Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Hadde bare vanlig badekar i gamle huset. Var ikke ofte det ble brukt, men det har virkelig vært savnet siden vi solgte huset. Man vil vel alltid savne det man ikke har ;)

Ja det er noe med det. Hadde badekar i barndomshjemmet mitt, men i det første huset jeg og sambo bodde i så hadde vi det ikke... Var ofte jeg savnet det ja :) Bruker ikke badekaret her så veldig ofte, men veldig deilig når man er litt frossen eller stiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hun akupunkturdama er kjempekoselig :) Og spennende å høre etter innvendig UL!!!

Ja det er ho, virkelig behagelig dame ;) Håper på at alt ser bra ut på ul.... :klemmer:

:Gjesp: trøtt i dag...Nå er det en kjapp dusj og i vet til siste arbeidsdag før det er HELG!! Deilig :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings :vinke:

Vi har badekar her vi bor nå, men jeg er ingen flittig bruker. Finner ikke noen god sittestilling for ryggen, må ha meg et "ergonomisk" badekar om jeg skal orke å bade. det er jo veldig deilig når en har tid ;)

Ha en fin dag på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings :vinke:

Vi har badekar her vi bor nå, men jeg er ingen flittig bruker. Finner ikke noen god sittestilling for ryggen, må ha meg et "ergonomisk" badekar om jeg skal orke å bade. det er jo veldig deilig når en har tid ;)

Ha en fin dag på jobb :)

Vi har et stort boblekar, så ikke noe problem med å finne en behagelig stilling ;) Men det er bare det å ta seg tid til å ligge der. Ikke ofte jeg gjør det egentlig....

:klemmer:

Da var det endelig helg :Gjesp: Vært en slitsom dag på jobben med mye sykdom og ferie blant personalet, så deilig at denne dagen er over :)

I kveld er planen å bare kose oss hjemme og lage god mat :) Sambo dro på jobb i natt og kom hjem nå, så han skal sove et par timer nå først da...

Kanskje jeg skal legge meg litt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg Lucky :klemmer:

God helg til deg også pusilus :klemmer:

Ble ikke noe soving på meg i går nei. Broren til sambo ringte og lurte på om jeg kunne se etter tulla dems mens de handlet. De bor rett borti gata her, så da sa jeg ja til det :) Koselig å passe henne, verdens snilleste lille baby er hun i allefall ;)

Når jeg kom hjem ble det deilig mat og film :) Jeg var jo helt utslitt da, så :veslejenta: nesten med en gang filmen begynte :fnise:

Men men får prøve å holde ut litt lengre i kveld da :sjenert:

Nå har jeg ryddet kontoret til sambo, han sa plutselig at om en halv time kommer en datamann som skal ordne med datan :sjokkert: Der nede så det ikke ut i det hele tatt, så har fått tatt en sjokkrydding, så nå er det klart for mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte lage en liste over hva som MÅ gjøres i dag eller i morgen :

- Tømme kattekassa! (nå som det er så mye snø vil katten nesten ikke gå ut, så nå stinker kassa :eeeh: )

- Legge all papp og papir ut i returkassa

- Vaske badet oppe (en av mine svigerinner kommer for å farge håret etterpå, så greit at det ser fint ut der da....)

- Støvsuge trappa opp til 2.etg og loftstua

- vaske noen maskiner med klær

- Støvsuge og vaske gangen og lille do

- rydde kjøkkenet

Så nå må jeg bare finne litt energi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender fra meg litt *energi støv*

Lister er en bra ting :jepp: Lykke til med dagen gjøremål

Takk for det :) Energistøvet virket det :klemmer:

Første bivirkning etter pergoen er hetetokter igjen... Slitsomt, men ikke den værste bivirkningen man kan få da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte lage en liste over hva som MÅ gjøres i dag eller i morgen :

- Tømme kattekassa! (nå som det er så mye snø vil katten nesten ikke gå ut, så nå stinker kassa :eeeh: )

- Legge all papp og papir ut i returkassa

- Vaske badet oppe (en av mine svigerinner kommer for å farge håret etterpå, så greit at det ser fint ut der da....) Ble litt hurtigvasking da, siden svigerinne kommer hvert øyeblikk :)

- Støvsuge trappa opp til 2.etg og loftstua Fikk støvsuget soverommet vårt og gjesterommet også ;)

- vaske noen maskiner med klær En er i gang, resten ligger i sorterte hauger :)

- Støvsuge og vaske gangen og lille do

- rydde kjøkkenet

Så nå må jeg bare finne litt energi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er svigerinnes hår farget, ble så fint så :) Ble mye skravling også, så hun var her i over tre timer ;) Så ikke fått gjort så mye som jeg hadde tenkt å gjøre i dag da :sjenert: Men koselig med skravlings også ;)

Sambo måtte ut på jobb nå, så skjer vel ikke stort i kveld tenker jeg. Må en tur på butikken bare, ellers blir det nok bare hjemme å slappe av. Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det snart slutte å :snø: Sambo ringte nå å sa han kom til å måtte jobbe leeenge :( Jeg orker ikke kjøre ut i dette snøværet, er helt kaos ute nå...

Så da har jeg sett på GP og begynt å strikke et par små sokker i stedet :) Får jo håpe vi får et vinterbarn og da trenger det jo gode varme sokker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen glad ikke sambo brøyter nå :ler:

Hadde jeg ikke hatt sykt barn i kveld skulle jeg brøytet meg vei til deg!

Ja det hadde jo vært kjempekoselig da :klemmer:

Alexander vant :hoppe: Snakk om å knuse de andre da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg var livredd for at hun tone skulle vinne! Men det hadde jeg ikke behøvd å være :ler:

Nei det hadde vært tragisk om ho skulle vunnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: håper du har hatt en fin helg! :):klem:

Så langt har helga vært fin, stille og rolig :klemmer:

Trøtt i dag..så akkurat stått opp :) Fått satt en bolledeig da, så kanskje det blir fastelavensboller her i huset i dag også ;)

Sambo kom hjem kl 7 på morgenen stakkar....så han sover og kommer nok til å sove noen timer til.

Jeg derimot må ut å måke litt snø tenker jeg :sjenert: All snøen på taket har rast ned i natt, så greit å få den bort mens den ennå er kram ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med bivirkningar av pergoen, men får håpa det er din siste runde på nokre år. :lur:

Strikka babysokkar, ja. Du har vel ikkje oppskrift? :sjenert: Eg håpar veldig på oktober-/novemberbaby nå, og då må eg vel strikka ein del ullklær. :nigo: Eg kan egentlig strikka sokkar, men aner jo ikkje kva garn og kor mange maskar eg skal bruka til babysokkar. :klø: Har veldig lyst å laga alpakkasokkar til lille klumpen. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...