Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest dalieo
Skrevet

Ja de kan vinne, Nick som vant den danske versjonen kom jo inn litt senere i sesongen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå synes jeg Noor skal forlate huset!!! får noja hver gang hun åpner kjeften og jeg skjemmes på hennes vegne!!!! :rope:

sånn...måtte bare få det ut :filer:

Skrevet

Fulgte med på hele den danske serien, og skal prøve å få med meg denne og! :popcorn:

Er enig i at deltagerene hittils er noe skuffende, håper det tar seg opp!

Men er det bare meg som synes stakkars Trianna virker fryktelig nervøs?!

Digger den jenta, men hun virker fryktelig nervøs på måten hun står og snakker på foran kamera, syns nesten litt synd på henne :)

Skrevet

Fader jeg dævver så jævlig av det herr ass...

Ida og Rune er bare dritharry, jeg får helst angst av Noor, hun virker helt blåst... Lene og Mats er bare kåte, Petter virker utrolig barnslig og usikker..

Haha. JA, Paradise Hotel bringer ut det verste i meg og!

Og enig i at Triana virker forferdelig nervøs, stakkars jente. Men hun er pen :)

Gjest dalieo
Skrevet

Kommer ikke over at Petter er nesten 30.. Synes bare han fniser og snakker om kuuse. Og mæææd med stor M og dobbel æ! :filer:

Og ja, Triana er nyydelig :) Og kjolene hun bruker, også.

Skrevet

Alle de dumme rimene han kom med.. "Heller drive med hor, enn å knulle Noor" osv

Skrevet

Er enig i at Triana virker nervøs som programleder, hun klarer ikke helt å slappe av foran kamera, men det blir sikkert bedre etterhvert :)

Ny episode i dag :hoppe:

Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg synes Petter er morsom jeg. Kan tenke meg at det er artig å feste med ham. Jeg ler av de rimene, hehe :)

Takler ikke Noor, men vet ikke hvorfor. Klarer liksom ikke å sette fingeren på det. Tror hun er kjempedeilig, men egentlig ser hun helt rar ut. Brynene er aaltfor nærme hverandre jo!

Liker heller ikke Nanna, hun virker så .. sur og fiendtlig. Dessuten stjal hun samboeren til Yvonne :P Synes synd på Yvonne, hun rakk aldri å føle seg komfortabel i gjengen. Synes i hvert fall synd på henne når hun ser de første episodene fordi to av guttene satt og snakket om at de trodde hun skulle være den siste igjen, uten samboer, på den første tildeling-greia.

Da jeg så reklamene, tenkte jeg "å herreguud", men jammen har jeg ikke sett på alle episodene på web-tv..

Det ser ut til at PH får besøk av flere Ida-er framover. På gruppebildet av deltakerne, var det flere platinablondiner med store silikonpupper og faux tan's. Jadda :)

Og han kompisen til Rune er helt lik Rune. Ser ganske latterlig ut. Tydelig at Ida liker de dumme og deilige guttene med spray-tan, foliestripet hår og solpudder, som tilbringer all sin tid med å pumpe jern og planlegge hvor mange egg de skal drikke til frokost i morgen.

Gjest dalieo
Skrevet
Og han kompisen til Rune er helt lik Rune. Ser ganske latterlig ut. Tydelig at Ida liker de dumme og deilige guttene med spray-tan, foliestripet hår og solpudder, som tilbringer all sin tid med å pumpe jern og planlegge hvor mange egg de skal drikke til frokost i morgen.

Haha, spot on! :ler:

Gleder meg til kveldens episode :danse:

Gjest TittTitt
Skrevet

Jeg likte Yvonne, men tror hun var for kjedelig for PH......

Skrevet
Haha, spot on! :ler:

Gleder meg til kveldens episode :danse:

Me too! Det blir moro! :popcorn:

Skrevet

Gjest Shayla
Skrevet

" Det blir litt kleint for jeg og Rune har jo kliiiiint" Få den dama ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hihihi, nå blir det snart action! :popcorn:

Gjest Squill
Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på Triana Iglesias som programleder? Jeg synes hun gjør en helt elendig jobb. Hun poserer noe vanvittig når hun snakker, og hun snakker på en utrolig irriterende, uartikulert måte. Hun begynner å snakke tydelig, og så snakker hun fortere og fortere og og har et irriterende tonefall på slutten av hver eneste setning. Dessuten stiller hun elendige spørsmål til deltakerne, gjentar seg selv i spørsmålene sine, og avbryter deltakerne når de snakker.

Hun er utrolig pen, det er ikke det, men hvis jeg skulle stemt ut noen, hadde jeg gjerne stemt ut programlederen først...

Skrevet

synes det er lagt opp til at ida blir hovepersonen jeg.

Skrevet
Er det bare jeg som reagerer på Triana Iglesias som programleder? Jeg synes hun gjør en helt elendig jobb. Hun poserer noe vanvittig når hun snakker, og hun snakker på en utrolig irriterende, uartikulert måte. Hun begynner å snakke tydelig, og så snakker hun fortere og fortere og og har et irriterende tonefall på slutten av hver eneste setning. Dessuten stiller hun elendige spørsmål til deltakerne, gjentar seg selv i spørsmålene sine, og avbryter deltakerne når de snakker.

Hun er utrolig pen, det er ikke det, men hvis jeg skulle stemt ut noen, hadde jeg gjerne stemt ut programlederen først...

Jeg synes hun gjør en helt ok jobb, jeg. Hun er egentlig ganske lik den danske programlederen.

Gjest dalieo
Skrevet

Synes også programlederen er litt kjip. Virker som hun prøver å etterligne den danske, med posering og blikk. Men så blir det bare litt awkward. Men det tar seg sikkert opp etterhvert.

Noen andre som synes Rune har skikkelig pene øyne..? :sjenert: Ja, han er dum som et brød, men han har skikkelig dype, blå øyne. Se her. (Overse utrigningen)

Gjest Shayla
Skrevet

Dette handler kun om Ida og Rune. Vi hører jo ikke om noe annet eller noen andre. Dritt lei!

Kanskje jeg bare skal droppe å se på snart :forvirret:

Skrevet
Dette handler kun om Ida og Rune. Vi hører jo ikke om noe annet eller noen andre. Dritt lei!

Kanskje jeg bare skal droppe å se på snart :forvirret:

hehe tenker det samme.. Det blir så kjedelig med harryfolka på sydentur flere episoder på rad.. Da ser man heller charterfeber

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...