hufsa! Skrevet 13. mars 2009 #81 Skrevet 13. mars 2009 Enig Ellers heier jeg faktisk litt på Ida Håpet Nanna skulle ryke ut! Er litt skuffa over deltagerne egentlig, er det virkelig det beste de hadde å komme med?! Var det ikke nærmest påmeldingsrekord da.. :klø: Jeg vil egentlig ha alle ut Håper det kommer inn noen mer spennende personligheter etterhvert! Ja,kjempeskuff med de folka.Ja,syntes ikke Ida er ille jeg heller,men Noor kunne jeg godt hatt ut..Han nye som kommer minna jo om Rune utseende messig,virka som Ida kjente han au..he he.Men må nok følge med,tar seg vel opp etterhvert ;-))
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #82 Skrevet 13. mars 2009 Nei sier ikke at jeg ser bedre ut, men man vil vel ta seg best mulig ut, så en bh med litt "hold"hadde sett bedre ut spør du meg ;-)) Jeg heiser de iallefall til der de skal være,he he.Nei må få inn noen andre folk men blir vel litt mere action å med de nye valga. Pupper skal ikke være trill runde og oppunder haka ala' silikon da.....
Gjest Shayla Skrevet 13. mars 2009 #83 Skrevet 13. mars 2009 Ja,kjempeskuff med de folka.Ja,syntes ikke Ida er ille jeg heller,men Noor kunne jeg godt hatt ut..Han nye som kommer minna jo om Rune utseende messig,virka som Ida kjente han au..he he.Men må nok følge med,tar seg vel opp etterhvert ;-)) Han som kommer inn er kameraten til Rune som Ida hadde sex med..... Snart handler hele PH om Ida og Rune etc...
hufsa! Skrevet 13. mars 2009 #84 Skrevet 13. mars 2009 Pupper skal ikke være trill runde og oppunder haka ala' silikon da..... Hm..sa jeg det?
hufsa! Skrevet 13. mars 2009 #85 Skrevet 13. mars 2009 Han som kommer inn er kameraten til Rune som Ida hadde sex med..... Snart handler hele PH om Ida og Rune etc... Nei,fy f..ha ha da blir det liv tenker jeg..Enig med deg i det,virker litt rart at noen skal ha alle de kjenner der og noen slepper unna..Rune blir nok imun neste runde skal du se..
LadyB Skrevet 13. mars 2009 #86 Skrevet 13. mars 2009 Han som kommer inn er kameraten til Rune som Ida hadde sex med..... Snart handler hele PH om Ida og Rune etc... Synes allerede nesten alt handler om dem, jeg! begge må ut snarest, synes de er irriterende! Og Noor, men det er fordi hun høres ut som en fjortiss når hun snakker.
Fun Light Skrevet 13. mars 2009 #87 Skrevet 13. mars 2009 Jeg er glad Yvonne gikk ut, jeg fikk litt noia av at hun så ut til åtro hun var guds gave til menn.. Virket som om hun prøvde desperat å få seg litt da hun og romkameraten lå på senga og snakka.. I tillegg ser hun så usikker ut når hun lukker munnen for å skjule mellomrommet mellom tenna (?) for hver setning hun sier..!! Noor er ikke særlig smart.. My god..!! Sannheten om kyssingen mellom henne og Rune må vel komme Ida for øret snart..?? Jasså, han som Ida hadde sex med kommer inn?? Kuuult!!!! Men, hva skjedde mellom Ida og Rune egentlig? Rune sa først at hun hadde hatt sex med komopisen i forholdet, så sa han at det ikke var utroskap som gjorde det slutt men mangel på kommunikasjon.. Eller har jeg misforstått? Ida ser bare så utrolig billig ut!! Superfin kropp, men har verken sjarm eller et pent ansikt.. Eller hår, eller tenner.. Tror Petter er bi om ikke annet, han hadde jo stå etter at han tullejokket på Mads på den festen, jo! Og til slutt, hvor har jeg sett Yvonne før? Har hun vært med på Ungkaren eller noe i den duren?
