Sekretæren Skrevet 20. april 2009 #141 Del Skrevet 20. april 2009 Å prøve på å få til en 100% stilling på jobb, trene flere ganger i uken og samtidig ha 5-6 innleveringer og 4 eksamener i sikte er ikke helt ideelt må jeg si.. Og i dette regnestykket har jeg glemt forelesninger, matlaging, klesvasking, romrydding, soving. For ikke å snakke om sosialisering :gjeiper: Døgnet har ikke nok timer! Hvorfor jobber du så mye?? Har du ikke råd til å la være, eller noe? Eller er det så karrierefremmende at du ikke kan la sjansen gå fra deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 20. april 2009 Forfatter #142 Del Skrevet 20. april 2009 Hehe, jeg prøver å få til mest mulig jobbing både fordi det er en kjempemulighet for meg som ikke engang er ferdig med utdannelsen min å få den jobben jeg har nå samtidig som at de faktisk trenger meg virkelig og jeg har viiiirkelig lyst på litt inntekt igjen. Uansett vet jeg at jeg ikke kommer til å ha så mye tid når eksamen nærmer seg så jeg prøver å få unnagjort en del jobbing nå og heller gå ned til 50% stilling når eksamen nærmer seg. Skulle bare ønske jeg var ennå litt flinkere til å få unna en del skolearbeid før jeg fikk jobben, men det kunne jeg jo ikke vite da;) Så nå har jeg litt for mye å gjøre. Jo mer innsats jeg legger inn i jobben nå, jo større sjanse er det for at jeg får videre jobb etter de initielle 4 månedene kontrakten er på. Kan jo ikke la sjansen gå fra meg heller Men tøft er det! Uansett så får jeg forhåpentligvis sats-kort fra jobben så jeg kan velge om jeg vil trene på sats eller sib de neste månedene. Slikt liker vi! Og som en bonus får jeg nok også gratis kino i forbindelse med jobben. Det er jo heller ikke en dum frynsegode;) Ikke at jeg har tid til slikt for tiden da men, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 20. april 2009 #143 Del Skrevet 20. april 2009 Wow, det er jo bare å stå på. Flink er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 21. april 2009 Forfatter #144 Del Skrevet 21. april 2009 Fikk inn en økt i dag midt i rushet. Det er ikke noe jeg gidder igjen.. Fysj så mange folk! Hadde ikke helt en plan for dagen og hengte meg på kompisen sin plan (som for så vidt er min gamle..), men det var en del som ble byttet ut fordi det for eksempel aaaldri var ledig en benk. Så jeg gidder ikke loggføre halvveisøkta mi. Selv om jeg var flink til det jeg gjorde da Det er bare ikke en del av plana mi.. Fikk til 12, 8, 8 i benkpress med 37,5 kilo. Og økte til 26 på pec-flyes uten problemer. Det var vel dagens viktigste hendelser tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 21. april 2009 #145 Del Skrevet 21. april 2009 SiB > SATS, om jeg skulle mene noe, i hvertfall hvis du bor i sentrum og ikke utenfor med et SATSsenter i umiddelbar nærhet. Liker både miljøet og fasilitetene på studentidretten bedre (på VT er det jo kanskje det beste frivektsrommet i byen, IMO). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 22. april 2009 Forfatter #146 Del Skrevet 22. april 2009 Ja, jeg er helt enig. Likevel kommer jeg bare til å gå for det senteret det er minst folk på og sats er ofte ikke så ille på kvelden om jeg ikke husker helt feil. Noen år siden jeg trente der sist men.. Uansett - gratis treningssenter trumfer det meste Vektertorget er alltid fullt så vidt jeg har sett, men helt klart best. Selv om jeg må innrømme jeg synes det er litt for stort og for mange som trener seriøs styrke der så jeg føler meg litt lita og utenfor :gjeiper: Kulere å være en av de få jentene som trener styrke med frivekter på sib sentrum heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 23. april 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 23. april 2009 Fikk inn 1 time spinning i dag. Herlig, men ikke måte på så varmt og tungt! Søndag var jeg overbevist om at kondisen var blitt bedre og i dag er jeg overbevist om at den er dårligere. Sånn kan det gå :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 26. april 2009 Forfatter #148 Del Skrevet 26. april 2009 Fjelltur i dag Fra Haukeland opp Ulriken det jeg kaller den lengste veien, så ned Bjørndalen via Kalfaret og ned til sentrum igjen. Fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 28. april 2009 Forfatter #149 Del Skrevet 28. april 2009 I dag har jeg funnet frem min samboers manualer og gjort litt hjemmetrening! Ingen dum idé! Så vidt jeg vet veier manualene 8,5 kilo hver når alle vektene er lagt på. Høy nok vekt for meg på de fleste øvelsene egentlig. Snekret sammen et program på rappen. Benkpress 4 x 12 med 19 kilo Pec flyes 3 x 12 med 12 kilo Knebøy 4 x 15 med 19 kilo Skulderpress 3 x 12 med 12 kilo Korte pauser og bra med puls gjennomført på 35 minutter. Dette skal jeg gjøre oftere til jeg har tid til noe annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 29. april 2009 #150 Del Skrevet 29. april 2009 Veldig lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 29. april 2009 Forfatter #151 Del Skrevet 29. april 2009 Ny hjemmeøkt: Foroverbøyd roing 4 x 12 med 19 kilo Markløft 3 x 12 med 19 kilo Bicepscurl 3 x 12 med 12 kilo Tricepsløft bakover 3 x 12 med 12 kilo Ingen problem å huske hva jeg har gjort på treningen når jeg loggfører i pausene mine :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 30. april 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 30. april 2009 Kjapp økt i dag også før jeg legger meg pec flyes 3 x 12 med 12 kilo benkpress 3 x 12 med 18 kilo skulderpress 3 x 12 med 12 kilo sidehev 3 x 12 med 5 kilo 20 sit-ups mellom hvert sett. Ligger ikke på latsiden nei :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #153 Del Skrevet 4. mai 2009 Ny hjemmeøkt: - Knebøy 4 x 12 med 17 kilo - Utfall 2 x 12 med 17 kilo Utfall har jeg ikke helt teknikken på merker jeg. Litt vanskelig å bli vant til denne øvelsen. Lagt den inn som prøveøvelse for å lære meg. Merker jeg får litt strekk i siden på kneet på bakerste fot om noen skjønner? Forresten bare det kneet jeg har problemer med tror jeg. Tips og triks mottas som vanlig med takk Leggløft 3 x 12 med 17 kilo Første gangen jeg prøver. Virker litt unødvendig egentlig, men jeg får vel igjen for å si det i morgen med vondt i leggmusklene tenker jeg Var bare litt.. lett trening? Hmm.. Benkpress 4 x 12 med 17 kilo Jeg regner jo feil på disse vektene hver gang :gjeiper: Er jo helt utrolig at det går an! Jeg har 2 x 8,5 som blir 17 kilo. Ikke 19 og ikke 18 som jeg påstår av og til Tror forresten jeg må sette opp et skikkelig program til meg selv snart så jeg har en plan å følge på hjemmebasis. Blir litt trening på sparket uten mål og .. ehh.. mening? Det siste er vel ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 5. mai 2009 #154 Del Skrevet 5. mai 2009 Føler du at du får vedlikeholdt greit med hjemmetreningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #155 Del Skrevet 6. mai 2009 Nja.. Egentlig ikke. Føler behov for å løfte på noe tyngre snart Men jeg får hvertfall brukt noen muskelgrupper og må jo telle for noe Redd jeg mister litt muskelmasse og styrke før jeg kommer meg på regelmessig trening igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. mai 2009 #156 Del Skrevet 6. mai 2009 Det er hvertfall bedre enn å ikke trene i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #157 Del Skrevet 8. mai 2009 Trening i går: foroverbøyd roing 3 x 12 markløft 3 x 12 skulderpress 3 x 12 tricepsløft bakover 3 x 12 20 situps mellom hvert sett Trening i dag: pec flyes 3 x 12 benkpress 3 x 12 knebøy 3 x 12 utfall 2 x 12 leggløft 3 x 12 20 situps mellom hvert sett Gidder ikke skrive kilo for hver øvelse siden jeg ikke akkurat har så mye å variere mellom når jeg trener hjemme :gjeiper: De oppgitte øvelsene er de jeg har planer om å gjøre hver uke. 2 ganger hver. Jeg kommer sikkert til å legge til å endre på programmet ganske fort da men. Jeg er aldri fornøyd Eneste grunnen til rekkefølgen er at det gjør det enklest mulig med tanke på å legge til/fjerne vekt på manuale mine, hehe Antall sett varierer med hvor god tid jeg har før jeg MÅ komme meg i seng Hjemmetrening på sitt beste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #158 Del Skrevet 25. mai 2009 Endelig trening på meg igjen!! I dag føler jeg at jeg kunne vært foruten for jeg har noe så inn i granskauen vondt i knærne mine!! Holder på å dø her, men men.. Min første 7-fjellstur er gjennomført! Oppoverbakkene var barnemat, men nedoverbakkene tok knekken på meg. Spesielt ned Ulriken! Dro meg selv gjennom resten og røde kors mannen på siste post ba meg ta fløybanen ned i stedet for å gå skredderdalen. Jeg protesterte ikke for å si det slik :gjeiper: 3,5 mil og til sammen en stigning på 2400 meter og en veldig stygg grønn skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 25. mai 2009 #159 Del Skrevet 25. mai 2009 GRATULERER MED 7-FJELLSTUR!!! Huff, nedoverbakker kan virkelig være drepen for knærne ja!! Håper de ikke har fått seg en skikkelig smell, det er no dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinelise Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #160 Del Skrevet 25. mai 2009 Takk takk Lenge til jeg skal gå ned såpass mange nedoverbakker igjen for å si det slik Ellers er jeg overrasket over at oppoverbakkene gikk så lett og at jeg ikke merker særlig mye antydninger til stølhet i resten av beina. Et par gnagsår her og der, men nederst til venstre på venstre kne er det litt for vondt Jeg er ikke bygd for nedoverbakker jeg.. Smører på med den betennelsesdempende salven jeg fikk av legen for noen måneder siden og satser på at det går over snart så jeg kan gå uten å se ut som en gammel bestemor igjen :gjeiper: Noen som vet noe jeg kan gjøre for å styrke knærne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå