Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Jeg så også for meg en skikkelig blødning, tenkte det var naturlig etter en utskrapning. Få rensket opp skikkelig liksom, så ble jo ganske :hakeslepp: da det ikke ble sånn. Mamma sa at hun, som vanligvis har veldig kraftig mens, også fikk veldig mye mindre mens etter en utskrapning hun hadde, så det kan jo virke som om det er vanlig.

Det er vanlig tror jeg. Grunnen er at under utskrapningen så fjernes det meste/alt av slimhinner (tror det er sjelden det skjer under en vanlig mens) og da bruker slimhinnene lang tid på å bygge seg opp til normalen igjen. Dermed kan man opgså blø mindre de(n) første blødningen(e), altså fordi det er mindre å ta av hvis det gir noen mening.

^

Kort forklaring fra en som ikke egentlig vet hva hun snakker om, men som leser om mye rart. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aaah, takk Kirin. Jeg har trøstet meg med at det sikkert er vanlig, men ikke hatt noen forklaring å støtte meg til, så det var godt å høre. :) Høres jo veldig logisk ut. Nå ble jeg egentlig ganske lettet, for jeg har jo lurt på hvorfor det var sånn..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, takk Kirin. Jeg har trøstet meg med at det sikkert er vanlig, men ikke hatt noen forklaring å støtte meg til, så det var godt å høre. :) Høres jo veldig logisk ut. Nå ble jeg egentlig ganske lettet, for jeg har jo lurt på hvorfor det var sånn..

:klem:

:klemmer: Tror vi kan anta at det ER tanta. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som ein fin plan for kvelden. :jepp:

Dumme tanta, som er så forvirra. :slår: Du kan ikkje høyra med gynekologen din ang. pergo?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også så for meg store greier nå når jeg fikk mensen, men det var rimelig lite, og det er jo logikk i det de sier her, at det har ikke fått bygd seg skikkelig opp igjen.

Så da skal vi bare anta at eggløsningen faktisk er som normal siden vi får blødning! :hoppe:

Så sett i gang Lucky! Følger spent med deg nå som jeg ikke er prøver om dagen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy Feet, Kirin, dreia og Lissi :klemmer:

Er jo veldig logisk det du sier Kirin. Har bare ikke tenkt den tanken at de skrapte ut så mye. Tenkte bare at de hentet ut lille spire jeg :sjenert: Men godt å lese at dette er vanlig og at jeg mest sannsynlig kan regne dette som mensen :)

Tenker jeg skal ringe gynekologen min etterpå. De åpner ikke før halv ni, så jeg håper han kan gi meg et godt svar :) Hvis dette er/var mensen, så er det pergotime start i morgen :hoppe::hoppe: *håpehåpehåpe* Må huske å ta med resepten min når jeg kjører på jobben da...

Etter jobb i dag skal jeg møte noen gamle studievenninner :) Vi er ute å spiser ca en gang i måneden. Alltid like koselig å skravle med de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg snakket med gynekologen :) Min gynekolog jobbet plutselig på sykehuset frem til mai han nå da :kjefte: Men jeg snakket med hun som jobber der i stedet for han :) Liker ikke å måtte bytte gynekolog oppi dette her og forklare alt igjen og igjen...men men hun virket jo hyggelig da...

Hun sa først at jeg burde vente en syklus til og at kroppen blir lettere gravid etter en abort, så hvis det ikke hadde skjedd noe innen april skulle jeg ta kontakt igjen. Kjente tårene bare kom :grine: April er lenge til, og min kropp er ikke som andre kropper :( Forklarte henne at det tok to måneder fra utskraping til første mens og at jeg synes jeg hadde ventet lenge nok nå... Og da sa hun at det ikke gjorde noe om jeg begynte på pergo alikevel :) Skal ta enkel kur denne gangen da og fått time hos henne neste torsdag for å se hvordan det ligger ann med eggene da :hoppe::hoppe::hoppe:

Så nå er resepten pakket ned og i morgen begynner jeg på kuren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med gynekologen :) Min gynekolog jobbet plutselig på sykehuset frem til mai han nå da :kjefte: Men jeg snakket med hun som jobber der i stedet for han :) Liker ikke å måtte bytte gynekolog oppi dette her og forklare alt igjen og igjen...men men hun virket jo hyggelig da...