Gjest Shayla Skrevet 13. mars 2009 #89 Skrevet 13. mars 2009 Jeg er glad Yvonne gikk ut, jeg fikk litt noia av at hun så ut til åtro hun var guds gave til menn.. Virket som om hun prøvde desperat å få seg litt da hun og romkameraten lå på senga og snakka.. I tillegg ser hun så usikker ut når hun lukker munnen for å skjule mellomrommet mellom tenna (?) for hver setning hun sier..!! Noor er ikke særlig smart.. My god..!! Sannheten om kyssingen mellom henne og Rune må vel komme Ida for øret snart..?? Jasså, han som Ida hadde sex med kommer inn?? Kuuult!!!! Men, hva skjedde mellom Ida og Rune egentlig? Rune sa først at hun hadde hatt sex med komopisen i forholdet, så sa han at det ikke var utroskap som gjorde det slutt men mangel på kommunikasjon.. Eller har jeg misforstått? Ida ser bare så utrolig billig ut!! Superfin kropp, men har verken sjarm eller et pent ansikt.. Eller hår, eller tenner.. Tror Petter er bi om ikke annet, han hadde jo stå etter at han tullejokket på Mads på den festen, jo! Og til slutt, hvor har jeg sett Yvonne før? Har hun vært med på Ungkaren eller noe i den duren? Ida lå med kompisen til Rune etter at det hadde blitt slutt. Mener jeg har lest at det er ca 2-3 mnd siden.... Ida og Rune bodde sammen i 2år tror jeg, og i følge ida var det 1år siden hun flyttet ut, å i følge Rune 6 mnd siden det ble slutt. Tror det var Ida som dumpet Rune.
Mischa Skrevet 13. mars 2009 #90 Skrevet 13. mars 2009 (endret) Ida minner meg om Heidi Montag fra The Hills Litt for mye bleket hår og silikon. Synes egentlig ingen av jentene er spesielt vakre, hadde forventet skikkelige "babes"! Den eneste er Triana som jo er stunning, og Noor er egentlig veldig pen, men sistnevnte har litt for mye silikon og er ikke lik pen når hun åpner munnen (er noe bimbo/blondine-aktig over henne). Nanna og hun fra Tromsø synes jeg begge ser veldig harry ut - som den type jenter som lar seg avbilde i Vi Menn. Gutta er heller ikke noe særlig bedre. Kevin er kjedelig og Mads har jo vært med i Charterfeber - de kunne da vel funnet noen andre? Petter er jo bare rar, 28 år men 18 år i hodet! Ville aldri brukt han som finansrådgiver Og likevel så ser jeg på Endret 13. mars 2009 av Mischa
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2009 #91 Skrevet 13. mars 2009 Enig i at Kevin er litt kjedelig liksom, samme med Øystein egentlig..Er Mats og Petter som lager liv da:D, men Petter haha tror han er bi jeg og.. Ble litt skuffa når det gjalt utseendet til damene der. Hun fra Molde og Nanna burde faen ikke være der i det hele tatt. Noor er fin da, men hun er så kinderegg
Gjest Catwoman Skrevet 13. mars 2009 #92 Skrevet 13. mars 2009 Ida ser bare så utrolig billig ut!! Superfin kropp, men har verken sjarm eller et pent ansikt.. Eller hår, eller tenner.. Helt enig. Noor og Nanna er pene - men ellers så er ikke jentene noe spesielt pene, ganske vanlige. Synes vi har sett så lite til Iris jeg - alle de andre har stått og snakket til kamera, men det er ikke mye hun har gjort det, hvis hun har gjort det i det hele tatt. Synes egentlig alle guttene virker ganske ok. Virker som de har fått god tone seg i mellom. Men det er vel typisk at det er jenter som baksnakker og slenger dritt om den ene til den andre osv.
Gjest dalieo Skrevet 13. mars 2009 #93 Skrevet 13. mars 2009 Den eneste er Triana som jo er stunning, og Noor er egentlig veldig pen, men sistnevnte har litt for mye silikon og er ikke lik pen når hun åpner munnen (er noe bimbo/blondine-aktig over henne). Har også lagt merke til det, og det irriterer meg veeeldig. Etter en setning holder hun munnen litt åpen og sperrer opp øynene, som om hun prøver å se ut som en blow up-doll, liksom. Og dialekten til Rune og Ida er litt harry.. det er de også, forsåvidt. Paradise Hotel får frem det verste i meg
LadyB Skrevet 13. mars 2009 #94 Skrevet 13. mars 2009 Paradise Hotel får frem det verste i meg Haha, tror de fleste på denne tråden har det sånn
Mischa Skrevet 13. mars 2009 #96 Skrevet 13. mars 2009 Paradise Hotel får frem det verste i meg hehehe
Gjest virvelvind Skrevet 14. mars 2009 #97 Skrevet 14. mars 2009 Jeg dævver av det ass... Jeg begynner å le hver gang han sier det Utrolig hvor mange rare uttrykk de bruker synes jeg.
Gjest Catwoman Skrevet 15. mars 2009 #99 Skrevet 15. mars 2009 Er det kun de 11 som var med fra start av som har muligheten til å vinne - eller kan en av de som puttes inn underveis også vinne?
LadyB Skrevet 15. mars 2009 #100 Skrevet 15. mars 2009 De som kommer inn etterhvert må da også kunne vinne? Hvorfor skulle de ellers gidde å bli med?
Fremhevede innlegg