Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Rune klarer å stable sammen litt flere setninger da. André presterte jo å si at de var en drittgjeng i steden for en drit fin gjeng og at det var fint å få noen å ligge med :skratte:

Så utrolig saklig du er da!!!!

:ironi:

Klarer du å komme med noe fornuftig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rune klarer å stable sammen litt flere setninger da. André presterte jo å si at de var en drittgjeng i steden for en drit fin gjeng og at det var fint å få noen å ligge med :skratte:

:skratte: :skratte:

Skrevet (endret)

Hei, hei, hei!

Jeg er hverken Lene eller Nanna, jeg er bare et medmenneske som ser hvor dobbeltmoralske dere er!

Det er kjempemange rundt i de 1000 hjem som støtter Lene, men de blir ikke engasjert på samme måte som tidligere mobbeofre og bombarderer diverse forum med ensidig propaganda. De gidder ikke bry seg.

Det finnes også mange støtt-Lene grupper på Facebook.

Endret av Nattens rytter
Skrevet

Det er selvsagt lov å gjøre feil. Men vanlig folkeskikk går på at man skal si unnskyld for det man har gjort feil. Lene har ennå ikke gjort dette skikkelig, siden det alltid ligger en bortforklaring med i samme setning. Det er alle andre sin feil, settingen, de andre deltakerne, publikummet, Tine Meierier eller vet ikke jeg... Men vanlig folkeskikk er jo ikke noe alle innehar lenger.

Skrevet
Det er selvsagt lov å gjøre feil. Men vanlig folkeskikk går på at man skal si unnskyld for det man har gjort feil. Lene har ennå ikke gjort dette skikkelig, siden det alltid ligger en bortforklaring med i samme setning. Det er alle andre sin feil, settingen, de andre deltakerne, publikummet, Tine Meierier eller vet ikke jeg... Men vanlig folkeskikk er jo ikke noe alle innehar lenger.

Hun har sagt unskyld til den det gjelder - Margrethe.

Hun skylder ikke hele Norge noen ting.

Skrevet

Det er ikke bare mobbeofre her på forumet som ikke liker Lene. Da viser statistikken isåfall at de fleste av oss er det, hehe. Jeg har aldri blitt mobbet på den måten, så jeg kan iallefall si at jeg ikke finner noe positivt med Lene og jeg har ikke blitt mobbet. Motbevist!

Men det r jo litt spesielt at enkelte forsvarer "pedo-hore" kommentaren hennes enda. Er du ennå med i den "klubben", Nattens Rydder?

Skrevet

:skratte:

Skrevet

Lene la seg flat med en gang Triana fikk henne til å innse at hun hadde gått for langt. Etter det har Lene angret og gått i seg selv. That's it.

Merk at Lene var full under tiraden (og hvem har ikke klikket på fest?), og i tillegg har hun et hissig nordlandsk lynne.

Skrevet
Hun har sagt unskyld til den det gjelder - Margrethe.

Hun skylder ikke hele Norge noen ting.

Jo, den er grei. Men skylder jeg Lene noe? Jeg kan vel diskutere min avsky for hennes oppførsel så mye jeg vil? Hun er jo en offentlig person som har dratt til Mexico for å skape publisitet. Kan jeg kun diskutere hennes positive sider? Da er jeg ute isåfall, for det blir ikke noe særlig å diskutere... Sorry altså!

Skrevet
Lene la seg flat med en gang Triana fikk henne til å innse at hun hadde gått for langt. Etter det har Lene angret og gått i seg selv. That's it.

Merk at Lene var full under tiraden (og hvem har ikke klikket på fest?), og i tillegg har hun et hissig nordlandsk lynne.

Jeg, og mange med meg. :filer:

Skrevet
Jo, den er grei. Men skylder jeg Lene noe? Jeg kan vel diskutere min avsky for hennes oppførsel så mye jeg vil? Hun er jo en offentlig person som har dratt til Mexico for å skape publisitet. Kan jeg kun diskutere hennes positive sider? Da er jeg ute isåfall, for det blir ikke noe særlig å diskutere... Sorry altså!

Folk blander seg litt for mye i ting de ikke har noe med...

Skrevet

1. Var kommentarene hennes om at jeg ikke angrer og at det trengs to for å danse tango et synonym for at jeg angrer? Og gjelder fylleforklaringen når det har pågått i flere dager sammenhengende?

2. Er ting unnskyldt på bakgrunn av landsdel? Kan jeg gjøre mindre da siden jeg er vestlending?

Skrevet (endret)

Haha ... Hvis du treffer Triana er det OK at du sier at hun er pen, treffer du Margrethe derimot sier du selvsagt ikke at hun er stygg (selv om du tenker det). Noen sider kommenterer man, andre ikke.

Endret av Nattens rytter
Gjest Patti Labella
Skrevet
Hei, hei, hei!

Jeg er hverken Lene eller Nanna, jeg er bare et medmenneske som ser hvor dobbeltmoralske dere er!

Det er kjempemange rundt i de 1000 hjem som støtter Lene, men de blir ikke engasjert på samme måte som tidligere mobbeofre og bombarderer diverse forum med ensidig propaganda. De gidder ikke bry seg.

Det finnes også mange støtt-Lene grupper på Facebook.

Støtegruppe til en mobber??? Hvor dum går det ann å bli. Hvem fan vil støtte en mobber? Hvis meg noen av disse gruppene.

Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg gidder ikke å lete etter innlegget om at "hombre" betyr mann.

Her ser man at det faktisk gjør det. Hombre betyr altså ikke venn.

Men det er rart de sier det på PH da; skulle tro de gjorde litt research?

Skrevet

Noen som hørte debatten om PH på "17.30" på p4 idag? Lene og Nanna ble dømt nord og ned .... Lurer på hvordan det vil gå med de to fremover, er kanskje en god ide for de begge å studere i utlandet. Nanna bør vel kanskje bli ferdig med 8 klasse først da men

Skrevet
Folk blander seg litt for mye i ting de ikke har noe med...

La oss diskutere Lene sine positive sider da...

Noen forslag? Er hun god til å strikke?

Anyone?

Skrevet
Haha ... Hvis du treffer Triana er det OK at du sier at hun er pen, treffer du Margrethe derimot sier du selvsagt ikke at hun er stygg (selv om du tenker det). Noen sider kommenterer man, andre ikke.

Så du får indirekte si at du mener M er stygg, men vi får ikke gjøre det samme med Lene. Er du kanskje nordlending du også? Da er jo alt unnskyldt.

Men la meg forsøke samme metode: Hvis jeg treffer Lene på gaten så skal man ikke si at hun foreksempel er stygg. (selv om du mener det) Ok?

Gjest Christabelle
Skrevet
La oss diskutere Lene sine positive sider da...

Noen forslag? Er hun god til å strikke?

Anyone?

Hun er flink til å selge kebaber :fnise:

Skrevet

Lene:

- pedohore!

- pedohore!

- pedohore!

- pedohore!

- pedohore!

- pedohore!

- pedohore!

- #%¤!/%#%!!!

Triana:

- mobbing tillates ikke her på Paradise Hotel.

Lene

- Ka før nåkke? Det trengs to førr å danse tango!

:regn:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...