Hun sa først at jeg burde vente en syklus til og at kroppen blir lettere gravid etter en abort, så hvis det ikke hadde skjedd noe innen april skulle jeg ta kontakt igjen. Kjente tårene bare kom :grine: April er lenge til, og min kropp er ikke som andre kropper :( Forklarte henne at det tok to måneder fra utskraping til første mens og at jeg synes jeg hadde ventet lenge nok nå... Og da sa hun at det ikke gjorde noe om jeg begynte på pergo alikevel :) Skal ta enkel kur denne gangen da og fått time hos henne neste torsdag for å se hvordan det ligger ann med eggene da :hoppe::hoppe::hoppe:

Så nå er resepten pakket ned og i morgen begynner jeg på kuren :)

Så vanvittig gode nyheter da! :hoppe:

Nå er lille spise i boks snart!!!

Jeg har el-slim nå, men ingen mann! Men vi får se hva fremtiden vil bringe! Fungerer tydeligvis som normalt igjen og det er godt!

Masse lykke til, jeg gleder meg å høre i slutten av mars at du er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, SÅ fantastisk, Lucky?! :hoppe: Nå ble jeg utrolig glad!! :strix: Krysser fingrene for at det ikke tar lang tid før det blir full klaff! Kjenner sommerfuglene i magen min kiler litt for deg også. Gleder meg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

:klemmer: til deg også :)

Så vanvittig gode nyheter da! :hoppe:

Nå er lille spise i boks snart!!!

Jeg har el-slim nå, men ingen mann! Men vi får se hva fremtiden vil bringe! Fungerer tydeligvis som normalt igjen og det er godt!

Masse lykke til, jeg gleder meg å høre i slutten av mars at du er gravid :)

Ja ble veldig glad for det :) Håper virkelig pergoen gir de reslutater jeg vil ha ;) Tar gjerne imot litt el slim jeg...om et par uker :fnise:

Får håpe jeg kan ha gode nyheter i slutten av mars ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, SÅ fantastisk, Lucky?! :hoppe: Nå ble jeg utrolig glad!! :strix: Krysser fingrene for at det ikke tar lang tid før det blir full klaff! Kjenner sommerfuglene i magen min kiler litt for deg også. Gleder meg! :strix:

Ja helt fantastisk :) God du som gleder deg på mine vegne også :klemmer:

Yezzzz :skya:

Ble virkelig glad på dine vegner :)

Takk :klemmer: Godt vi har hverandre og kan heie på hverandre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg kommet meg hjem. Først jobb og så ut å spise med noen gamle studie venninner :) Veldig koselig :)

Så utrolig koselig å komme inn i boka mi å lese så mye koselig :) Dere er virkelig gull i disse frustrerende dagene :klemmer:

Fikk kjøpt pergo og folat i dag da :) Har ikke tatt folat siden ma'en, rett og slett ikke orket...men fra og med i morgen skal de tas også ;)

I morgen skal jeg til akupunkturdama mi igjen, hun blir sikkert like glad som meg for at kroppen er i gang igjen og at hun endelig kan begynne å stikke seg frem til en eggløsning :fnise: Blir spennende å se hva slags planer hun har for meg fremover :)

Nå skal jeg ta en kjapp oppdatering før det er kvelden for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg endelig igang igjen :lur: Første tablett ligger nå å jobber i magen :fnise: Håper på lite bivirkninger, sist var det mest hetetokter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:danser:

:danser:;)

I dag er det skikkelig kaldt og jeg var frossen når jeg kom hjem :fryser: Så nå har jeg tatt meg et deilig boblebad og er god og varm igjen ;)

Gikk bra hos akupunktøren i dag også, hun var veldig fornøyd med at tanta var kommet og vi kunne begynne å fokusere på eggløsningen :) Hun satte MANGE nåler i magen i dag, så håper virkelig dette funker ;) Hun er virkelig verdens søteste dame og snakker hele tiden om "når jeg blir gravid" og ikke "hvis". Det er deilig å høre :)

Skal tilbake dit om en uke igjen, samme dag som jeg skal ha innvendig ul, så passet veldig bra :) Da vet jeg jo litt om hvordan det ser ut inni meg før jeg kommer til henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boblebad hørtes skikkelig herlig ut nå ;)

Ja det er superdeilig :) Har ikke angret på det kjøpet en eneste gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er superdeilig :) Har ikke angret på det kjøpet en eneste gang :fnise:

Hadde bare vanlig badekar i gamle huset. Var ikke ofte det ble brukt, men det har virkelig vært savnet siden vi solgte huset. Man vil vel alltid savne det man ikke har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...