilig å få sove ut idag, har sovet alt for lite i uken :jepp:

Idag er planen å gjøre litt skolearbeid, ut å sage litt ved og muligens ta en treningsøkt + litt husarbeid :hoppe:

Eg elsker å ha en alkoholfri helg, har blittt altfor mye de siste helgene :fnise:

Jeg hadde også planer om å få gjort en del i dag, men fest og moro i går satte en stopper for det. Bare det å sette på en vaskemaskin er fysisk umulig i dag! Så jeg blir her i sengen min, jeg :unsure: Men NESTE helg, DA skal jeg være flink og effektiv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Er ikke egentlig søndag "hviledag" da? ;) Syns du skal få lov til å slappe av og slippe husarbeid jeg da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi hi eg lar de helgene eg har vært ute være avslapnings helger :) men no har eg vært ute de siste 4-5 helgene så det var på tide å ta en "fri"-helg :fnise: er deilig å ikkje ha noen planer, da kan man bare putre på med litt småting :)

uff eg har dårlig samvittighet idag, de siste dagene har eg bare drevet å glefset til min kjære, pms gjør at eg blir fort glad men ikkje minst sur og grinete for de minste filleting, stakkars mann :sukk: heldigvis har han forståelse for at eg blir sånn, kjenner ikkje meg selv igjen de dagene.

men idag er eg normal igjen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H er så snill! idag hadde han kjøpt en nydelig orkide til meg, han gjør meg så glad :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kordan går det, miss?

Det går bare bra! :) har hatt en delprøve på skolen idag som gikk greit så er egentlig i ganske godt humør! :) nå er det snart fotballtrening! imorgen skal eg være hjemme å lese, har bare en forelesning som eg likså godt kan lese på selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Åh, ka fotball lag spiller du på? Så gøy da. Jeg spilte da jeg var liten. Og håndball :fnise: Men no er jeg redd for baller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men no er jeg redd for baller :sjenert:

Jada... den delen der misforstod jeg med en gang!

Enspora tankegang idag, tydeligvis!

Men, hvordan er det med Miss York, da?

Er du redd for baller?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he :fnise:

eg begynte med fotball for et år siden, mest for treningen sin del, vi er 7"er damelag som spiller mest for gøy :) har faktisk ikkje interessert meg for noe ballsport hele livet, og har alltid hatt ballskrekk og har det litt enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...