Gå til innhold

When you wish upon a star...


Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hakeslepp: Jøss.. Nesten som med meg da.. Jeg hadde jo en dag med brun utflod, en dag med blod, og vips - ikke noe mer.. Ikke til å bli klok på.. :klø:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Jøss.. Nesten som med meg da.. Jeg hadde jo en dag med brun utflod, en dag med blod, og vips - ikke noe mer.. Ikke til å bli klok på.. :klø:

:klemmer:

Nei jeg skjønner ingenting jeg :( Hadde litt blod søndag 25jan, onsdag28 og lørdag 31.jan...etter det har det ikke være noe frem til i går.... uff....kjenner motivasjonen synker igjen :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Takk :klemmer:

:kose:

:rope: Nå må tanta bare se og innfinne seg på ordentlig :regler:

:klemmer: Ja nå er det sannelig på tide at ho dukker opp skikkelig, ikke bare sånne tulletanter :kjefte:

Uff...kjenner jeg er skikkelig skuffa for at tanta ikke kom skikkelig denne gangen heller :( Kan jo ikke ha vært en liten mens heller? Var jo ikke så mye liksom.... faen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Huff. Kjedelig å vente på tanta da. Personlig er jeg lykkelig de dagen tante har forsvunnet, men skjønner godt at du savner henne.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Huff. Kjedelig å vente på tanta da. Personlig er jeg lykkelig de dagen tante har forsvunnet, men skjønner godt at du savner henne.

:klem:

Hei :)

Pleier som regel å være veldig glad for at ho holder seg borte jeg, og har ønsket henne vekk i snart to år :fnise: Men akkurat nå trenger jeg henne virkelig ;) Har til og med lovet henne å ikke plage henne igjen på veldig lenge, men hjelper det? niks :kjefte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Ja nå er det sannelig på tide at ho dukker opp skikkelig, ikke bare sånne tulletanter :kjefte:

Uff...kjenner jeg er skikkelig skuffa for at tanta ikke kom skikkelig denne gangen heller :( Kan jo ikke ha vært en liten mens heller? Var jo ikke så mye liksom.... faen.....

Kan jo hende det ER tanta da, men at hun er litt småbrisen eller noe? :klø:

Har hørt om tilfeller der folk har blødd bare en dag eller to (i liknende tilfeller som ditt) fordi det var lite som hadde bygget seg opp i livmoren, men at de så fikk EL og neste mens som normalt.

Men frustrerende ja! :kjefte: på tanta!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende det ER tanta da, men at hun er litt småbrisen eller noe? :klø:

Har hørt om tilfeller der folk har blødd bare en dag eller to (i liknende tilfeller som ditt) fordi det var lite som hadde bygget seg opp i livmoren, men at de så fikk EL og neste mens som normalt.

Men frustrerende ja! :kjefte: på tanta!

:klemmer:

:klemmer:

Ja det kan jo være det da...kommet litt i dag også, men bare et "flush" liksom...men hvis dette er mens, kan jeg da begynne med pergo? hmm...Men skjønner ikke de andre dagene med blod for et par uker siden da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare innom å si at jeg tenkte på deg i går kveld da jeg var ute under den klare stjernehimmelen :) I made a wish ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innom å si at jeg tenkte på deg i går kveld da jeg var ute under den klare stjernehimmelen :) I made a wish ;)

May your wishes come tru :klemmer:

*drømme meg bort til sommeren når jeg kan ligge på gresset å se på stjernene :rødme: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg blødd litt gjennom hele dagen...ikke på noen måte så mye som vanlig, men litt da.... Det som kommer nå er brunt og litt slimete (sorry detaljer) Kanskje det er tanta som er kommet i en liten light versjon da eller? hmm....blir gal av å gå sånn å lure jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm.. :klø: Kanskje det er en litt lett forvirret tante som er på besøk? Var jo ikke akkurat så mye tante hos meg heller, men jeg var så lei av å vente og lei av å tenke, så jeg tok det for å være et tantebesøk. :gjeiper: Sikkert naturlig at hun er litt forvirret etter en utskrapning..

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. :klø: Kanskje det er en litt lett forvirret tante som er på besøk? Var jo ikke akkurat så mye tante hos meg heller, men jeg var så lei av å vente og lei av å tenke, så jeg tok det for å være et tantebesøk. :gjeiper: Sikkert naturlig at hun er litt forvirret etter en utskrapning..

:kose:

Ja det skal være helt sikkert at hun er forvirret ja, men kanskje ikke så rart heller nei :sjenert: Var jo ikke lange besøket hun gjorde hos deg heller nei, men hvorfor er det ingen som forteller at det er normalt.... så liksom for meg en skikkelig blødning....

Neste problem jeg lurer på da er jo om jeg kan regne dette som tantebesøk å begynne på pergo :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også for meg en skikkelig blødning, tenkte det var naturlig etter en utskrapning. Få rensket opp skikkelig liksom, så ble jo ganske :hakeslepp: da det ikke ble sånn. Mamma sa at hun, som vanligvis har veldig kraftig mens, også fikk veldig mye mindre mens etter en utskrapning hun hadde, så det kan jo virke som om det er vanlig. Men hvorfor opplyses det ikke om det i så fall, man tror jo noe er galt.. begynte i alle fall jeg å tenke, men jeg har glemt den tanken nå som jeg har blitt enig med meg selv om at det sikkert er vanlig. Skjønner jo at du er forvirret med tanke på pergo. Er det noen du kan rådføre deg med?

:kaffekopp::sjokolade: og :kghjerte: blir nok det som skjer denne kvelden. Er helt skutt i dag :Gjesp:

Høres ut som en bra plan! Tror jeg skal gå for den for resten av kvelden jeg også. ;)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...