Gå til innhold

Miss Yorks dagbok


Miss York

Anbefalte innlegg

Vet ikkje om de må kjøpes på nett, tror egentlig at de har 3D versjonen til de som fins, i butikken:) samboeren laster ned hvertfall.

Eg har en lang dag foran meg, først skole, så skal eg hjem å lage superrask middag- skal stå dugnad på treningssenter for fotballlaget til 8 etterpå blir det en times trening så blir det bare å stupe i køyen når eg har dusjet! Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det lenge siden eg har skrevet, har vært en litt småtravel helg:) fredagen var eg ute å feiret en venninnes bursdag, igår ble det gjort :husarbeid:

så hadde vi noen vennepar på besøk til middag om kvelden, det ene paret hadde en kjempenyhet, hun er gravid :gravid:

er på en måte litt misunnelig, men vet det blir min tur om bare noen få år, synst det er kjempespennende, skal sitte masse barnevakt!:)

Eg fikk tre :roser: og et kjempefint valentinskort igår, snille samboeren min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Koselig helg du har hatt da :) Søtt og få blomster og kort =)

Sååå gøy med en venninne som er gravid :hoppe: Skulle ønske en av mine nærmeste venner hadde baby, da hadde jeg vært i hundre :hoppe: Har du vært lenge sammen med kjæresten din? Du har sikkert skrevet det,men jeg husker ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja eg ble helt i hundre når de fortalte det, har håpet lenge at en av vennene skulle bli gravid :) Vi har vært sammen i 3 år og 2 mnd, håper på et frieri når det nærmer seg 4 år, hi hi :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Nååw så søtt :D Jeg og N har vært sammen i 2 år og 4 mnd :fnise: Hadde vært kjekt med et frieri ja, men tror ikke det vil skje med det første. N har helt skrekken på sånt. bare jeg sier ordet baby og gifte seg, så får han hetta og begynner å svette :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he :fnise:

No skal eg begynne å kalle samboeren for H, er jo mye enklere :)

H blir ikkje redd, tror egentlig han er ganske klar for å gifte seg han også :yvonne: men unger vil han vente en to-tre år med :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Ja, må ha noe kallenavn for disse mannfolkene våres, blir litt lettere da :) Jeg har N, Idnar har R, Hex har M og du har H :ler:

Baby vil jeg og ha, guuu så verpesyk jeg kan bli til tider. Men det vil jeg vente meg. Jeg er litt gammel syntes jeg. Er 25 år no da. Iik! Men har ikke hastverk jeg :)

Håper det er N jeg skal gifte meg med da. Han sier alltid dette "vis jeg noengang skal gifte meg, så er det deg jeg vil gifte meg med" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi ja eg er så verpesyk at eg blir helt gal til tider, eg ebli 21 i år, og vil bli ferdig med studiene først, er vel bare det som stopper meg :fnise: Du er da ikkje gammel! du har god tid på deg, og håper det blir dere to eg og :klemmer:

men no må eg logge meg ut, får ikkje gjort lekser eg er så hekta på å skrive her inne :ler:

Ha en finfin søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Ja man blir avengi av kg, er til og mer verre enn facebook :ler:

Hun venninnen din som er gravid, begynner navnet hennes på K? For jeg fikk nettop vite at en venninne av meg er gravid :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! :jepp: Jeg skulle absolutt ha tatt meg en tur til frisøren jeg også!! :fnise:

Og du, jeg er også verpesyk! :sjenert: Og det blir jo ikke bedre av at "alle" får beibiser :sukk: De er jo så skjønne og nusselige :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har planer om å bli blond, er det som er min naturlige hårfarge, men har vært rødtopp i høst/vinter :) blir nok en lang stripingsprosess fram mot sommeren :)

Å så bra at vi er flere om å være verpesyk! :jepp:

de nærmeste venninnene mine er ikkje det i det hele tatt så eg trenger å få det ut et sted :sjenert:

så får liksom "alle" i familien hans og venner av H unger i tillegg til at de maser om at vi og må sette igang, blir litt frustrert eg :sur:

for eg har jo så lyst men vil heller vente til eg er ferdig med studiene sånn at eg føler eg får god tid til et lite nurk :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare en av mine nærmeste venner som ikke ha barn!!!!!

Og alle maser og maser. Egentlig er jeg litt lei av alt maset, men jatter med og sier at det kommer når det kommer. Og det er jo akkurat det som er planen (selv om det godt kunne skjedd noe snart :fnise: ) Vi hører ikke med blandt prøvere eller noe sånn altså.. :fnise::fnise:

Hva studerer du? Og hva jobber du med? (hvis jeg får lov å spørre om det :fnise: Jeg er laaaaaaaangt i fra nysgjerrig, ja.. :sjenert::fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Du er DRIT nysgjerig, Idnar! Ti ganger værre enn meg, skal jeg si deg :jepp:

Så gøy med frisør :hoppe: Det vil jeg og. Har tenkt litt å prøve ut sånn der lugg, men vet ikke om jeg tørr. Dere vet at de kliper gratis lugg på maange frisører sant? Det gjør de ihvertfall på ramsvik. Det er skikkelig bra :jepp: Jeg gikk der engang, og de klippet lugg, gratis. Da fikk jeg sånn skrå lugg, men det gikk ikke så bra tror jeg, følte det var i veien for øynene, no har jeg litt lyst å prøve sånn valig lugg. Kansje en tynn en.. Hmm :klø:

N lager grandiosa no :ler: Av og til er det litt godt med sånn mat :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare en av mine nærmeste venner som ikke ha barn!!!!!

Og alle maser og maser. Egentlig er jeg litt lei av alt maset, men jatter med og sier at det kommer når det kommer. Og det er jo akkurat det som er planen (selv om det godt kunne skjedd noe snart :fnise: ) Vi hører ikke med blandt prøvere eller noe sånn altså.. :fnise::fnise:

Hva studerer du? Og hva jobber du med? (hvis jeg får lov å spørre om det :fnise: Jeg er laaaaaaaangt i fra nysgjerrig, ja.. :sjenert::fnise: )

He he , ja da blir det my mas kan eg tenke meg :fnise: men greit å ta det som det kommer da, er nok bedre det ennn å prøve iherdig og bli skuffet for at det tar lang tid :) eg har lest i noen prøverdagbøker her inne og det er trist og litt skremmende for ser at det er en del som må prøve lenge før det går...

Eg studerer marinteknikk og jobber som industrirørlegger:)

Du er DRIT nysgjerig, Idnar! Ti ganger værre enn meg, skal jeg si deg :jepp:

Så gøy med frisør :hoppe: Det vil jeg og. Har tenkt litt å prøve ut sånn der lugg, men vet ikke om jeg tørr. Dere vet at de kliper gratis lugg på maange frisører sant? Det gjør de ihvertfall på ramsvik. Det er skikkelig bra :jepp: Jeg gikk der engang, og de klippet lugg, gratis. Da fikk jeg sånn skrå lugg, men det gikk ikke så bra tror jeg, følte det var i veien for øynene, no har jeg litt lyst å prøve sånn valig lugg. Kansje en tynn en.. Hmm :klø:

N lager grandiosa no :ler: Av og til er det litt godt med sånn mat :jepp:

Eg pleier å ta litt skrå lugg, tør ikkje ta sånn ordentlig for eg har ganske krøllete hår :fnise: eg hadde kjøpepizza igår, er ganske godt innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten, er litt nysjerrig av meg eg og :lur: Idnar, hvor gammel er du, hva driver du med og hvor lenge har du og R vært sammen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, er litt nysjerrig av meg eg og :lur: Idnar, hvor gammel er du, hva driver du med og hvor lenge har du og R vært sammen? :)

Ne...vil ikje si det!! :jolie:

:fnise:

Jeg er da altså blitt 25 år på mine eldre dager, har vært sammen med sussebassen min R i 4 år til sommeren. Har bodd sammen i ca halvannet år kjøpte hus i oktober. Er en avdanket konditor som jobber på sentralbord i bank. :nigo: Thats me in a nuttshell :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er DRIT nysgjerig, Idnar! Ti ganger værre enn meg, skal jeg si deg :jepp:

Så gøy med frisør :hoppe: Det vil jeg og. Har tenkt litt å prøve ut sånn der lugg, men vet ikke om jeg tørr. Dere vet at de kliper gratis lugg på maange frisører sant? Det gjør de ihvertfall på ramsvik. Det er skikkelig bra :jepp: Jeg gikk der engang, og de klippet lugg, gratis. Da fikk jeg sånn skrå lugg, men det gikk ikke så bra tror jeg, følte det var i veien for øynene, no har jeg litt lyst å prøve sånn valig lugg. Kansje en tynn en.. Hmm :klø:

N lager grandiosa no :ler: Av og til er det litt godt med sånn mat :jepp:

PØH!!!! Det er Titt som har lært meg å spørre og grave om alt mulig. Hun hjemsøker drømmene mine sånn som dette:

IDNAAAAAR!!!! :trampe: No spør du om alt som jeg lurer på, ellers blir det bråk!! Nå i ste så sov vi middag og der var hun pinadø IGJEN!!!!:

IDNAAAAAR :slår: No spør du kor i Bergen hon e ifra!! Ellers blir det kless og trøkk16!!!

Og eg bare: :blink: OKI :gullengel:

Så, :fnise: hvor i Bergen er du fra?? :sjenert:

Jeg har forresten prøvd ut dette med lugg og egentlig så passer jeg til det, men sparer til å ikke ha lugg lenger!! Jeg visste ikke at man kunne klippe gratis lugg.. :sukk: Der ser du ka eg vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er jo bare småjenter, jo!

jeg er jo drit gammal i forhold: ble 30 i sommer.

Og -bare for å forsette på Idnars oppsummering- jeg har vært sammen med mannen min siden jeg var 18, altså i 12 år, gift siden 2002.

Faen... det er lenge, asså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...