Gjest TittTitt Skrevet 22. februar 2009 #61 Del Skrevet 22. februar 2009 Pizza du og? En venninne sa nettop til meg at hun spiste pitsa Hmm. De smertene i underlivet vet jeg ikke hva kan være..Du må google litt. Men kan det ikke være sånn der eggløsning Noen ganger har jeg sånn stikkende følelse i underlivet, men hva det er vet jeg ikke. Jeg skal ihvertfall undersøke meg om syster no. Er red jeg har det.. Min søster har opperert pga syster. Håper det går bedre med deg idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #62 Del Skrevet 22. februar 2009 hi hi, ja litt fyllemat må til ja har ikkje kjent noe enda, men har aldri hatt vondt iforbindelse med eggløsning før men det kan jo for all del være at eg har begynt med det no :gjeiper: da har eg hvertfall ikkje noe å bekymre meg for men cyster høres skummelt ut, kanskje eg skal ta meg en sjekk på det eg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 22. februar 2009 #63 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, jeg kjente ikke noe av de der eggløsningene før, men har begynt å kjenne litt i det siste.. Kan være lurt å sjekke seg for syster, selvom du ikke har noe å bekyrme deg for, stort sett er det bra Kor var dere ute igår da? Var det kjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 22. februar 2009 #64 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg tenkte også på at det kunne være eggløsning. Jeg pleide aldri å ha vondt av det før heller, men så plutselig så har jeg fått noen jækla smerter der Men tidspunktet for eggløsning stemmer jo..eller?? :klø: Skal men ikke ha det sånn ca midt i mellom mensen og..emm mensen (altså 2 uker)?? :klø: Jeg har sjekket meg for sånnder cyster. Var heldigvis ikke noe der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #65 Del Skrevet 22. februar 2009 ja tror det er 2 uker men eg er litt dum da, er 1 uke til mensen ikkje 2 :gjeiper: tar meg en tur til legen i uken uansett, så kan eg hvertfall få sjekket at alt er i orden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 22. februar 2009 #66 Del Skrevet 22. februar 2009 Enig, det skader jo ikke å sjekke!!! Håper du får en fin søndagskveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #67 Del Skrevet 23. februar 2009 Takk for det lunalu! har hatt en fin mandag hittil, ingen smerter idag gleder meg til torsdag for da har H bursdag og eg gleder meg som en liten unge til å gi han presangen fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 23. februar 2009 #68 Del Skrevet 23. februar 2009 Så bra at du føler deg bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #69 Del Skrevet 24. februar 2009 ja har ikkje merket npoe idag heller! No skal eg gjøre , alt må være på stell når både svigers og min familie kommer på besøk på torsdag imorgen skal eg bake, så no har eg en arbeidsplan på torsdag skal eg bare kose meg å spise masse kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 24. februar 2009 #70 Del Skrevet 24. februar 2009 Kake? Sa noen kake? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #71 Del Skrevet 25. februar 2009 No har eg laget to kaker og skal lage vafler imorgen, nam nam nam gleder meg til å spise de imorgen, tror eg dropper middagen eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 25. februar 2009 #72 Del Skrevet 25. februar 2009 No har eg laget to kaker og skal lage vafler imorgen, nam nam nam gleder meg til å spise de imorgen, tror eg dropper middagen eg Kor var det du bodde igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 26. februar 2009 #73 Del Skrevet 26. februar 2009 Heisann Innom og hilser på jeg.. KAKE hørs godt ut!! Nam..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 26. februar 2009 #74 Del Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer med dagen til H :blåse: Håper det ble en fin feiring idag! Hva gav du H da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. februar 2009 #75 Del Skrevet 26. februar 2009 Jaaa, ka fikk han? Den spennende gaven din Ble han gla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 26. februar 2009 #76 Del Skrevet 26. februar 2009 Jaaa!!! Ka fikk han????? Har dere kost dere? Håper det!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #77 Del Skrevet 27. februar 2009 Heisann Innom og hilser på jeg.. KAKE hørs godt ut!! Nam..... Hei og velkommen til dagboken min kake var veldig gaodt, eg forspiste meg som vanlig Gratulerer med dagen til H :blåse: Håper det ble en fin feiring idag! Hva gav du H da??? Jaaa, ka fikk han? Den spennende gaven din Ble han gla? Jaaa!!! Ka fikk han????? Har dere kost dere? Håper det!!! :) Han fikk Nikon speilreflekskamera som han har hatt lyst på han ble kjempegla kameraet tar kjempebra bilder så eg er storfornøyd så fikk eg låne svigerinnen sin gutt på 5 måneder så da va jo eg helt i himmelen, eg er så gla i unger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 27. februar 2009 #78 Del Skrevet 27. februar 2009 Nemmen så fin gave, det var snilt av deg. Bra han ble gla :o) Da må dere ta maaaaaaaaaaaaasse bilder :D Også en sånn liten bajbiis på 5 mnd, såå herlig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 27. februar 2009 #79 Del Skrevet 27. februar 2009 Oh!! Det var en fin gave!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 1. mars 2009 #80 Del Skrevet 1. mars 2009 Oj! Det var litt av en gave! Ikke rart han ble fornøyd!!! Håper du koser deg i helga - og får en fin søndagsettermiddag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå