Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Synes Rune ligner på Luke ( skywalker i sTAR WARS) synes han er fin ja;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg aldri har vært i en situasjon der alt var lagt opp til at det skulle knulles :ler:

Gjest Squill
Skrevet

Det kommer så utrolig mye dumt ut av Rune og Ida :fnise: Utrolig underholdende! Jeg lurer på hva slags samtaler de hadde da de bodde sammen i to år. Ser for meg mange spennende politiske diskusjoner og argumentasjoner med mye faglig tyngde over middagsbordet:

"Men du- hvor mange har hu pult, a?"

"Veit ikke jeg vel, jeg føler liksom ikke at jeg kan svare på det når hu lå med kompisen min, på en måte"

"Men kan du ikke bare si det a?"

(Lang klem og stryking over håret)

"Kunne du pult a, da?"

Skrevet
"Men du- hvor mange har hu pult, a?"

"Veit ikke jeg vel, jeg føler liksom ikke at jeg kan svare på det når hu lå med kompisen min, på en måte"

"Men kan du ikke bare si det a?"

(Lang klem og stryking over håret)

"Kunne du pult a, da?"

:hoho: Fantastisk!

Gjest TittTitt
Skrevet

Syntes det blir så teit med Ida, Rune og han nye som hun har hatt seg med. Det er så falskt. Selvfølgelig vet de 3 at de alle skulle inn i huset. Det er jo ikke noe tilfelle.

"oj, der kom vist eksen min... Nemmen, der kom jaggu han jeg har hatt sex med og" :filer:

Skrevet

Er det bare meg som begynner å bli dritt lei av Rune og Ida? Håper virkelig en av de ryker ut snart så vi får se noe annet enn tøffel-pjatt. Jeg kunne godt tenke meg å se hva de andre 10 driver med jeg...

Gjest Gjest
Skrevet

Å lei ida og rune. Eg e no mer interessert i hva alle de andre gjør. Iris har man jo ikke sett mye til. Og Lene virke så utrolig koselig og artig. Syns han Kevin virka også kjempe morsom.

Gjest Gjest
Skrevet

Lei av Ida og Rune pjatt jeg også. Det er ikke spennende å se at de trekker seg unna gruppa hele tida for å sutre til hverandre. De er to pene men totalt intetsigende personer. Jeg hadde et håp om at Vegard var et fyrverkeri men han var jo ca dobbelt så klysete som Ida og Rune til sammen. Jeg håper Vegard er den som går hjem og han andre får immunitet sånn at han kan sende Ida hjem. Da sitter vi igjen med Rune som jeg håper vil kline litt mer med Noor sånn at han kan fortsette å krangle med Ida hjemme...mohahaha!

Gjest dalieo
Skrevet

Ja, kjedelig med de hele tiden. Samme greia om og om igjen, bare mumling og snakk om puling. Men ikke den morsomme typen :sur:

Jeg vil se mer til Mads og Petter, de er livlige og morsomme.

Skrevet
Det ser ut til at PH får besøk av flere Ida-er framover. På gruppebildet av deltakerne, var det flere platinablondiner med store silikonpupper og faux tan's. Jadda :)

Og han kompisen til Rune er helt lik Rune. Ser ganske latterlig ut. Tydelig at Ida liker de dumme og deilige guttene med spray-tan, foliestripet hår og solpudder, som tilbringer all sin tid med å pumpe jern og planlegge hvor mange egg de skal drikke til frokost i morgen.

Hvor har du sett dette/disse? funderte litt selv på at deltagerne ikke var så vakre, men noen som har reagert litt på hvor åpenlyst enkelte har vært om det? På tv gav jo for. Eks Petter og Mats inntrykk om at jentene var så pene, så hørte jeg på intervju hvor skuffet de var, mangel på skjønnhet osv. Samme fra jentenes side. Litt småfrekt da :ler:

Å lo nå godt selv av han Vegard, skal liksom være den kjekkasen! Syns han så ut som en hund jeg.

Gjest Christabelle
Skrevet
Hvor har du sett dette/disse? funderte litt selv på at deltagerne ikke var så vakre, men noen som har reagert litt på hvor åpenlyst enkelte har vært om det? På tv gav jo for. Eks Petter og Mats inntrykk om at jentene var så pene, så hørte jeg på intervju hvor skuffet de var, mangel på skjønnhet osv. Samme fra jentenes side. Litt småfrekt da :ler:

Å lo nå godt selv av han Vegard, skal liksom være den kjekkasen! Syns han så ut som en hund jeg.

Sikkert seher.no eller noe. Så vidt jeg har sett er det bare sånne nettsider som skriver om viktige saker som PH..

Ja, vegard ser helt weird ut! Ser ut som en bulldog! Skulle han være kjekk? Han har helt lik frisyre som meg jo! Helt greit at guttene tar vare på seg selv, men overivrig bruk av tannbleking, spray-tan og voksing av kropp synes ikke jeg er særlig tiltalende. Da er det bedre å være på den andre enden av skalaen.

Jeg tenkte at han kunne da neppe ha høy selvtillit, slik som han holder på med utseendet sitt. Jeg som trodde Rune var det verste jeg hadde sett, haha!

Ja, det var et par gutter som sa at de trodde Yvonne kom til å bli den som sov på Solo den første natten. Jeg synes Yvonne var penere enn f.eks. Lene.

Nå har ikke jeg sett den danske versjonen av PH, men som jeg har forstått, så består deltakerne av Ida'er? De andre jentene (bortsett fra Noor og Ida) ser helt normale ut. Naturlig pene jenter, men ikke "jeg har brukt 40 000 kroner og 3 timer i dag til å se sånn ut"-pene. Så jeg venter jo bare på at det kommer flere slike ;)

Alle guttene (bortsett fra Petter og Rune) synes jeg var fantastisk vakre, men jeg kunne aldri ha falt for en slik en av den grunn at jeg foretrekker å være sammen med en gutt og ikke vente på at han skal bli ferdig på treningssenteret, titte seg i speilet med alle musklene strammet og stjele bronzing-pudderet mitt.

Men man velger jo fra samme hylle; man ser jo det på alle tre, hihi :)

Gjest *smak*
Skrevet

Litt pinlig å innrømme at jeg ser på PH siden jeg er godt voksen. Men det gjør jeg altså. :sjenert:

Rune bør komme seg vekk fra Ida, hun har han rundt tommelfingeren. Det gjør henne ingenting å si til Rune at hun gjerne hadde hatt sex med Vegard igjen..hæ!!! Ida er ikke bra for Rune, han virker alt for god for den type jenter..

Gjest Gjest
Skrevet

Kan man se PH på nettet noe sted? Gikk glipp av episoden igår :/

Gjest Gjest
Skrevet

du kan se de på webtv på tv3.no

Skrevet

Nå harikke jeg lest igjennom alle innleggene i denne tråden, så kan hende dette har vært omtalt her før, men..

Hvordan er det egentlig programmet er satt sammen? Har tv3 tatt kontakt med folk de vil ha med? Jeg kan ikkehelt skjønne sammenhengen med at både ida, rune og vegard "tilfeldigvis" har meldt seg på? I tillegg til at Noor som Runetidligere også har rota med er med? Virker en smule tilgjort synes jeg..?

Gjest Gjest_Bille_*
Skrevet

Det mest naturlige er sikkert tv3.no :gjeiper:

Alle episodene ligger der - på web-tv

Gjest Gjest
Skrevet
Alle episodene ligger der - på web-tv

Ikke episoden fra i går. :sukk:

Skrevet

Vegard har hår som en jente.

Er det bare jeg som synes det er rart at Vegard er så "dust" (Idas ord), mens ingen synes Ida er dust (som faktisk lå med bestekompisen til eksen!)

Synes det er helt idiotisk. Det svir i øya når jeg ser på Ida. :angry:

Skrevet

Rune vil ha Ida. Ida vil ha Vegard. Vegard driter i Ida, og vil bli kompis med Rune. Rune driter i Vegard. For ei såpe!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...